WHEM Victoria New - Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ron_S

Newbie
1
26/05/24
1
Hallo, iemand die hier ervaring mee heeft? Of mij wat tips kan geven? Ik heb er geen geweldig gevoel bij, en denk dat het wat te mooi is om waar te zijn, en dat de meid ook wat te mooi is om echt te zijn.

Hoe groot is de kans dat ik beroofd word en/of ineen geslagen word als ik op haar adres verschijn?


Eerste contact gehad in gebrekkig Engels, waarbij ze prijzen en een adres gaf. Toen ik vroeg om een foto, zei ze dat ze dat niet heeft. Adres is ergens in de Seefhoek in Antwerpen, ziet er een beetje een louche buurt uit, en als ik het adres Google vind ik niet echt iets speciaals. Ik vind ook nergens recensies of iets anders van info over haar, behalve haar Redlights advertentie.

Zijn dit soort advertenties vaak fake, of bestaat de kans dat deze meid effectief opendoet wanneer ik daar ga aanbellen? Ik leer graag van jullie ervaringen :)

Als het een scam is, zie ik wel niet echt wat ze erbij winnen om een random kerel naar een bepaald adres te lokken, buiten voor diefstal of afpersing dan. Dus dat laat me dan weer denken dat ze wel echt kan zijn. Ze is verified op Redlights maar ik weet niet hoeveel dat waard is.
 
Moeilijk te zeggen, ik heb ook weinig vertrouwen in Roemeense dames om een of andere onverklaarbare reden, noem het een buikgevoel, dus ik vermijd ze gewoon.

Als je er niet gerust op bent, zou ik gewoon naar een privéhuis gaan, of een adres van een meid waar hier al (verschillende) forumleden positief over bericht hebben…
 
De advertentie ziet er niet speciaal verdacht uit vind ik. Maar dat is ook geen garantie dat je ook echt de vrouw van op de foto gaat treffen. Als het een scam is zal het eerder zijn dat je een heel wat minder aantrekkelijk dame voor je krijgt. Bij elkaar geslagen of afgeperst worden, die kans lijkt me wel erg klein.

Zou zeggen, waag het er op. Als het ze niet is, ga je gewoon weer weg en wandel je 10min verder naar het skw. Daar vind je dan vast wel iemand naar je keuze, moet je niet zonder actie weer naar huis.

Als je er niet gerust op bent, zou ik gewoon naar een privéhuis gaan, of een adres van een meid waar hier al (verschillende) forumleden positief over bericht hebben…
Die recensies moeten natuurlijk wel geschreven worden en daarvoor moet er dan weer eerst eens door iemand langs gegaan worden. Dus laten we onbeschreven dames bezoeken vooral aanmoedigen ;)
 
Die recensies moeten natuurlijk wel geschreven worden en daarvoor moet er dan weer eerst eens door iemand langs gegaan worden. Dus laten we onbeschreven dames bezoeken vooral aanmoedigen ;)
Volledig mee eens, en ik ben zelf niet aan mijn proefstuk toe om nieuwe (of niet eerder beschreven) dames een kans te geven en een eerste review neer te pennen.
Maar als je zoals onze topicstarter daar eerder weigerachtig tegenover staat, dan kun je dat misschien beter niet doen 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan