Recensie Victoria, Gent, Schepenenvijverstraat 21, Vogue 1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Window Shopper

Wandelaar
78
19/08/23
105
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze voormiddag nog eens gaan wandelen in Gent. Het was 11 uur toen ik mijn wagen parkeerde onder Gent Zuid.
Er heerste een gezellige drukte in de RLD en vele dames waren blijkbaar aan het werk. In het Glazen Straatje waren de meeste gordijntjes dicht.
Toen ik in de Schepenenvijverstraat kwam moest ik toch mijn handrem optrekken want in Vogue 1 stonden er 2 heel knappe poezen in de etalage! 😛
Beiden waren aan elkaar gewaagd en deden moeite om mij naar binnen te lokken.
Met knipoogjes, geil kijken en het vingerke, waren ze mij beiden aan't uitdagen. 🤨
Ik wist niet goed wie kiezen eigenlijk... 🤔
Toen deed deze dame er nog een schepje bovenop door gebaren te maken dat ze mij eens goed ging pijpen. 🥴
Het zweet kwam op mijn voorhoofd en ik besloot om binnen te gaan... 🥵
"Fifty for 15 minutes", zei ze. My name is Victoria.
"No problemo", zei ik. "Waar ist dat we moeten zijn?" En ze wees me de weg naar haar kamer.
Jawadde! Wat een vlam zeg! 😜 Smoking hot sinjoritaaa! 🔥
Ze droeg een oranje badpak en glisterende high heels.
Een stel lange benen. Pikzwart halflang haar. Mooi gebruinde huid. Prachtig gezichtje. Leuke kleine tatoo over haar ruggegraat. Zo een tekst.
Een heel knappe dame en ik was danig onder de indruk! 😜
Een proper en ruim bed en overal spiegels aan de muur.
De Vogue 1 is een deftige tent, dat is duidelijk!
De kleren gingen snel uit, ik dook het bed op en de festiviteiten konden van start gaan! 🎉
Maar ze trok er al meteen een jasje over terwijl hij nog volledig slap was... 😒
Een klein minpuntje dus maar de blowjob maakte het direct goed en in no time stond hij op full sterkte!
Over naar intiem dus en ik koos gelijk voor missio-positie.
De heels hield ze aan en haar benen kronkelde ze rond mij.
Ik gaf haar kusjes in de hals en haar poesje voelde heerlijk aan. 👌
Dan overschakelen naar doggy-style.
Ze heeft een heel lekkere kont en ik mocht goed mijn gangen gaan, terwijl ik mezelf in de spiegel in volle actie zag! 😜
Ik kon gerust nog een 3e standje doen maar om niet in tijdsnood te komen, heb ik gevraagd voor een manuele afwerking.
"No problem, baby" zei ze en ze nam mijn joystick in de hand en begon te snokken terwijl ze me geil aankeek en "dirty talk" verkocht! 🥵
Ik moest mij finaal gewonnen geven en ben lekker klaargekomen💦 waarna ze mij vochtige doekjes gaf en mij nog lekker liet nagenieten op bed.
Ze zou 24 jaar zijn en uit Oekraine komen en al een paar jaar in Gent actief zijn, vertelde ze mij, terwijl we ons wat opfristen aan de lavabo...
Ik vind ze een heel knappe meid en haar service is ook goed!
Dat heb ik haar ook vlakaf gezegd en dat apprecieerde ze enorm. 👍
Ze kan zeker in het rijtje van de "toppers van de Gentse dagploeg" gezet worden en is een waardige concurrente voor de andere dames dus mij ziet ze zeker nog terug! 👍
Groeten en een goed weekend!
Window Shopper
 
Laatst bewerkt:
Deze voormiddag nog eens gaan wandelen in Gent. Het was 11 uur toen ik mijn wagen parkeerde onder Gent Zuid.
Er heerste een gezellige drukte in de RLD en vele dames waren blijkbaar aan het werk. In het Glazen Straatje waren de meeste gordijntjes dicht.
Toen ik in de Schepenenvijverstraat kwam moest ik toch mijn handrem optrekken want in Vogue 2 stonden er 2 heel knappe poezen in de etalage! 😛
Beiden waren aan elkaar gewaagd en deden moeite om mij naar binnen te lokken.
Met knipoogjes, geil kijken en het vingerke, waren ze mij beiden aant uitdagen. 🤨
Ik wist niet goed wie kiezen eigenlijk... 🤔
Toen deed deze dame er nog een schepje bovenop door gebaren te maken dat ze mij eens goed ging pijpen. 🥴
Het zweet kwam op mijn voorhoofd en ik besloot om binnen te gaan... 🥵
"Fifty for 15 minutes", zei ze. My name is Victoria.
"No problemo", zei ik. "Waar ist dat we moeten zijn?" En ze wees me de weg naar haar kamer.
Jawadde!
Wat een vlam zeg! 😜🔥
Ze droeg een oranje badpak en glisterende heels.
Een stel lange benen. Pikzwart halflang haar. Mooi gebruinde huid. Prachtig gezichtje. Mooie kleine tatoo over haar ruggegraat.
Heel knappe dame! 😜
Proper en ruim bed en overal spiegels. Ook top dus!
De kleren snel uit, het bed op en laat de festiviteiten maar van start gaan! 🎉
Maar ze trok er al meteen een jasje over terwijl hij nog slap was. 😒
Een minpuntje dus maar de blowjob maakte veel goed en in no time stond hij op volle sterkte!
Over naar intiem en ik koos gelijk voor missio.
De heels had ze nog aan en haar benen kronkelde ze rond mij.
Kusjes in haar hals en ze voelde heerlijk aan. 👌
Dan overschakelen naar doggy.
Ze heeft een heel lekkere kont en ik mocht goed mijn gangen gaan, terwijl kon ik mezelf in de spiegel in volle actie zien! 😜
Ik kon gerust nog een 3e standje doen maar om niet in tijdsnood te komen, heb ik gevraagd voor een manuele afwerking.
Geen probleem, zei ze en ze heeft
fameus aan mijn joystick gesleurd en terwijl keek ze me geil aan en verkocht ze vuile praat.
Ik moest mij gewonnen geven en ben lekker klaargekomen💦 en ze gaf mij meteen vochtige doekjes en liet mij nagenieten op bed.
Ze zou 24 jaar zijn en uit Oekraine komen en al een paar jaar in Gent actief zijn, vertelde ze mij...
Ik vind ze een heel knap ding en haar service is ook goed!
Dat heb ik haar ook vlakaf gezegd en dat vond ze fijn. 👍
Ze kan zeker in het rijtje van de toppers gezet worden en mij ziet ze terug! 👍
Groeten,
Window Shopper
Zat ze in het meest rechtse raam van de 4?
 
Ze zat in de 2e Vogue als je van de Brabantdam komt, aan de linker kant.
Het derde raam. Welk huisnummer is dat dan?
Dag W.

Komende van de Brandantdam aan de linkerkant:

Die bar, die "2° Vogue" noemt officieel 'Vogue 1' en het nummer is 21 (4 ramen).
De eerste bar is Vogue 2 en het nummer is 19 (3 ramen).

Het zou handig zijn moest er een up to date plattegrondplan van de Rosse Buurt Gent bestaan. De huidige plannen zijn verouderd, deels onjuist en zorgen voor heel veel verwarring... en bijgevolg ook foute info.

Er is daar al veel over geschreven geweest (ook door mezelf). Als je vertrekt van plattegrondplan Ghent en scrolt door dan zie je in verschillende 'reviews' alle correcties en juiste namen van de bars, de juiste huisnummers etc...

Wie kan/mag een echt up to date plan op de site girlsreview.nl zetten. Het zou heel handig zijn en heel veel misverstanden voorkomen. Nu wordt veelal in het ijle gepraat... (de correcte gegevens zijn voorhanden zoals ik hierboven beschreef maar wie kan en mag en wil dat eventueel in orden brengen). Zelf wil ik het wel doen maar ik kan het niet.

Mvg,
DD
 
Dag W.

Komende van de Brandantdam aan de linkerkant:

Die bar, die "2° Vogue" noemt officieel 'Vogue 1' en het nummer is 21 (4 ramen).
De eerste bar is Vogue 2 en het nummer is 19 (3 ramen).

Het zou handig zijn moest er een up to date plattegrondplan van de Rosse Buurt Gent bestaan. De huidige plannen zijn verouderd, deels onjuist en zorgen voor heel veel verwarring... en bijgevolg ook foute info.

Er is daar al veel over geschreven geweest (ook door mezelf). Als je vertrekt van plattegrondplan Ghent en scrolt door dan zie je in verschillende 'reviews' alle correcties en juiste namen van de bars, de juiste huisnummers etc...

Wie kan/mag een echt up to date plan op de site girlsreview.nl zetten. Het zou heel handig zijn en heel veel misverstanden voorkomen. Nu wordt veelal in het ijle gepraat... (de correcte gegevens zijn voorhanden zoals ik hierboven beschreef maar wie kan en mag en wil dat eventueel in orden brengen). Zelf wil ik het wel doen maar ik kan het niet.

Mvg,
DD
Hoi DD,
Die appartementen hebben 9-17 als huisnummer. Dan heb je nummer 19 met 3 ramen en dat zou dus Vogue 2 zijn.
Dan heb je Crystal en dat is duidelijk nummer 21 en dat kan je zien op Google streetview!
Dan een garage en dan de volgende Vogue recht over de Navy Gentlem's Club met 4 ramen en daar zat ze op raam 3 dus dat is dan Vogue 1 met hetzelfde huisnummer 21 als Bar Crystal???
Begrijpe wie begrijpe kan he, hahaha 😂😂😂
 
Dan staat er een fout, allemaal heel verwarrend maar Vogue 2 is nummer 19, bar Crystal 19 A en de Vogue 1 is nummer 21
Dag L,

Ik denk dat je gelijk hebt.

Op één van de kaarten (niet de eerste) die je tegenkomt als je scrolt vanaf het plattegrondplan Gent kom je een plan tegen die - min of meer - de realiteit benadert.

Zie hiervoor: wandelkaart met foto's (op die bladzijde naar beneden scrollen voor plan).

Op die kaart worden ook de namen van de bars vermeld.
(niet helemaal correct evenwel).

Deze kaart ligt wel het dichts bij de realiteit. Wel staat bar Vogue 2 daar met 2 ramen L en R wat fout is want er zijn wel degelijk 3 ramen LMR)

Vogue 1 = n° 21 (4 ramen)
Chrystal bar = n° 19A (4 ramen)
Vogue 2 = n° 19 (3 ramen LMR in plaats van de aangegeven 2 ramen L R)

Een update dringt zich op... :)

Grt,
DD
 
Dag L,

Ik denk dat je gelijk hebt.

Op één van de kaarten (niet de eerste) die je tegenkomt als je scrolt vanaf het plattegrondplan Gent kom je een plan tegen die - min of meer - de realiteit benadert.

Zie hiervoor: wandelkaart met foto's (op die bladzijde naar beneden scrollen voor plan).

Op die kaart worden ook de namen van de bars vermeld.
(niet helemaal correct evenwel).

Deze kaart ligt wel het dichts bij de realiteit. Wel staat bar Vogue 2 daar met 2 ramen L en R wat fout is want er zijn wel degelijk 3 ramen LMR)

Vogue 1 = n° 21 (4 ramen)
Chrystal bar = n° 19A (4 ramen)
Vogue 2 = n° 19 (3 ramen LMR in plaats van de aangegeven 2 ramen L R)

Een update dringt zich op... :)

Grt,
DD
Dag DD,

Bar Crystal is nummer 21. Zie foto!
De rest daar spreek ik mij niet over uit.
Grt,
WS
 

Bijlagen

  • BarCrystal.jpg
    BarCrystal.jpg
    183,7 KB · Weergaven: 24
Dag DD,

Bar Crystal is nummer 21. Zie foto!
De rest daar spreek ik mij niet over uit.
Grt,
WS
Dag WS,

Het is ontegensprekelijk een feit dat nr 21 op die deur staat.

Ik had dat ook al eerder gezien.

Om verwarring te voorkomen gebruik ik evenwel altijd het plattegrondplan Gent omdat ik denk dat veel mannen dit gebruiken als oriëntatiemiddel.

Misschien zorgt dit idd. alleen maar voor meer verwarring...

Je hebt dus 2 mogelijkheden: het plan gebruiken of de effectieve nummers gebruiken (zie uw foto).

Hoe dan ook het is (en blijft allicht) een soep met balletjes...


Mvg en leuk WE toegewenst😉

DD
 
gebruik es allemaal deze plattegrond!

is tenminste duidelijk en met fotos!
Dag Fanboydude,

Deze kaart is inderdaad allicht de beste die momenteel voorhanden is.

Toch nog enkele details/aanvullingen:
(zie ook reeds onder de titel plattegrondplan Ghent)

Schepenenvijverstraat: bar Vogue 2 n° 19 telt 3 ramen (LMR iplv 2)
bar Unique n° 2 noemt nu bar Navy
Vanderdonckdoorgang 16 = bar Vogue 3
Vanderdonckdoorgang 14 bar Bodega noemt nu Vogue 4

Bij enkele huisnummers staat de naam van de bar er niet bij.

Maar als iedereen inderdaad die kaart gebruikt zal het allemaal veel duidelijker zijn. Het zou ideaal zijn moesten de resterende hiaten nog ingevuld worden.

Mvg,
DD
 
Terug
Bovenaan Onderaan