Vertrek Haarlem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geeft wel aan hoe beroerd het business model is van de club! Hoge afdracht en weinig toegevoegde waarde...
Go figure....en heren hier blijven maar klagen over zelfstandige dames en de privehuizen de hemel in prijzen! 🤨😏

Dat doe ik al jaren en werkt prima. Ik heb soms al afspraken staan voor over 2 weken... 😋
Het is jammer heren niet begrijpen dat wanneer pas appen op moment ze meteen willen langs komen dat 9 van de 10 niet kan....
 
Precies dat. Dus loopt er een goede en loyale kracht de deur uit. Helaas 🤷‍♀️

Zovelen kunnen dan wel zeggen/denken dat ik een oude troela ben met teveel vlees op haar botten, maar ben altijd goed, aardig en betrokken naar mijn gasten! Nooit een klacht over mij geweest bij de gastvrouwen. Er liepen zelfs mannen de deur uit wanneer ik er niet was..

Jammer dat het dan zo gaat.
Je bent geen "oude troela" Joke! Maar een super lekkere vrouw met een heerlijk lichaam! En met perfecte technieken!
 
Vandaag heb ik aangekondigd bij de gastvrouw dat dit mijn laatste dag in Haarlem zal zijn. Was al maanden aan het denken hoe of wat te doen.

De meeste cliënten die voor mij in de salon komen/kwamen, zijn/waren voor 90% van mijn eigen advertenties. Meer dan de helft van de vergoeding gaat daarvan naar de uitbater en de belasting. De cliënten die op goed geluk de salon binnenhobbelen zijn de overige 10%.

Dus wordt het dringend tijd om op te stappen en een andere stoel warm te houden.

Ben al in gesprek met de verhuurder van kamers op de Achterdam in Alkmaar. Er schijnt daar een kamer te zijn met een discrete ingang, dus daar heb ik wel interesse in.

Ga daar eerdaags even op gesprek 🙂

Overigens.. dan ben ik weer eigen baas en kan ik mijn inclusief prijzen weer gaan aanpassen naar schappelijk!

Hoop geregel weer 😆
Joke,

Heel goed idee, hou je meer over en kun je zelf meer bepalen wat er mogelijk is.
En je houd meer over, het leven is tegenwoordig al veel te duur.

Succes!!!
 
Vandaag heb ik aangekondigd bij de gastvrouw dat dit mijn laatste dag in Haarlem zal zijn. Was al maanden aan het denken hoe of wat te doen.

De meeste cliënten die voor mij in de salon komen/kwamen, zijn/waren voor 90% van mijn eigen advertenties. Meer dan de helft van de vergoeding gaat daarvan naar de uitbater en de belasting. De cliënten die op goed geluk de salon binnenhobbelen zijn de overige 10%.

Dus wordt het dringend tijd om op te stappen en een andere stoel warm te houden.

Ben al in gesprek met de verhuurder van kamers op de Achterdam in Alkmaar. Er schijnt daar een kamer te zijn met een discrete ingang, dus daar heb ik wel interesse in.

Ga daar eerdaags even op gesprek 🙂

Overigens.. dan ben ik weer eigen baas en kan ik mijn inclusief prijzen weer gaan aanpassen naar schappelijk!

Hoop geregel weer 😆
Laat het maar weten als het zover is Joke xxx
 
Vandaag heb ik aangekondigd bij de gastvrouw dat dit mijn laatste dag in Haarlem zal zijn. Was al maanden aan het denken hoe of wat te doen.

De meeste cliënten die voor mij in de salon komen/kwamen, zijn/waren voor 90% van mijn eigen advertenties. Meer dan de helft van de vergoeding gaat daarvan naar de uitbater en de belasting. De cliënten die op goed geluk de salon binnenhobbelen zijn de overige 10%.

Dus wordt het dringend tijd om op te stappen en een andere stoel warm te houden.

Ben al in gesprek met de verhuurder van kamers op de Achterdam in Alkmaar. Er schijnt daar een kamer te zijn met een discrete ingang, dus daar heb ik wel interesse in.

Ga daar eerdaags even op gesprek 🙂

Overigens.. dan ben ik weer eigen baas en kan ik mijn inclusief prijzen weer gaan aanpassen naar schappelijk!

Hoop geregel weer 😆
Veel succes ik ben zeker dat je je die stap niet zal beklagen 😃
 
Goed! Ik kwam die vriend net toevallig tegen en heb 't doorgegeven. Gisteren kreeg hij met elke keer (van de drie) dat hij opbelde meer goesting en is uiteindelijk bij hem in de buurt 'geholpen' maar hij verheugt zich erop om dan binnenkort weer te proberen contact te krijgen.
;)
 
Ik zou het fijn vinden als Joke eens een nieuwe foto shoot zou doen. De foto's gaan al weer een tijdje mee en dat is voor mij een kleine drempel om afspraak te maken. :unsure:

Nu.. zoveel veranderd ben ik volgens mij niet. Maar heb nou net geen geschikte locatie voor een foto shoot. Maar u heeft zeker gelijk dat er eens wat nieuws moet verschijnen.
Als dat net die kleine drempel voor u is, dan weet ik niet hoelang u nog moet gaan wachten. Want ik heb nog steeds geen tijd gevonden om naar Alkmaar te gaan, laat staan voor nieuwe foto's maken.

De bijgevoegde foto is wel een recente amateur kiek 😉
 

Bijlagen

  • 20230829_165742.jpg
    20230829_165742.jpg
    188,6 KB · Weergaven: 173
Nu.. zoveel veranderd ben ik volgens mij niet. Maar heb nou net geen geschikte locatie voor een foto shoot. Maar u heeft zeker gelijk dat er eens wat nieuws moet verschijnen.
Als dat net die kleine drempel voor u is, dan weet ik niet hoelang u nog moet gaan wachten. Want ik heb nog steeds geen tijd gevonden om naar Alkmaar te gaan, laat staan voor nieuwe foto's maken.

De bijgevoegde foto is wel een recente amateur kiek 😉
Mooie foto 😊
 
Nu.. zoveel veranderd ben ik volgens mij niet. Maar heb nou net geen geschikte locatie voor een foto shoot. Maar u heeft zeker gelijk dat er eens wat nieuws moet verschijnen.
Als dat net die kleine drempel voor u is, dan weet ik niet hoelang u nog moet gaan wachten. Want ik heb nog steeds geen tijd gevonden om naar Alkmaar te gaan, laat staan voor nieuwe foto's maken.

De bijgevoegde foto is wel een recente amateur kiek 😉
Heerlijke foto Joke! :p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan