Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom dit net tegen in mijn schoone Tilburg nog wel.
Ik vraag mij af of daar nu echt liefhebbers voor zijn, en met name het prijskaartje.
Ieder zijn dingetje.

 
Ik kom dit net tegen in mijn schoone Tilburg nog wel.
Ik vraag mij af of daar nu echt liefhebbers voor zijn, en met name het prijskaartje.
Ieder zijn dingetje.

Die heeft een gespierde scheur ipv een gescheurde spier ;)
 
Ik zie vooral heel veel rode vlaggen. Wat is dat voor een tatoeage op haar heup? Daarnaast bare, op haar leeftijd.

de basis is goed, maar die extra kosten :unsure:
Neuken wordt niet eens aangeboden? Beetje in tegenspraak met: 'I enjoy my job so much; I love having sex'.
 
Ik verbaas mij ook erg over de prijzen. 150 voor een halfuur en dan pzc nog 50 extra. Dat tikt lekker aan allemaal. Ik vraag mij weleens af hoeveel mensen dat gaan betalen. Ik zie ook steeds meer dames die met het uitdelen van schoonheid wat minder bedeeld zijn en sommige zien er echt vervallen uit. Desondanks vragen ze dezelfde prijzen.
 
Ik verbaas mij ook erg over de prijzen. 150 voor een halfuur en dan pzc nog 50 extra. Dat tikt lekker aan allemaal. Ik vraag mij weleens af hoeveel mensen dat gaan betalen. Ik zie ook steeds meer dames die met het uitdelen van schoonheid wat minder bedeeld zijn en sommige zien er echt vervallen uit. Desondanks vragen ze dezelfde prijzen.

Zo lang er mensen 200 euro of meer betalen voor een potje seks, blijven de dvp's het vragen. Als de klandizie opdroogt wordt het vanzelf goedkoper. Of de dames gaan naar landen als Dubai. Genoeg oliesimps daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan