Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier kan ik krak hetzelfde op antwoorden als op vorige opmerking. Volg je hart.
Alleen... er werd je niets gevraagd :)
De poster praatte bovendien alleen over zijn eigen specifieke situatie die jij dan gaat veralgemeniseren en duiden vanuit een positie die niet identiek is als de zijne. Jij woont immers zelf niet met een Oost-Europese dame samen?
Hij vertelt gewoon heel open iets over zijn eigen situatie. En kent die en zijn eigen partner beter dan jij.
Klinkt een beetje alsof iemand schrijft dat door een rood stoplicht goed of slecht kan aflopen en dat jij dan uitgebreid gaat tikken dat goed aflopen betekent dat er dus geen ongeluk gebeurt en slecht dat er bijvoorbeeld een botsing kan plaatsvinden of dat je een bekeuring kan krijgen. Maar, we snapten het al.
Als je er zoveel van weet, volg dan eens het voorbeeld van vriendelijkewandelaar en vertel eens iets persoonlijks. Dat zou meer toevoegen, denk ik.
 
Laatst bewerkt:
@hotmaidje @Harold999

Beide bedankt voor jullie bericht. Het was inderdaad niet stereotyperend bedoeld maar eigen ervaring.

Ik begon wel stereotyperend in m'n eerste alinea. Deze informatie had ik van het internet toen ik me meer in de cultuur ging verdiepen aan het begin van de relatie.

De rest is puur gebaseerd op eigen ervaring. Klein voorbeeld; voor 100 euro aan fruitsapjes halen per maand waarvan de helft weggegooid wordt. Is op jaarbasis toch 600 euro in de prullenbak gooien. 4x per maand gemasseerd worden is nu 1x per maand(ik zit zelf trouwens een cursus te volgen, zodat ik als stereotyperende gierige Nederlander daar geld op kan bezuinigen). Tegenwoordig let ik ook op aanbiedingen in de supermarkt en pak niet blind alles. Zo kan ik nog wel even doorgaan met allemaal relatief kleine bedragen maar wat op lange termijn echt veel geld is. De eerste 2 maanden dacht ik; waar gaat al het geld toch naar toe. We houden niet veel over om te sparen. Ik schrok me kapot hoeveel we uitgaven aan alleen al boodschappen. Ik noem haar niet verwend, maar ze moest er wel aan wennen. En waarschijnlijk is ze dat nog steeds niet helemaal. Ik ben totaal niet gierig maar wel realistisch.

De vakanties gingen niet over familie bezoek, maar de wereld ontdekken. Wat ik zelf ook leuk vind en dat doen we dan ook. Maarja 5 sterren hotels zitten er dan niet in als je meer dan 1a2 keer per jaar op vakantie wilt gaan. Er moeten gewoon keuzes gemaakt worden die daarvoor niet aan de orde waren. Ik vind het trouwens erg belangrijk dat ze haar familie en vrienden paar keer paar jaar blijft zien maar dan zal ik thuis aan het werk blijven. Mijn vakantie dagen zijn niet onbeperkt haha.

Excuses voor als m'n verhaal onsamenhangend is, maar heb niet zo zin om het een paar keer terug te lezen en grammaticaal plus zinsopbouwend perfect te maken.

Fijne zondag allen))
 
Verliefd is niet het goede woord, maar ik vond haar wel 'mijn type'.

Bij toeval ontdekte ik haar echte naam. En kon de verleiding niet weerstaan om Facebook te kijken. Daar zag ik foto's van een man en kinderen. Ergens voelde ik toen wel iets wat op liefdesverdriet leek. Het duurde niet lang, een dag misschien, maar het was er wel. Ik blockte haar om mezelfte beschermen tegen de verleiding om weer te kijken. En heb haar daarna tot op heden niet meer bezocht. Maar misschien bel ik haar komende maand weer eens.
 
Al de steeds aangehaalde 'problemen' zijn altijd een mix van jaloezie en bezitsdrang, en dat is in feite op zichzelf al een risicovolle situatie om op die basis een relatie te gaan beginnen. Mijn partner is niet mijn bezit. En jaloezie ontstaat vooral indien er angst is dat iemand anders 'beter' gaat zijn, wat er op wijst dat de eigen relatie zeker nog niet stevig genoeg is.

Amen! Niets aan toe te voegen.

Mijn vorige relaties (niet met dvp's) zijn veelal gestrand op iets dergelijks. Inmiddels wat meer levenswijsheid en aan zelfontwikkeling gedaan. Bij de dame (dvp) waar ik nu stiekem toch verliefd op aan het worden ben (eigenlijk al verliefd op ben ;)) voel ik geen enkele vorm van bezit en jaloezie en het gaat zooo veel makkelijker en het voelt goed. Merk wel dat een aantal van mijn maten, en ook mannen hier en overal waarschijnlijk mij het beste met haar gunnen maar altijd zeggen "dat ze moet stoppen met haar vak". Ik krijg ze dat niet aan het verstand dat dat voor mij, op dit moment, geen topic is en hopelijk als er iets uit voortkomt nog steeds niet. Zoals ik mezelf nu inschat ook in de toekomst niet :cool:
 
Amen! Niets aan toe te voegen.

Mijn vorige relaties (niet met dvp's) zijn veelal gestrand op iets dergelijks. Inmiddels wat meer levenswijsheid en aan zelfontwikkeling gedaan. Bij de dame (dvp) waar ik nu stiekem toch verliefd op aan het worden ben (eigenlijk al verliefd op ben ;)) voel ik geen enkele vorm van bezit en jaloezie en het gaat zooo veel makkelijker en het voelt goed. Merk wel dat een aantal van mijn maten, en ook mannen hier en overal waarschijnlijk mij het beste met haar gunnen maar altijd zeggen "dat ze moet stoppen met haar vak". Ik krijg ze dat niet aan het verstand dat dat voor mij, op dit moment, geen topic is en hopelijk als er iets uit voortkomt nog steeds niet. Zoals ik mezelf nu inschat ook in de toekomst niet :cool:
Houe zo. Je eigen koers volgen. Je ziet zelf wel of de relatie toekomst heeft. Good luck. 👍
 
Amen! Niets aan toe te voegen.

Mijn vorige relaties (niet met dvp's) zijn veelal gestrand op iets dergelijks. Inmiddels wat meer levenswijsheid en aan zelfontwikkeling gedaan. Bij de dame (dvp) waar ik nu stiekem toch verliefd op aan het worden ben (eigenlijk al verliefd op ben ;)) voel ik geen enkele vorm van bezit en jaloezie en het gaat zooo veel makkelijker en het voelt goed. Merk wel dat een aantal van mijn maten, en ook mannen hier en overal waarschijnlijk mij het beste met haar gunnen maar altijd zeggen "dat ze moet stoppen met haar vak". Ik krijg ze dat niet aan het verstand dat dat voor mij, op dit moment, geen topic is en hopelijk als er iets uit voortkomt nog steeds niet. Zoals ik mezelf nu inschat ook in de toekomst niet :cool:
De vraag is nu alleen is zij ook (al) verliefd op jou. Heb je daar al signalen van?
 
De vraag is nu alleen is zij ook (al) verliefd op jou. Heb je daar al signalen van?
Laat ik het zo zeggen dat ik de signalen vooralsnog niet gelijk met een "yes!, ook zij ziet er meer in" interpreteer en dat ik hier ook niets aan de grote klok wil hangen, maar ja ook zij heeft inmiddels bewezen dat er meer is dan dame/klant verhouding waar ik vooral niet verder over uitwijd :cool:
 
Laat ik het zo zeggen dat ik de signalen vooralsnog niet gelijk met een "yes!, ook zij ziet er meer in" interpreteer en dat ik hier ook niets aan de grote klok wil hangen, maar ja ook zij heeft inmiddels bewezen dat er meer is dan dame/klant verhouding waar ik vooral niet verder over uitwijd :cool:
Oh, ze zit ook op deze site en leest mee? 🙈
 
Laat ik het zo zeggen dat ik de signalen vooralsnog niet gelijk met een "yes!, ook zij ziet er meer in" interpreteer en dat ik hier ook niets aan de grote klok wil hangen, maar ja ook zij heeft inmiddels bewezen dat er meer is dan dame/klant verhouding waar ik vooral niet verder over uitwijd :cool:
Moet je ook niet doen best voor jezelf houden 🤷🏼‍♂️
 
Alleen... er werd je niets gevraagd
Als alle berichtjes die geen antwoord zijn op iets wat gevraagd werd, gewist worden, slankt het forum drastisch af. :LOL:
De poster praatte bovendien alleen over zijn eigen specifieke situatie die jij dan gaat veralgemeniseren en duiden vanuit een positie die niet identiek is als de zijne. Jij woont immers zelf niet met een Oost-Europese dame samen?
Of het nu de Nederlandse standaardterm 'veralgemeniseren' is, of de meer algemene standaardterm 'veralgemenen', dat zal weinig uitmaken, maar wat jij doet, Harold, is iets gelijkaardigs: jij zegt dat ik veralgemeen, vanuit een andere situatie dan de poster, terwijl je mij duidelijk niet kent en je dus ook al helemaal niet weet met wie ik misschien wel samen zou kunnen zijn. De overtuiging waarmee je dat schrijft, wordt door het gebruik van het woordje 'immers' kracht bij gezet. Wat een geluk dat ik op dit forum zit, want hoe zou ik anders te weten komen met wie ik door het leven ga. :ROFLMAO:
 
De rest is puur gebaseerd op eigen ervaring. Klein voorbeeld; voor 100 euro aan fruitsapjes halen per maand waarvan de helft weggegooid wordt. Is op jaarbasis toch 600 euro in de prullenbak gooien. 4x per maand gemasseerd worden is nu 1x per maand(ik zit zelf trouwens een cursus te volgen, zodat ik als stereotyperende gierige Nederlander daar geld op kan bezuinigen). Tegenwoordig let ik ook op aanbiedingen in de supermarkt en pak niet blind alles. Zo kan ik nog wel even doorgaan met allemaal relatief kleine bedragen maar wat op lange termijn echt veel geld is. De eerste 2 maanden dacht ik; waar gaat al het geld toch naar toe. We houden niet veel over om te sparen. Ik schrok me kapot hoeveel we uitgaven aan alleen al boodschappen. Ik noem haar niet verwend, maar ze moest er wel aan wennen. En waarschijnlijk is ze dat nog steeds niet helemaal. Ik ben totaal niet gierig maar wel realistisch.
Eerlijk gezegd, vind ik dit relaas helemaal niet typerend voor een koppel waarbij de dame ooit iets met protitutie te maken had. Het is helaas gewoon het schrijnende verhaal van iedereen die begint te rekenen, nadat zij of hij heeft vastgesteld hoe de levensduurte op korte tijd als een raket de hoogte in schoot.
 
Ik heb niet bepaald met Russische vrouwen ervaringen
Ik weet niet met wie je wel samen bent, maar wel dat het hoe dan ook niet met een Russische dame is.
Als alle berichtjes die geen antwoord zijn op iets wat gevraagd werd, gewist worden, slankt het forum drastisch af
Ik denk dat de meeste reageren op... niet antwoorden op.
Je lijkt me geen domme dame of man. Maar ook een die dat wel erg graag wil tonen.
 
Ik weet niet met wie je wel samen bent, maar wel dat het hoe dan ook niet met een Russische dame is.
Dat klopt, maar dat zei ik dan ook letterlijk in het citaatje dat je bij deze reactie gebruikte :)
Ik denk dat de meeste reageren op... niet antwoorden op.
Je lijkt me geen domme dame of man. Maar ook een die dat wel erg graag wil tonen.
Eigenlijk wil ik helemaal niets over mezelf 'graag tonen' maar ik probeer mijn berichtjes zo realistisch mogelijk te onderbouwen met waarheden en ik ga haast nooit af op veronderstellingen of vooroordelen of verhalen. Daarbij kan ik me ook niet van de domme gaan houden. Soms zal dat als 'niet dom' overkomen, en soms zal de waarheid voor bepaalde mensen al eens kwetsend zijn.
 
Eerlijk gezegd, vind ik dit relaas helemaal niet typerend voor een koppel waarbij de dame ooit iets met protitutie te maken had. Het is helaas gewoon het schrijnende verhaal van iedereen die begint te rekenen, nadat zij of hij heeft vastgesteld hoe de levensduurte op korte tijd als een raket de hoogte in schoot.
Ook voor de tijd van de gierende inflatie wel iets wat bij veel mensen speelt. Als je maar (te) veel kleine uitgeven doet, dan hoopt dat vanzelf wel op tot een flink bedrag voor iemand met een modaal tot net wat bovenmodaal inkomen.

Tel daarbij op het gebrek aan inzicht waar het geld nu allemaal precies naar toe gaat en dan nu de inflatie. Wie voordat prijzen nog harder dan "normaal" begonnen te stijgen alles al uitgaven, die zal het wel lastig krijgen ja.

Met DVP's heeft dat niks te maken.
 
Laatst bewerkt:
Effe een vervolg/update op men eerdere post.
Ik heb haar dus kunnen uitleggen dat een week niet zo gemakkelijk gaat ivm werk omstandigheden. Maar het eerst komend verlengd weekend geen probleem was. Dus tickets hotel en auto geboekt en een weekendje gespendeert met haar. Heeft me meer verteld over haar huidige situatie en waardoor ze dit werk doet. Ik vroeg haar dan als ze steun nodig heeft dat ze maar hoeft roepen (domme move maar wou iets bevestigen) nee kreeg ik als antwoord haar leven haar verantwoordelijkheid zegt ze... dus ik denk niet dat het sugardaddy/loviedovie toestand is... maar liefde op een ongewone plaats. Ze vroeg me wel te stoppen met betaalde seks... details bespaar ik jullie 😉
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan