Recensie Victoria, Relaxdreams, St Denijs Westrem (Emmanuela's Angels) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eerste keer voor mij bij Victoria. Heel fijne ervaring. Zeer lief en doet haar best om je te pleasen.

2 maal klaargekomen na een lekkere blowjob met ertussen nog een aangename massage.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig.
 
Daarnet ook bij geweest.
Zeer lieve en knappe dame.
Pijpt en neukt lekker.
Was vandaag haar laatste dag zei ze,morgen vertrekt ze trg naar Madrid.
Maar ze komt in oktober trg ;)
Herhalingsgevaar : 100 % ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Geen onknappe dame (kijk naar haar foto's en oordeel zelf) die aardig in de omgang is. Niet echt opmerkingen over haar, behalve dat ze bij het tongzoenen wat meer uit de kast mag komen. Ik hou van stomende seks en dus voluit en intens tongzoenen, maar is bij haar eerder aan de zuinige kant.

GFE naar mijn mening niet, omdat ze het Engels totaal niet machtig is, dus communiceren met haar is bijna onmogelijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Moet dat beamen van mijn bezoekje gisteren... Was mijn 2e keer, en ze was veel terughoudender deze keer. Tongzoenen deed ze wel, maar niet op haar initiatief, in tegenstelling tot mijn eerste keer bij haar waar ze zich meteen naast mij neervlijde en haar tong in mijn mond stak... Weet niet of het haar dag niet was, maar ze had duidelijk minder goesting. Daarmee niet dat de service nu opeens slecht was, ze deed nog altijd bij het pijpen enorm haar best, maar het was zeker geen GFE deze keer...hell, moest haar zelfs vragen om aan het begin naar kauwgom uit te doen, en haar topje deed ze pas uit toen het tijd voor sex was :/
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren fantastische ervaring gehad met Victoria. Super sexy en lieve dame!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Voor mij één van de betere dames uit het huis. Wel geen gfe omdat ze amper Engels praat, dus of je zegt niets of je legt het met handen en voeten uit.

Indien ze naast een goede beheersing van het Engels ook passioneel zou kunnen zoenen was het een 9/10, nu een 7/10 (wat nog steeds een goede score is).
 
De advertenties zijn eigenlijk een kopie van Emmanuela's Angels, mss door het grote succes in Waasmunster want als ik de gastheer moet geloven is het daar altijd maar druk druk druk, maar voor mij is het maar 15 km rijden in plaats van 55, benzine en tijd kan ik er ook niet mee betalen en tot nog toe had ik nog nooit de kans om Victoria eens te bezoeken, hopelijk blijft ze daar dan toch een tijdje na het lezen van alle positieve woorden.
 
voor mij is richting Gent ook een stukje dichter ?
Als ze dezelfde wijze van uitbaten doen zoals in Waasmunster komt dat zeker goed :)
(Slechte service ? direkt buiten ?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan