Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je zo lang op school gezeten ?Had al twijfels over hetgeen wat ik tig jaar geleden op school leerde, ben totaal niet onder de indruk van wat we doceren op scholen, al decennia lang niet
Het is toch nog steeds jouw tijd?In mijn tijd was dat wel anders ...
Ja dat weet ik hoor. Het was even een test of het iemand opviel.Niet om vervelend te doen, maar je verbuigt hier de genetivus verkeerd. Het is "goede zin des woords". Wat moeten de intellectuele DVP's nu niet van je denken?
Maar even serieus: wat zoeken jullie dan? De meer belezen kipjes of gewoon een lekker wijf om steamy sex mee te hebben?
Vaak zijn het buitenlandse DVP's. Wil je tijdens de date soms met haar in gesprek over Brederode of Multatuli? Kom op, zeg …
(Bij meiden van Holland was trouwens wel een heel intellectuele DVP. Ik ben haar naam even kwijt.)
Ja, graag weer in-topic.
Zet er nog een 'e' tussen en dan wordt 'genitaal' de taal van een genie.Genitaal. Eh, ik bedoel: geniaal!
en dan heb je ook nog de mannen, die onbetaald niet aan de bak komen.Sommigen zijn onbewust verliefd, anderen herkennen geen vast ritueel van de dame en dan heb je de mannen die het geld makkelijk kunnen missen.
Ja en nee, hoor. Met de i wordt het weliswaar het meest gebruikt, maar in oudere teksten komt de vorm met de e ook vaak voor. (O.i.v. het Griekse woord genos).En dan is het ook nog de genitivus i.p.v. de genetivus![]()
Mij ook: ik heb veel liever een lekkere wip!ik begin langzamerhand gek te worden van dat genitale, genitivus of genetivus. Ondergetekende is een simpele jongen met een simpele opleiding. Al dat gene dingens kan me reet roesten.![]()
Ernstig neuken leek mij een interessante bezigheid, maar nu ik dit probeer te lezen, begin ik toch wat te vrezen dat mensen mij moeilijker gaan verstaan.Al dat gene dingens kan me reet roesten.![]()
I stand corrected mate.Spellingcontrole ...
Ach, er schreef ooit eens iemand dat een bepaald persoon (of instantie?) de tieves kon krijgen...ik begin langzamerhand gek te worden van dat genitale, genitivus of genetivus. Ondergetekende is een simpele jongen met een simpele opleiding. Al dat gene dingens kan me reet roesten.![]()
Wat ben jij een vreemde eendEn nu weer over vreemde prijzen
De Jan Touw tering was dat ouwe.Ach, er schreef ooit eens iemand dat een bepaald persoon (of instantie?) de tieves kon krijgen...
Het geld klotst bij hem tegen de plinten?Per date van maximaal 1,5 uur betaal ik 1200.
Precies!1200 wat? Roebels?
Ik hoop het. Met zulke bedragen zet je (hij) de markt op zijn kop.1200 wat? Roebels?