Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben meermalen hevig verliefd geweest en ik mag deze vrouwen nog steeds graag (met sommigen geen contact meer) maar alleen de eerste verliefdheden vond ik heel moeilijk als het dan over was. Daarna steeds beter.
Is begrijpelijk eerste liefdes .je bent jong geen ervaring met je eigen gevoelens ,dat zijn dingen die je moet leren .hebben we bijna allemaal mee gemaakt .gelukkig zit je er u beter in 👍
 
Er zijn er. Ik heb een meisje leren kennen die fan was van ford mustangs. Mijn kapster reed ook met de moto vroeger. Ze heeft parachute springen gedaan. Mijn moeder ook.
Maar dat zijn dan nog de "gewone" dames.
Ik doelde eigenlijk op de combi DvP en autoliefhebber..
Althans, zo begreep ik de insteek van een bericht hiervoor over met een DvP uitgaan.
 
Laat het gaan je verliest alleen maat zonde van je sex leven .ga een tijdje naar een andere dame en ga er van genieten ,en laat je zelf niet meer gek maken ,je centen raken op en je bent ongelukkig .en ze zal toch niet voor je vallen ,dat is jammer voor je maar de harde waarheid .kom op gooi je kop in de wind en ga naar een andere dame waar je heerlijke sex mee hebt
Precies.

Je moet weten waarvoor je komt.

Naar het bordeel ga je voor de seks. Het is een bordeel, geen relatiebureau. Als je een beetje fatsoenlijk wil eten, ga je ook niet elke dag naar de shoarmatent.
 
Ik hoop dat ik dat nooit nog moet meemaken. Bij mij was het zo een 15 jaar geleden dat ik een privé huis binnen stapte en dat dames zich voorstelde en het was een vonk die oversloeg ik zag het aan haar gezicht en zij aan mijn gezicht. Bij één van de volgende bezoeken zij ze van zou je niet beter wat minder langskomen want ge spendeert veel geld aan mij maar het was omdat de bazin met veel geld ging lopen. Maar ik kon het niet laten. Dan is ze toch gestopt en voor mij was het een zwart gat telkens ik bij een nieuwe dame ging dacht ik het gaat het hetzelfde zijn maar niet dus . Ik ben nu al gelukkig met een goede klik . Een goede klik en goeie sex is de Max maar dat begint zeldzaam te worden.
 
Ik ben al enig tijd verliefd op een DVP. Ik wandel al meer dan 25 jaar. Het is mij nooit eerder overkomen. Ondanks dat het vaak heel gezellig was, bleef het altijd zakelijk. Ookal kwam ik elke week langs.

Nu is dus alles anders. Het was al anders tijdens de eerste keer dat we aan het seksen waren. Ik voelde een aantrekkingskracht tot haar die ik nog nooit gevoeld bij een vrouw. Langzaam werd dit dus een verliefdheid. Terwijl ik eigenlijk dacht dat mijn verliefdheidshormonen op waren.

Soms twijfelde ik nog of het voor haar gewoon een spel is met goede klant of dat ze ook verliefd is op mij. Op onze date op Valentijnsdag had ze ook cadeautjes voor mij. Daarnaast kreeg ik een kaart waarop ze had geschreven dat ik heel speciaal voor haar ben.

Ik heb er geen moeite mee dat ze dit werk doet. Als ik dat wel had gehad, dan zou ik er ook niet aan begonnen zijn. Ik begrijp haar redenen waarom ze dit werk doet. Ze zegt dat ze binnenkort wil stoppen. Dat hangt ook van allerlei zaken af, waar ik geen invloed op. (Sorry dat het een beetje cryptisch is)

Niet alleen de sex is veel intiemer dan normaal met een DVP. Ook onze gesprekken zijn dat. Zelfs als ik alleen haar hand vast houd, voelt dit zo goed.

Ik zou graag met haar verder willen. Het is best lastig om een relatie aan te gaan. Als ze in haar thuisland is, dan appen we veel. Als ze hier is, werkt ze veel. Ook is lastig om af te spreken. Ik heb geen haast. Het is voor mij een grote stap om te nemen en daarom vind ik het ergens ook wel prettig dat onze liefde rustig verder kabbelt.

Ook zijn er een aantal beren op de weg. De belangrijkste is dat ik een relatie zit met twee bijna-volwassen kinderen. De relatie met mijn vrouw is best goed. Er is geen reden om er zomaar met een ander van door te gaan. Eigenlijk heb ik het meeste verdriet van pijn die mijn vrouw en kinderen aan zou doen. Als het uit komt.

Dit staat in contrast met de liefde voor die andere vrouw. Het geluk dat zij mij schenkt.

Ik hoef geen advies. Ik wil niet in relatietherapie. Ik hoef geen commentaar van eens een DVP altijd een DVP. Ik vind dat we dames die dit werk doen bijzondere vrouwen zijn en daarom moeten ze met respect behandelen.

Eigenlijk wil ik alleen mijn ei kwijt, In mijn omgeving weet niemand dat ik wandel. Ik kan ook tegen niemand vertellen dat ik verliefd ben. Dus vertel ik het maar aan jullie. Bedankt dat jullie even tijd hebben genomen om naar mij te luisteren.
 
Ik ben al enig tijd verliefd op een DVP. Ik wandel al meer dan 25 jaar. Het is mij nooit eerder overkomen. Ondanks dat het vaak heel gezellig was, bleef het altijd zakelijk. Ookal kwam ik elke week langs.

Nu is dus alles anders. Het was al anders tijdens de eerste keer dat we aan het seksen waren. Ik voelde een aantrekkingskracht tot haar die ik nog nooit gevoeld bij een vrouw. Langzaam werd dit dus een verliefdheid. Terwijl ik eigenlijk dacht dat mijn verliefdheidshormonen op waren.

Soms twijfelde ik nog of het voor haar gewoon een spel is met goede klant of dat ze ook verliefd is op mij. Op onze date op Valentijnsdag had ze ook cadeautjes voor mij. Daarnaast kreeg ik een kaart waarop ze had geschreven dat ik heel speciaal voor haar ben.

Ik heb er geen moeite mee dat ze dit werk doet. Als ik dat wel had gehad, dan zou ik er ook niet aan begonnen zijn. Ik begrijp haar redenen waarom ze dit werk doet. Ze zegt dat ze binnenkort wil stoppen. Dat hangt ook van allerlei zaken af, waar ik geen invloed op. (Sorry dat het een beetje cryptisch is)

Niet alleen de sex is veel intiemer dan normaal met een DVP. Ook onze gesprekken zijn dat. Zelfs als ik alleen haar hand vast houd, voelt dit zo goed.

Ik zou graag met haar verder willen. Het is best lastig om een relatie aan te gaan. Als ze in haar thuisland is, dan appen we veel. Als ze hier is, werkt ze veel. Ook is lastig om af te spreken. Ik heb geen haast. Het is voor mij een grote stap om te nemen en daarom vind ik het ergens ook wel prettig dat onze liefde rustig verder kabbelt.

Ook zijn er een aantal beren op de weg. De belangrijkste is dat ik een relatie zit met twee bijna-volwassen kinderen. De relatie met mijn vrouw is best goed. Er is geen reden om er zomaar met een ander van door te gaan. Eigenlijk heb ik het meeste verdriet van pijn die mijn vrouw en kinderen aan zou doen. Als het uit komt.

Dit staat in contrast met de liefde voor die andere vrouw. Het geluk dat zij mij schenkt.

Ik hoef geen advies. Ik wil niet in relatietherapie. Ik hoef geen commentaar van eens een DVP altijd een DVP. Ik vind dat we dames die dit werk doen bijzondere vrouwen zijn en daarom moeten ze met respect behandelen.

Eigenlijk wil ik alleen mijn ei kwijt, In mijn omgeving weet niemand dat ik wandel. Ik kan ook tegen niemand vertellen dat ik verliefd ben. Dus vertel ik het maar aan jullie. Bedankt dat jullie even tijd hebben genomen om naar mij te luisteren.
Heel herkenbaar
 
Ik ben al enig tijd verliefd op een DVP. Ik wandel al meer dan 25 jaar. Het is mij nooit eerder overkomen. Ondanks dat het vaak heel gezellig was, bleef het altijd zakelijk. Ookal kwam ik elke week langs.

Nu is dus alles anders. Het was al anders tijdens de eerste keer dat we aan het seksen waren. Ik voelde een aantrekkingskracht tot haar die ik nog nooit gevoeld bij een vrouw. Langzaam werd dit dus een verliefdheid. Terwijl ik eigenlijk dacht dat mijn verliefdheidshormonen op waren.

Soms twijfelde ik nog of het voor haar gewoon een spel is met goede klant of dat ze ook verliefd is op mij. Op onze date op Valentijnsdag had ze ook cadeautjes voor mij. Daarnaast kreeg ik een kaart waarop ze had geschreven dat ik heel speciaal voor haar ben.

Ik heb er geen moeite mee dat ze dit werk doet. Als ik dat wel had gehad, dan zou ik er ook niet aan begonnen zijn. Ik begrijp haar redenen waarom ze dit werk doet. Ze zegt dat ze binnenkort wil stoppen. Dat hangt ook van allerlei zaken af, waar ik geen invloed op. (Sorry dat het een beetje cryptisch is)

Niet alleen de sex is veel intiemer dan normaal met een DVP. Ook onze gesprekken zijn dat. Zelfs als ik alleen haar hand vast houd, voelt dit zo goed.

Ik zou graag met haar verder willen. Het is best lastig om een relatie aan te gaan. Als ze in haar thuisland is, dan appen we veel. Als ze hier is, werkt ze veel. Ook is lastig om af te spreken. Ik heb geen haast. Het is voor mij een grote stap om te nemen en daarom vind ik het ergens ook wel prettig dat onze liefde rustig verder kabbelt.

Ook zijn er een aantal beren op de weg. De belangrijkste is dat ik een relatie zit met twee bijna-volwassen kinderen. De relatie met mijn vrouw is best goed. Er is geen reden om er zomaar met een ander van door te gaan. Eigenlijk heb ik het meeste verdriet van pijn die mijn vrouw en kinderen aan zou doen. Als het uit komt.

Dit staat in contrast met de liefde voor die andere vrouw. Het geluk dat zij mij schenkt.

Ik hoef geen advies. Ik wil niet in relatietherapie. Ik hoef geen commentaar van eens een DVP altijd een DVP. Ik vind dat we dames die dit werk doen bijzondere vrouwen zijn en daarom moeten ze met respect behandelen.

Eigenlijk wil ik alleen mijn ei kwijt, In mijn omgeving weet niemand dat ik wandel. Ik kan ook tegen niemand vertellen dat ik verliefd ben. Dus vertel ik het maar aan jullie. Bedankt dat jullie even tijd hebben genomen om naar mij te luisteren.
Soms moet je ook gewoon op dit forum... je hart eens kunnen luchten!
 
Nee. Als ik door het centrum van mijn stad loop en beoordeel de vrouwen, dan zou ik bij zeker 98% van de vrouwen nooit erotische gevoelens krijgen en bij sommigen zal ik zelfs al kreeg ik geld toe er nog niet over heen willen. Soms zie je ook vrouwen met kids lopen dat je denkt hoe kan ooit daar een man een erectie van hebben gekregen. Soms lijkt het wel, hoe lelijker de vrouw, hoe meer kids er uitgeperst zijn.
Er moet dus meer zijn dan alleen neuken, want met menig vrouw in het dagelijks beeld zal ik zelfs met lustopwekkende middelen er nog geen stijve van krijgen.

Met vrouwen waar ik geen enkel gevoel bij heb kan ik meestal heel goed omgaan. Vroeger in de uitgaanstijd als ik een mooie meid zag sloeg ik dicht en wist ik niets te zeggen. Heel dom, want als haar vriendin mij niets deed kon ik met de vriendin hele gesprekken voeren, maar met de meid die ik leuk vond bleef ik stil of vroeg een domme vraag.
Zó herkenbaar!!
 
Als je alleen woont in alle geval niet.
Daarnaast zijn er niet veel "gewone" mensen die begrip hebben voor -met name- mannen die sekswerkers bezoeken.
Het leven is veel makkelijker en vrolijker als je je geen fluit aantrekt van wat anderen denken.

Ik trek het me alvast niets aan wat men denkt van het feit dat ik dvps bezoek.
 
Het leven is veel makkelijker en vrolijker als je je geen fluit aantrekt van wat anderen denken.

Ik trek het me alvast niets aan wat men denkt van het feit dat ik dvps bezoek.
in het algemeen trek ik me steeds minder aan over wat anderen denken, je doet het toch nooit goed.
Maar net zoals in het leger of de marine; niet vragen en niet vertellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan