Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    93
Dan lijkt het me nogal vervelend soms.
Ik kwijl wel vaak een beetje in mijn slaap, dus uhm tsja 😅
Bij mijn was dat tot mijn 16. 24/7. Ik heb zelfs mijn speeksel klieren laten lam spuiten om de 6 maanden met botox. ( grootste fout btw) uiteindelijk bij die pillen uit gekomen.

Nu kan ik het zonder ook al binnen houden. En heb ik er een fetisj aan over gehouden. 😂 nu gezien kon ik er mss geld aan verdienen.

Voor mij emotionele band.
Ik heb 2 "favoriete" DVP's waarmee ik heel regelmatig afspreek. Was een lange zoektocht tot ik de "ware" gevonden had. En ja het kost misschien geld maar wat ik van hun terugkrijg is onbetaalbaar (voor mij toch) iedere keer blij mekaar terug te zien en bijpraten voor we knuffelen en kussen.
Ik heb hier nooit een review geplaatst want hoe kan je de emotionele band uitleggen en beoordelen?
Toen ik 18 was was het voor de seksuele behoefte maar met de tijd veranderd de perspectief

Meerdere redenen. Mijn vrouw heeft nooit mijn seksuele interesses kunnen ervaren, maar met de komst van kinderen is het allemaal extreem, extreem veel minder geworden.
Bepaalde fantasieën die ik heb wilde mijn vrouw toch al nooit aan meewerken, maar tegenwoordig al helemaal niet meer. Momenteel heb ik denk ik zo'n 2x per jaar seks met mijn vrouw, mede door een slecht zelfbeeld van haar kant, de drukte van alle dagen, de kinderen - simpelweg de welbekende sleur.

Al met al dus een eigenlijk alle genoemde antwoorden, al is emotionele verbinding niet perse iets waarvoor ik een dame bezoek. Dat neemt overigens niet weg dat ik het uiteraard erg gezellig vind als er een klik is met een dame, dat zorgt er dan ook wel voor dat ik vaker terugkom.

Overigens komt er voor mij ook een stukje spanning, of adrenaline bij kijken. Vooral als ik bij een dame kom die ik nog niet ken is het toch altijd weer afwachten hoe het gaat zijn, deze "rush" is ook erg leuk.
Weet je vrouw dat je naar dvp's gaat?
Ik was 15 jaar getrouwd en heb in die jaren nooit een andere vrouw aangeraakt. De laatste jaren van ons huwelijk hadden we nog maar amper seks, maar ik kon het tóch niet over mijn hart verkrijgen om 'buiten de deur' te neuken.

Terug
Bovenaan Onderaan