Ik heb er lang over nagedacht maar ik kan hier geen stem uitbrengen. Ik ben sowieso niet zo goed in meerkeuze vragen.
Waarom ik dvp's bezoek heeft meerdere redenen maar de overkoepelende drijfveer is zonder meer om mijn behoefte aan seks te vervullen.
Ik ben single, dus onvrede in de relatie valt al af evenals optie nr4, ook iets met een partner. Aangezien ik niet gewiekste versierder ben ben ik dus eigenlijk noodzakelijk veroordeeld tot het bezoeken van dvp's. Dit laat zich misschien het best vertalen in de optie "gemak/praktische overwegingen.
Wat er met emotionele verbinding bedoeld wordt weet ik niet precies. Ik ben niet op zoek naar een schouder om op uit te huilen. Waar ik wel van hou, wat ook misschien onder dit kopje valt, is een beetje romantiek. Zoenen, knuffelen etc. Nog een leuk gesprekje misschien. Dat brengt een bezoek voor mij wel zeker naar een hoger level.
Wat nieuwsgierigheid betreft vind ik dit nog wel de leukste bijkomstigheid van het het hele gebeuren. En dan bedoel de thrill van het privé daten.
Het liefst met zo min mogelijk appverkeer vtv. naar een adresje toe gaan, daar de instructies opvolgen tot er ergens een deur op een kiertje opengaat, je naar binnenglipt en in één keer oog in oog staat met een wildvreemde dame die het soms net zo spannend lijkt te vinden als jij.
Soms is het in één keer dikke mik,
soms is het een beetje aftasten.
Soms is ze heel iets anders dan je in gedachten had, of is het zelfs een totaal andere dame dan met wie je had afgesproken. Eerst wil je misschien rechtsomkeert maken maar gaat toch naar binnen en hebt misschien een betere date dan je ooit voor ogen had gehad.
Soms is zij leidend en laat ik laat het allemaal lekker over me heen komen.
Soms moet je zelf de leiding nemen, anders gebeurt helemaal niks. Dit vind ik persoonlijk wat minder.
Maar soms voel je elkaar zo goed aan dat het alle puzzelstukjes vanzelf in elkaar vallen. Dat zijn de 5sterren dates.
Nu ik mezelf dit allemaal hoor zeggen ga ik dan toch maar mijn stem uitbrengen op: "nieuwgierigheid".