Waarom bezoek jij een dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waarom bezoek jij een dvp?

• Totaal aantal stemmers
    101
Dan lijkt het me nogal vervelend soms.
Ik kwijl wel vaak een beetje in mijn slaap, dus uhm tsja 😅
Bij mijn was dat tot mijn 16. 24/7. Ik heb zelfs mijn speeksel klieren laten lam spuiten om de 6 maanden met botox. ( grootste fout btw) uiteindelijk bij die pillen uit gekomen.

Nu kan ik het zonder ook al binnen houden. En heb ik er een fetisj aan over gehouden. 😂 nu gezien kon ik er mss geld aan verdienen.

Voor mij emotionele band.
Ik heb 2 "favoriete" DVP's waarmee ik heel regelmatig afspreek. Was een lange zoektocht tot ik de "ware" gevonden had. En ja het kost misschien geld maar wat ik van hun terugkrijg is onbetaalbaar (voor mij toch) iedere keer blij mekaar terug te zien en bijpraten voor we knuffelen en kussen.
Ik heb hier nooit een review geplaatst want hoe kan je de emotionele band uitleggen en beoordelen?
Toen ik 18 was was het voor de seksuele behoefte maar met de tijd veranderd de perspectief

Meerdere redenen. Mijn vrouw heeft nooit mijn seksuele interesses kunnen ervaren, maar met de komst van kinderen is het allemaal extreem, extreem veel minder geworden.
Bepaalde fantasieën die ik heb wilde mijn vrouw toch al nooit aan meewerken, maar tegenwoordig al helemaal niet meer. Momenteel heb ik denk ik zo'n 2x per jaar seks met mijn vrouw, mede door een slecht zelfbeeld van haar kant, de drukte van alle dagen, de kinderen - simpelweg de welbekende sleur.

Al met al dus een eigenlijk alle genoemde antwoorden, al is emotionele verbinding niet perse iets waarvoor ik een dame bezoek. Dat neemt overigens niet weg dat ik het uiteraard erg gezellig vind als er een klik is met een dame, dat zorgt er dan ook wel voor dat ik vaker terugkom.

Overigens komt er voor mij ook een stukje spanning, of adrenaline bij kijken. Vooral als ik bij een dame kom die ik nog niet ken is het toch altijd weer afwachten hoe het gaat zijn, deze "rush" is ook erg leuk.
Weet je vrouw dat je naar dvp's gaat?
Ik was 15 jaar getrouwd en heb in die jaren nooit een andere vrouw aangeraakt. De laatste jaren van ons huwelijk hadden we nog maar amper seks, maar ik kon het tóch niet over mijn hart verkrijgen om 'buiten de deur' te neuken.

Ik heb er lang over nagedacht maar ik kan hier geen stem uitbrengen. Ik ben sowieso niet zo goed in meerkeuze vragen.
Waarom ik dvp's bezoek heeft meerdere redenen maar de overkoepelende drijfveer is zonder meer om mijn behoefte aan seks te vervullen.

Ik ben single, dus onvrede in de relatie valt al af evenals optie nr4, ook iets met een partner. Aangezien ik niet gewiekste versierder ben ben ik dus eigenlijk noodzakelijk veroordeeld tot het bezoeken van dvp's. Dit laat zich misschien het best vertalen in de optie "gemak/praktische overwegingen.

Wat er met emotionele verbinding bedoeld wordt weet ik niet precies. Ik ben niet op zoek naar een schouder om op uit te huilen. Waar ik wel van hou, wat ook misschien onder dit kopje valt, is een beetje romantiek. Zoenen, knuffelen etc. Nog een leuk gesprekje misschien. Dat brengt een bezoek voor mij wel zeker naar een hoger level.

Wat nieuwsgierigheid betreft vind ik dit nog wel de leukste bijkomstigheid van het het hele gebeuren. En dan bedoel de thrill van het privé daten.
Het liefst met zo min mogelijk appverkeer vtv. naar een adresje toe gaan, daar de instructies opvolgen tot er ergens een deur op een kiertje opengaat, je naar binnenglipt en in één keer oog in oog staat met een wildvreemde dame die het soms net zo spannend lijkt te vinden als jij.

Soms is het in één keer dikke mik,
soms is het een beetje aftasten.
Soms is ze heel iets anders dan je in gedachten had, of is het zelfs een totaal andere dame dan met wie je had afgesproken. Eerst wil je misschien rechtsomkeert maken maar gaat toch naar binnen en hebt misschien een betere date dan je ooit voor ogen had gehad.
Soms is zij leidend en laat ik laat het allemaal lekker over me heen komen.
Soms moet je zelf de leiding nemen, anders gebeurt helemaal niks. Dit vind ik persoonlijk wat minder.
Maar soms voel je elkaar zo goed aan dat het alle puzzelstukjes vanzelf in elkaar vallen. Dat zijn de 5sterren dates.

Nu ik mezelf dit allemaal hoor zeggen ga ik dan toch maar mijn stem uitbrengen op: "nieuwgierigheid".

Het was beter geweest als TS van zn vraag een open vraag had gemaakt ipv zich te beperken tot een aantal mogelijkheden in een poll, een poll waarvan ie zelf toegeeft dat de bron niet wetenschappelijk onderbouwd is.

Er is namelijk geen vaste reden waarom iemand een DvP bezoekt. Ja seks
Maar het waarom? Dat laat zich niet vangen in een paar opties van een poll.

Het was beter geweest als TS van zn vraag een open vraag had gemaakt ipv zich te beperken tot een aantal mogelijkheden in een poll, een poll waarvan ie zelf toegeeft dat de bron niet wetenschappelijk onderbouwd is.

Er is namelijk geen vaste reden waarom iemand een DvP bezoekt. Ja seks
Maar het waarom? Dat laat zich niet vangen in een paar opties van een poll.
Het kan ook meerdere te gelijk zijn. 😁

Doet mij een mij een beet je denken aan een psychologisch onderzoek waarbij je aantal stellingen krijgt opgedist waaruit je moet kiezen, binnen 5 gradaties tussen eens en oneens. En dat daaruit een diagnose wordt onttrokken.
Maar goed, dat is mijn ervaring.

Doet mij een mij een beet je denken aan een psychologisch onderzoek waarbij je aantal stellingen krijgt opgedist waaruit je moet kiezen, binnen 5 gradaties tussen eens en oneens. En dat daaruit een diagnose wordt onttrokken.
Ah ja de schaal van helemaal mee eens tot helemaal niet mee eens.

Dat zouden ze moeten verbieden imo. Gewoon eens of oneens met mogelijkheden tot toelichting.

Heb je meer aan imo

Dat zouden ze moeten verbieden imo. Gewoon eens of oneens met mogelijkheden tot toelichting.
Eens □□□■□ Oneens
Myers Briggs, als INFP-T weet ik precies wat je bedoelt.

Ik heb er lang over nagedacht maar ik kan hier geen stem uitbrengen. Ik ben sowieso niet zo goed in meerkeuze vragen.
Waarom ik dvp's bezoek heeft meerdere redenen maar de overkoepelende drijfveer is zonder meer om mijn behoefte aan seks te vervullen.

Ik ben single, dus onvrede in de relatie valt al af evenals optie nr4, ook iets met een partner. Aangezien ik niet gewiekste versierder ben ben ik dus eigenlijk noodzakelijk veroordeeld tot het bezoeken van dvp's. Dit laat zich misschien het best vertalen in de optie "gemak/praktische overwegingen.

Wat er met emotionele verbinding bedoeld wordt weet ik niet precies. Ik ben niet op zoek naar een schouder om op uit te huilen. Waar ik wel van hou, wat ook misschien onder dit kopje valt, is een beetje romantiek. Zoenen, knuffelen etc. Nog een leuk gesprekje misschien. Dat brengt een bezoek voor mij wel zeker naar een hoger level.

Wat nieuwsgierigheid betreft vind ik dit nog wel de leukste bijkomstigheid van het het hele gebeuren. En dan bedoel de thrill van het privé daten.
Het liefst met zo min mogelijk appverkeer vtv. naar een adresje toe gaan, daar de instructies opvolgen tot er ergens een deur op een kiertje opengaat, je naar binnenglipt en in één keer oog in oog staat met een wildvreemde dame die het soms net zo spannend lijkt te vinden als jij.

Soms is het in één keer dikke mik,
soms is het een beetje aftasten.
Soms is ze heel iets anders dan je in gedachten had, of is het zelfs een totaal andere dame dan met wie je had afgesproken. Eerst wil je misschien rechtsomkeert maken maar gaat toch naar binnen en hebt misschien een betere date dan je ooit voor ogen had gehad.
Soms is zij leidend en laat ik laat het allemaal lekker over me heen komen.
Soms moet je zelf de leiding nemen, anders gebeurt helemaal niks. Dit vind ik persoonlijk wat minder.
Maar soms voel je elkaar zo goed aan dat het alle puzzelstukjes vanzelf in elkaar vallen. Dat zijn de 5sterren dates.

Nu ik mezelf dit allemaal hoor zeggen ga ik dan toch maar mijn stem uitbrengen op: "nieuwgierigheid".
De welbekende dopamines🤗

Terug
Bovenaan Onderaan