Vertrek Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zeg maar tegen die vriend dat ik weer terug v vakantie ben en dat gisteren even niet mogelijk was om af te spreken
Die vriend belde vanochtend helemaal opgetogen op, hij had je al wat vaker gebeld maar nu eindelijk contact gekregen.
"Het is zo'n," vertelde hij, "heerlijk mens!"
Hij had het erg leuk gevonden dat jullie meteen honderduit met elkaar praatten over een paar dingen.
Jammer genoeg was jij al geheel volgeboekt vandaag en hij is, als ik het goed heb begrepen, in de buurt een knuffel gaan halen maar hij verheugt zich er bijzonder op je "in levenden lijve" te ontmoeten.
Ongetwijfeld zal hij dan verslag doen en als hij zelf niet op het forum komt vertel ik het wel namens die vriend, zeg maar.
;)
 
Die vriend belde vanochtend helemaal opgetogen op, hij had je al wat vaker gebeld maar nu eindelijk contact gekregen.
"Het is zo'n," vertelde hij, "heerlijk mens!"
Hij had het erg leuk gevonden dat jullie meteen honderduit met elkaar praatten over een paar dingen.
Jammer genoeg was jij al geheel volgeboekt vandaag en hij is, als ik het goed heb begrepen, in de buurt een knuffel gaan halen maar hij verheugt zich er bijzonder op je "in levenden lijve" te ontmoeten.
Ongetwijfeld zal hij dan verslag doen en als hij zelf niet op het forum komt vertel ik het wel namens die vriend, zeg maar.
;)

We hebben idd even gezellig gebabbeld! Zeg maar tegen je vriend dat ik zijn nummer heb opgeslagen, waar ik overigens niets mee doe, dan hebben we vast sneller contact met elkaar.

Vond het een toffe gast! En verheug mij zeer op een leuke afspraak ( someday ).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan