Video call

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ernstige Neuker

Meubelstuk
Forumpionier
3.001
03/07/21
4.224
Of ik nu in het goede forum deel ben, weet ik niet, maar denk plaat het hier. Als het niet goed is hoop ik dat de adm. het naar de goede plek verhuisd.

Het volgende: Ik zag op kinky een leuke dame die duidelijk in haar adje schreef dat er een video call voor confermation nodig is. Dat is een goed idee, dan weet iedereen of men echt is en zoals op de foto er uitziet.
Nu komt mijn vraag:..Hoe doe je dat, zon video call?

Ik ben niet helemaal handig in dit soort dingen.
 
Die video call gaat gewoon via Whatsapp. Ik persoonlijk haak af bij een video call.. tenzij het een bekende dame is met veel goede recensies. Maar bij een onbekende is het voor mij reden om er mee te stoppen omdat ze dan een mooie opname of schermafbeelding van je gezicht kunnen maken.
 
Doet er niet toe wat ze met die afbeelding willen doen. Het idee dat ze proberen wat jij hier beschrijft is al voldoende. Waarom zou je dit soort onzin opzoeken.. en sommige mensen doen dit nog steeds met hun privé nummer. Laatst ook een bericht hier van iemand die gechanteerd is omdat zijn nummer op fb te vinden was.
 
Werkt 2 kanten op..
Jij weet hoe ze eruit ziet, hoe ze klinkt/praat.. Soms zie je een glimp van de ontvangst ruimte..
Aan de andere kant ziet ze ook meteen wie JIJ bent.. Een doodnormale vent waarschijnlijk.. En niet 1 of andere pannenkoek op het kantoor van handhaving of zeden met een uniform aan
Ikzelf heb het al eens eerder meerdere keren toegelaten, als ik er bijna 99% zeker van ben dat ze te vertrouwen is..
Had zelfs al een keer een afspraak geregeld, stond bij haar in de straat en al.
Belt mevrouw mij op terwijl ik nog in mijn bus zat.. 'ze vertrouwde het toch niet'..
'I think you are police'..
Toen ik even de binnenkant van de bus filmde en zei 'does this look like a police van?'.. (ligt vol gereedschap)
Toen mocht ik komen.. En dat ook gedaan.. Waarvan 1x op der gezicht?
Dus.. Het kan de dame over de streep trekken..
Anders heb je pech..
Maar bij een dame met wazige (dubbele) advertentie.. Uitkijken.. En pre pay telefoon gebruiken.. Sowieso.. Altijd
Ook met gewoon bellen/appen/sms'en
 
Werkt 2 kanten op..
Jij weet hoe ze eruit ziet, hoe ze klinkt/praat.. Soms zie je een glimp van de ontvangst ruimte..
Aan de andere kant ziet ze ook meteen wie JIJ bent.. Een doodnormale vent waarschijnlijk.. En niet 1 of andere pannenkoek op het kantoor van handhaving of zeden met een uniform aan
Ikzelf heb het al eens eerder meerdere keren toegelaten, als ik er bijna 99% zeker van ben dat ze te vertrouwen is..
Had zelfs al een keer een afspraak geregeld, stond bij haar in de straat en al.
Belt mevrouw mij op terwijl ik nog in mijn bus zat.. 'ze vertrouwde het toch niet'..
'I think you are police'..
Toen ik even de binnenkant van de bus filmde en zei 'does this look like a police van?'.. (ligt vol gereedschap)
Toen mocht ik komen.. En dat ook gedaan.. Waarvan 1x op der gezicht?
Dus.. Het kan de dame over de streep trekken..
Anders heb je pech..
Maar bij een dame met wazige (dubbele) advertentie.. Uitkijken.. En pre pay telefoon gebruiken.. Sowieso.. Altijd
Ook met gewoon bellen/appen/sms'en
Klein vraagje: vragen de dames normaliter een meerprijs voor het klaarkomen op hun gezicht? Laatst vroeg een vrouw €50 meer hiervoor…
 
Ik bedoelde een niet commerciele site met cam mogelijkheid. Jaren geleden had je passie waar men kon chatten en fotos uitwisselen. De chat was voor iedereen open en ook dvp''s kwamen daar chatten. Dit was in de tijd van het inbellen op internet. Dus de verbinding ging langzamer dan nu.
 
Gewoon via whatsapp inderdaad, video kan je wel opnemen dus let op wat je allemaal laat zien, als je gelijk je snikkel uit je broek trekt en de dame is zeg maar onder een bepaalde leeftijd ben je strafbaar....
Videocall doe ik alleen met mijn vriendin, het is take or leave it. Meeste haken af als ze mijn gezicht zien, ik ben niet echt, hoe noem je dat?... eh, ohja fotogeniek ?? (is niet waar hoor ik ben goodlooking ?) zat dames die het niet nodig vinden, dus bij video conformation is het jammer maar helaas.
 
Zo'n videocall is niet meer dan een korte check om na te gaan of je een normale klant bent en geen van belastinggeld betaalde hoerenjager.
Inderdaad kunnen sommige dat misbruiken, maar dat is al elders aan de orde gekomen. De kans dat je er daadwerkelijk mee gechanteerd wordt is doorgaans uiterst klein.
Videocall is zeker niet bedoeld voor een babbeltje, geilen of het showen van je tampeloeres. Duurt zelden langer dan een halve minuut.
 
Ja het zou wel makkelijk zijn als je agenten of ambtenaren in burger kan herkennen tijdens een video call. Helaas is dit niet het geval en zal het meer gaan om het type klant dat ze binnen krijgen. Wat ik me ook kan voorstellen is dat er toch een screen gemaakt wordt om bijvoorbeeld vervelende klanten te delen met andere dames? Ach het blijft gissen en de precieze reden kan ook weer per dame verschillen van kwaadwillend tot gewoon een check.
 
Ik had er laatst ook een, wilde video bellen, al was het maar 5 sec, ik was notebene al in de straat, dus stuur een app met live locatie delen dat ik serieus in de buurt ben. De dame blijft bij haar standpunt, ik ook. Dus wat er ook gebeurt blijven lachen, en weer naar huis op gaan. Daarom ga ik nooit verder als 1 km van mijn woonadres.
 
Ja het zou wel makkelijk zijn als je agenten of ambtenaren in burger kan herkennen tijdens een video call. Helaas is dit niet het geval en zal het meer gaan om het type klant dat ze binnen krijgen. Wat ik me ook kan voorstellen is dat er toch een screen gemaakt wordt om bijvoorbeeld vervelende klanten te delen met andere dames? Ach het blijft gissen en de precieze reden kan ook weer per dame verschillen van kwaadwillend tot gewoon een check.
Het schijnt zo te zijn dat controleurs niet zo dol zijn op videocalls / versturen van foto's van zichzelf.
 
Ja het zou wel makkelijk zijn als je agenten of ambtenaren in burger kan herkennen tijdens een video call. Helaas is dit niet het geval en zal het meer gaan om het type klant dat ze binnen krijgen. Wat ik me ook kan voorstellen is dat er toch een screen gemaakt wordt om bijvoorbeeld vervelende klanten te delen met andere dames? Ach het blijft gissen en de precieze reden kan ook weer per dame verschillen van kwaadwillend tot gewoon een check.
In mijn geval, wilde ze toch echt wel zeker zijn dat ik geen handhaving oid was
Die zitten hier gewoon met zo'n geel hesje in de auto..
Waarschijnlijk 1tje dan niet natuurlijk.. Stel die had bij 2 geweest in uniform om bij de dame binnen te gaan (dat is hier de procedure, ik ken namelijk iemand die al 10 jaar bij handhaving werkt,en die vertelde me dan meerdere keren.. Altijd handig natuurlijk).
Dan had het 'team' natuurlijk niet never nada, de videocall aangenomen..
Of de diender moet ineens naar buiten rennen of uit de auto stappen en tegen een neutrale setting gaan staan of iets..
Maar wat dat betreft hebben de dames dat rap door..
De meesten hebben meer mensenkennis dan de doorsnee huisvrouw..
Zeg maar eens een keer dat deze keer de 2e keer is dat je naar een DVP gaat
Denk nou maar niet dat ze dat geloven.. Echt helemaal niet..
Als je regelmatig op jacht gaat, sta je bij de meeste al bekend.. Met je nummer of kenmerken erbij..
Nog wel in een app groep of iets..
 
Het schijnt zo te zijn dat controleurs niet zo dol zijn op videocalls / versturen van foto's van zichzelf.
Neeee...
Daar moeten ze niks van hebben..
Mijn kennis gaat ook nooit in werkkleding naar haar werk..
En neemt geen opdrachten of klachten die te dicht in de buurt van huis of haard komen..
Ze heeft ooit meegeholpen om wat jongens bij haar in de buurt weg te jagen, die met een bepaald accent praten en in heule dikke auto's rondrijden (vul zelf maar in), daar was sprake van dealen en overlast etc.. Zou ze wel eens even regelen..
Yeah right.. Paar keer met de dood bedreigd, ramen bij haar ingegooid, auto afgestookt.. Door een hel gegaan
Die is nu in burgerkleding of duty een compleet ander iemand..
Heeft geen Facebook, weinig mensen haar privenummer..
Die is daar wel van genezen..
 
Dat ze de playmobil politie zo door hebben kan ik inkomen. Maar niet als er serieuze teams van zeden bezig zijn met controles of aan een zaak aan het bouwen zijn. Die hebben ze misschien de eerste keer voor het blok gezet met een call of foto.. maar die verzinnen echt wel iets op een trend als video call of een foto. En terecht in mijn ogen aangezien deze teams zich meer bezig houden met 'jong' uitziende meisjes.
 
Die laatste categorie die zich dan bezighoudt met echte criminaliteit en echte problemen haal je er niet uit nee. Maar daar hoeven de DVPs ook niet bang voor te zijn, in elk geval niet die DVPs die ik bezoek.
Het zal ook vooral zo zijn dat die foto's gedeeld worden tussen de DVPs, zodat die lamzakken niet het dagloon in beslag komen nemen van de volgende dame die daar zelf keihard voor gewerkt heeft.
 
Het schijnt zo te zijn dat controleurs niet zo dol zijn op videocalls / versturen van foto's van zichzelf.
Als ik handhaver zou zijn, zou ik daar geen problemen mee hebben, dit kun je gewoon overal verdedigen. Handhaver moeten zich sowieso aan de wet houden, dus hoerenlopen bij illegalen hoort daar niet bij in je vrije tijd.

PS, handhaving mogen ze allemaal afschieten naar de maan, eerste class lozers zijn het.
 
Laatst bewerkt:
En om nog maar weer even scherp te slijpen: de DVPs waar het om gaat werken vrijwel nooit illegaal, maar slechts onvergund. Een verschil dat vaak vergeten wordt, maar heel wezenlijk is.
 
Schijnbaar voelen ze zelf ook wel aan dat ze geen werk doen waar ze echt trots op kunnen zijn.
Ik kan een voorbeeld geven van hard werkende man bij mij in de buurt , die s'morgens om half 6 tegen het verkeer inrijdt, omdat dit met een vrachtauto op plaats van bestemming makkelijker uitkomt met lossen en wegrijden, en dit beloond werd met 295 euro boete, zelf in hoger beroep verdedigt de handhaver zijn beslissing, dat op plaats van bestemming makkelijk gelost kan worden, en wegereden kan worden, alsof die lul zelf met 18 Mtr in de binnenstad van Tilburg rijdt, laat staan dat hij zelfs een rijbewijs heeft voor de vrachtauto.
Rechter ging in dit geval gelukkig mee met de deskundige , de chauffeur, en verklaarde de boete nietig gelukkig.

Just my 2 cents.
 
Dat kan wel.. maar dan betaal je er flink voor en een echte date ga je er niet aan over houden?
Haha, jawel hoor. Meerdere dates aan over gehouden... :sneaky:

Videocalls heb ik nooit problemen mee gehad. Je weet meteen wat voor dame je hebt. Al meegemaakt dat ik in de call al een striptease kreeg. Ik heb wel het gebruik pas mijn gezicht te laten zien als zij dat ook doet.
 
En om nog maar weer even scherp te slijpen: de DVPs waar het om gaat werken vrijwel nooit illegaal, maar slechts onvergund. Een verschil dat vaak vergeten wordt, maar heel wezenlijk is.
Prostitutie is dan misschien niet illegaal
Maar geen inkomstenbelasting of btw betalen..
Dat is dan wel weer een dingetje..
Maar dan kan ik en iedereen die met zijn handen werkt en zelfstandig is, net zo goed gewoon voor een baas gaan werken
Want heel de wereld hangt aan elkaar van zwart geld..
Kan me voorstellen dat er misschien in de grote steden of waar veel vraag en aanbod is voor minderjarigen (jongen of meisje)..
Dat er sprake is van mishandeling of uitbuiting..
Heel fijn.. Dat lekker oprollen..
Maar laat een stel meiden die in een huis ontvangen en waar eigenlijk niemand last van heeft, lekker hun gang gaan..
Die redden zich verder wel.. De meesten waar ik tot heden ben geweest hebben /hadden bijna altijd een grote hond ergens.. En die laten ze gewoon los..
Of waren zelf jacked up genoeg om je in je kruis te trappen mocht je ineens 'wijs' willen worden..
Handhavers waren vroeger stadswachten ofzo?..
Hier van die figuren met een Melkert baan..
 
Maar dat is dus precies de Verelendungsstrategie: eerst geef je geen vergunning aan een dame om haar beroep naar keuze uit te oefenen en om dan onder de radar te blijven kunnen ze niet eens belasting betalen. Maar los daarvan blijf ik er moeite mee hebben als ambtenaren betaald worden van geld dat ik een vrouw geef in ruil voor seks. Als ik haar een dure ring zou geven zou ze daar toch ook geen inkomstenbelasting over betalen? Ergens wringt het. Zeker als van dat belastinggeld wetgeving wordt voorgesteld die het voor deze dames moeilijker maakt hun werk te doen. Ze betalen mee aan de beperking van hun eigen beroep.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan