Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet iedere verliefde klant laat zich financieel uitbuiten... Alsof die klanten geen realiteitsbesef hebben.
Dat is een ander uiterste.

Als je verliefd bent op iemand wil je over het algemeen graag in diens aanwezigheid zijn. Dat wil zeggen dat de kans groot is dat je vaker en eerder teruggaat naar de dvp en meer geld uitgeeft.
Dit heeft niets met uitbuiting te maken, maar is wel een financieel risico voor de klant. Verliefde mensen denken vaak niet meer met hun volle verstand en zijn bereid wat meer risico te nemen. Als een dvp misbruik van iemand wil maken is de kans ook groter dat dat lukt als diegene verliefd is.
 
Maar wat dan als dames uit het niets beginnen te tongzoenen en je complimenten geven in hun moedertaal,...
Dat is een ander uiterste.

Als je verliefd bent op iemand wil je over het algemeen graag in diens aanwezigheid zijn. Dat wil zeggen dat de kans groot is dat je vaker en eerder teruggaat naar de dvp en meer geld uitgeeft.
Dit heeft niets met uitbuiting te maken, maar is wel een financieel risico voor de klant. Verliefde mensen denken vaak niet meer met hun volle verstand en zijn bereid wat meer risico te nemen. Als een dvp misbruik van iemand wil maken is de kans ook groter dat dat lukt als diegene verliefd is.
In mijn geval betaal ik 2 uur en de andere 2 uur is gratis. Dat is zo ontstaan eigenlijk.
 
Ik dacht dat ik nooit op een prostituee verliefd kon worden, na 20 jaar in de scene rond gelopen te hebben. Maar (helaas) twee keer geworden. Een keer op een mooie Nederlandse dame, en een andere keer op een mooie blonde Roemeense dame. Viel niet zo eens op hun uiterlijk, maar de aandacht die ik betaalde. Ik merkte dat ik bij hun niet meer om de seks ging maar om met ze te praten. In beide gevallen was het niet wederzijds, nooit gevraagd maar dat wist ik gewoon,
Cold-turkey nooit meer afgesproken, en de verliefdheid ging gelukkig snel weg.

Zou uiteraard wel kunnen dat een Prostituee op een klant verliefd wordt, maar dat voor mij niet bestemd. Ben nu ook te oud, gezien ik altijd rond de 25 - 30 jaar pay-date. Realiteitsbesef is heel belangrijk, je koopt maar even seksuele aandacht. De regel is, geen geld, geen aandacht (een uitzondering daargelaten).
 
Ze hebben niks liever dan een klant die verliefd is . Dan zijn ze zeker hij terug komt. Eerst verleiden en daarna maken ze u zot .
Dat is de grootste onzin ooit. Lang niet alle dames zitten hierop te wachten. Mensen waarvan ik weet dat er vanuit hun gevoelens bij komen kijken, weiger ik nog aan te nemen. Totdat dit weggaat of permanent.

Dat gezeik wat erbij komt kijken bij een verliefde klant? Im good, I choose life.
 
Ik vind het heerlijk om verliefd te worden op een DVP. Ik ben 3 jaar verliefd geweest op een dame die ik wekelijks 1-2 keer zag voor 150 euro. (Dus reken maar uit). Ik heb de tijd van mijn leven gehad. Wel hadden we allerlei ons privé, en ondanks dat we wel een fantaseerden over hoe het zou zijn, was het nooit zo serieus geworden. Ik ben toch telkens naar een dame op zoek waarbij ik dergelijke gevoelens weer krijg.
 
Dat is de grootste onzin ooit. Lang niet alle dames zitten hierop te wachten. Mensen waarvan ik weet dat er vanuit hun gevoelens bij komen kijken, weiger ik nog aan te nemen. Totdat dit weggaat of permanent.

Dat gezeik wat erbij komt kijken bij een verliefde klant? Im good, I choose life.
Mij niet wijsmaken, dat er dames zijn die daar handig gebruik van maken.
 
Me dunkt dat het best leuk kan zijn voor een wandelaar om een tikkeltje verliefd te zijn op z'n favoriete dvp. Hij heeft dan iemand om over te fantaseren en de dame in kwestie zal zich misschien ook extra gewaardeerd voelen. Problemen gaan zich pas stellen als de klant echt stapel is en het onderscheid tussen fantasie en realiteit uit het oog verliest.
 
Ruim 20 jaar geleden bezocht ik haar voor het eerst. De eerste 5 jaren met enige regelmaat totdat ik voelde dat ik verliefd werd. Ik besloot haar een tijd niet meer te bezoeken. Omdat het bloed toch kruipt waar het niet gaan kan, bezocht ik haar weer en al snel was ik tot over mijn oren verliefd. Later gaf ze aan dat ik wegbleef omdat ze mij destijds had verteld verliefd op mij te zijn. Ik kon me dat echter niet herinneren. Een paar mooie maar heftige jaren breken aan waarin we dagelijks contact hebben en ik haar om de paar dagen bezoek. De verliefdheid was wederzijds en besloten dat ik niet meer zou betalen voor mijn bezoekjes.. Ik bezocht haar op haar privé adres, ging met haar uit eten, op stap, dagjes weg. Onze relatie was zeer intens en ik gaf aan te willen scheiden van mijn vrouw. Toen meldde ze echter dat ze dat niet wilde en dat binnen een jaar zou stoppen met het werk. Ze had kinderen en familie in het buitenland en ze wilde zich weer bij hen voegen. Ik begreep haar wens en we besloten er een mooi laatste tijd van te maken. Dat jaartje werden er twee en toen stopte ze met werken als DVP. In de aanloop had ik haar geholpen met allerlei zaken en ook financieel gesteund. Toen ze was gestopt, hebben we samen een klein jaar haar verhuizing voorbereid en alle officiële zaken afgehandeld.
Ze vertrok met de trein en hoewel ze aangaf dat alles anders zou worden, bleek de praktijk veel pijnlijker. Het contact werd moeizaam maar gelukkig herstelde zich dat na een tijdje. Gedurende de laatste 4 jaar heb ik haar zowel financieel als ook op andere vlakken geholpen en hadden we minimaal wekelijks contact. We hadden afgesproken dat ik haar zou bezoeken en toen na de Coronatijd daar mogelijkheden voor waren, bleek het toch ineens lastiger. Een paar keer uitgesteld omdat het niet in een van beide agenda's paste toen plotseling het contact vanuit haar verminderde. Ze was oma geworden en hoewel ze trots foto's stuurde bleek er toch iets veranderd. Mijn financiële situatie was wat slechter geworden waardoor ik haar nauwelijks financieel kon steunen en het contact nam zienderogen af. Gefrustreerd stuurde ik haar een bericht met mijn gevoelens en toen barste de bom. Ze hield niet meer van mij en wist niet of ze überhaupt ooit van mij had gehouden ondanks al haar liefdesverklaringen die ze me zowel schriftelijk als mondeling had medegedeeld.
Ik heb het er best lastig mee maar wat mij steekt is de respectloze wijze waarop ze het laat eindigen. Je hebt mooie jaren gehad samen en vanwaar deze handelswijze. Mijn verstand wist dat deze dag eens zou komen en heeft er vrede mee. Mijn hart is echter nog altijd volledig aan haar verpand. De strijd tussen mijn hart en verstand is pijnlijk, lastig en eenzaam.
Toch hou ik nog van haar en hoewel we nog sporadisch contact hebben, heb ik dit toch wel mooie hoofdstuk in mijn leven nu wel beëindigd.
Wel toevallig dat vanaf het moment dat je geen financiële steun meer kon geven de liefde ook begon te bekoelen , het is hard maar je bent waarschijnlijk gewoon in de zeik genomen en laat het voor jou een goede leerschool zijn.
 
Een bekende van mij had ook ineens een relatie met een dvp.
Hij is een keihard werkende ondernemer die en een eigen huis en een aardig vermogen had opgebouwd.
Vrij snel zijn ze getrouwd in gemeenschap van goederen.
Binnen korte tijd was ze vertrokken en gingen ze scheiden.
Zij had na de scheiding recht op de helft van zijn vermogen.
Dus die tonnen had ze snel verdient.
Les 1. trouw nooit in gemeenschap van goederen.

Ga hier niet de exacte datum melden.
Maar het is best een tijd geleden en ruim voor 2018 gebeurd.
Er is nog afgerekend in guldens en niet in euros.
Door die oplichting en de financieele gevolgen heeft hij mentaal echt een dreun gekregen.
Waarschijnlijk wist hij wel wat voor werk ze deed.
Zijn familie wist dat natuurlijk niet.
Daar zijn ze achteraf achter gekomen.
 
Laatst bewerkt:
Binnen een paar dagen was ze vertrokken en gingen ze scheiden.
Zij had na de scheiding recht op de helft van zijn vermogen.
Dus die tonnen had ze snel verdient.
Les 1. trouw nooit in gemeenschap van goederen.
Een huwelijk kan tot 3 maanden na de plechtigheid ontbonden worden zonder scheiding. Daarna gaat gemeenschap van goederen pas gelden.
Overigens is het sinds 1 januari 2018 (heb ik even opgezocht) automatisch 'gedeeltelijke gemeenschap van goederen', een soort huwelijkse voorwaarden light.

Dus als jouw verhaal waar is was het voor 2018 en waren ze meer dan 3 maanden getrouwd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan