Waarom omschrijven we dvp's eigenlijk altijd met dezelfde cliches?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Wees zuinig op haar"

Aangezien hoeveel sommigen zich zorgen maken over de stijgende prijzen, dacht ik dat deze one-liner betekende: Ga niet zo vaak naar haar toe, geef haar niet zo veel fooi of maak niet zo veel gebruik van extra's etc. Anders komen er steeds meer van haar klandizie op een lage prioriteit lijst te staan.
 
Binnenkort een checklist bij het recensieformulier? Dan hoeven we ze niet allemaal te onthouden. 😂

Herhalingsgevaar
🔳 Groot​
🔳 Beperkt​
🔳 0%​
Klokkijkster
🔳 Ik werd na 10 min alweer buiten gewerkt.​
🔳 Ik was iets te vroeg weg.​
🔳 Precies de tijd vol gemaakt.​
🔳 1 uur geboekt maar het werden er 3. (Ps. You were great. See you soon baby!! 😍😘😘)​
Kies hier uw oneliners (meerdere keuzes mogelijk)
🔳 Financiële gedeelte afgerond en toen kon de pret beginnen​
🔳 Mijn jongeheer kwam al snel op oorlogssterkte​
🔳 Rubbertje erom en toen heeft ze me heerlijk bereden​
🔳 Ze zei dat ik lekkere bef skills heb​
🔳 Ze genoot met volle teugen​
🔳 Ze kwam luidkeels klaar​
🔳 Ze zei 'Ik zou jou moeten betalen'​
🔳 Heerlijk in haar mondje klaargekomen​
🔳 Rubbertje volgespoten​
🔳 Wees zuinig op haar​
Ik mis nog "we hadden een klik"
 
"Wees zuinig op haar"

Aangezien hoeveel sommigen zich zorgen maken over de stijgende prijzen, dacht ik dat deze one-liner betekende: Ga niet zo vaak naar haar toe, geef haar niet zo veel fooi of maak niet zo veel gebruik van extra's etc. Anders komen er steeds meer van haar klandizie op een lage prioriteit lijst te staan.
Volgens mij bedoelen ze, laat nog wat over voor de volgende 🙈😂
 
Prostituant, dvp-bezoeker zijn officiële benamingen. Als iemand ooit diepzeeduiker zou hebben gebruikt ipv wandelaar dan zou dat klakkeloos worden overgenomen door "ons" kuddedieren terwijl allebei de woorden officieel een andere betekenis hebben.

Officieel is een kuddedier een diersoort die prooidier is en in grote groepen (plantaardig) eten vergaart, waarbij een deel graast en een deel de wacht houdt om beter beschermt te zijn tegen roofdieren. Het gebruik van kuddedier om imitatiegedrag in mensen te omschrijven is een onofficiële term die ooit door iemand bedacht is en vervolgens overgenomen.

Taal is zo fluïde als wat joh. Op straat betaal je met doekoe, in het oosten is een deur "los" in plaats van "open", en hier op dit forum heten wij wandelaars. Wikipedia noemt het zelfs:
"Een prostituant is iemand die geld betaalt om seksuele handelingen te verrichten met een prostituee. In de volksmond wordt diegene hoerenloper genoemd, terwijl de prostituanten zichzelf wandelaars noemen."

Vind je die verschillen per regio of subcultuur altijd zo erg? Zelf vind ik dat altijd wel leuk.

Je theorie is verder vrij makkelijk te testen, bij m'n volgende recensie zal ik ons eens diepzeeduikers noemen, kijken of dat inderdaad door iedereen overgenomen wordt.
 
Officieel is een kuddedier een diersoort die prooidier is en in grote groepen (plantaardig) eten vergaart, waarbij een deel graast en een deel de wacht houdt om beter beschermt te zijn tegen roofdieren. Het gebruik van kuddedier om imitatiegedrag in mensen te omschrijven is een onofficiële term die ooit door iemand bedacht is en vervolgens overgenomen.

Taal is zo fluïde als wat joh. Op straat betaal je met doekoe, in het oosten is een deur "los" in plaats van "open", en hier op dit forum heten wij wandelaars. Wikipedia noemt het zelfs:
"Een prostituant is iemand die geld betaalt om seksuele handelingen te verrichten met een prostituee. In de volksmond wordt diegene hoerenloper genoemd, terwijl de prostituanten zichzelf wandelaars noemen."

Vind je die verschillen per regio of subcultuur altijd zo erg? Zelf vind ik dat altijd wel leuk.

Je theorie is verder vrij makkelijk te testen, bij m'n volgende recensie zal ik ons eens diepzeeduikers noemen, kijken of dat inderdaad door iedereen overgenomen wordt.
Ik vind het niet erg, niet storend, maar wel komisch.
Enuh, succes met het testen
 
Hahaha die heb ik ook al vaak voorbij zien komen. En ook, dat ze zo genoot van de orale verwennerij en gillend en kronkelend klaar kwam. ik frons dan maar weer eens mijn wenkbrauwen. ;)
Er zijn er hier genoeg die het geloven.

Zelf schrij ik geen recensies meer. Ga al jaren naar dezelfde. Zou dus hoogtsten kunnnen melden dat het na al die jaren nog steeds fijn is. Of als het niet meer leuk is.

Oh ja, af en toe geef ik haar vakantie door op het forum.
 
Je kan je eerst afvragen of die vrouwen zitten te wachten op recensies? Ik heb nog nooit een dame bezocht die daar stond voor te springen iig.
Recensies zijn dan ook niet onmiddellijk bedoeld voor hen. En dit forum ook niet volgens mij.
Sommigen kunnen er misschien toch wel iets uit leren.
Maar wat baten kaars en bril ...
 
"Wat er op de kamer is gebeurd blijft tussen ons". Ik heb nooit helemaal begrepen waarom mensen zo'n stukje non-informatie plaatsen op een review site. Plaats dan gewoon niets.
Als ik dit lees weet ik eerlijk gezegd ook nooit wat ik moet verwachten:
- ging de dame all-in met alle mogelijke (bare) services?
- was het een 'zen' achtig gebeuren met geestverruimende middelen?
- was het een potje mens-erger-je-niet?
 
Als ik dit lees weet ik eerlijk gezegd ook nooit wat ik moet verwachten:
- ging de dame all-in met alle mogelijke (bare) services?
- was het een 'zen' achtig gebeuren met geestverruimende middelen?
- was het een potje mens-erger-je-niet?
Het is ook gewoon een potje interessant doen. Meer niet. Ik zou de moderator eigenlijk ook willen verzoeken een regel in te voeren voor dit soort teksten: GEwoon de hele recensie wegflikkeren.
 
Wees zuinlg op haar, dan ben je toch een tikkeltje verliefd op haar. Je wilt dat haar niets overkomt. Je neemt voorlopig en zorgzaam afscheid van haar en hoopt haar weder te zien met een even brede smile en goede klik die je samen hebt gehad. Andere benaming: doe haar geen pijn, wees lief voor haar, ze is een schat.

Herhallngsgevaar, net door je verliefdheid en goede klik wil je haar weer bezoeken. Dit kan je ook GFE die smaakt naar meer noemen.
 
Soms (be)noem je dingen nu eenmaal zo.
Zo ga je toch ook niet ingewikkeld doen over: wilt u bonnetje mee, u heeft een lekke band en Dat is dan 15 euro....

Of wil je ook dat men dat dan heel geforceerd elke keer anders noemt totdat niemand meer weet waarover het gaat? We hoeven niet alles ingewikkeld te maken, toch?
(zal ik het overzicht van uw activiteiten qua het doen van boodschappen hier even uitprinten en aan u meegeven? Er zit verdomme geen lucht meer in dat rubberen ding aan uw wielassen! Ik zou u graag willen meedelen dat u ons niet 10, niet 11, niet 12, niet 13, niet 14 maar, jawel, 15 euro schuldig bent met ingang van heden)
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit lees weet ik eerlijk gezegd ook nooit wat ik moet verwachten:
- ging de dame all-in met alle mogelijke (bare) services?
- was het een 'zen' achtig gebeuren met geestverruimende middelen?
- was het een potje mens-erger-je-niet?


Nou, soms denk ik ook wel too much info.... Zeg dan maar niks....

Zo in het topic van Melody Pleasure...

Een heel verhaal... Tot in details... Grrr dit grrr dat.

Of: ze bracht me neukend naar het hoogtepunt, en ik kwam brullend in haar klaar....


Wtf man... 🤣🤣🤣
 
Exact dit dus....behandel haar etc.... 🤣

Zeg zelf ook eerder dvp dan hoer.

Heel soms zeg ik hier omdat mensen toch ook de neiging hebben om dan boos te worden terwijl het best vreemd is om boos te worden over de meest gebruikte term.

Maar hoer is beladen.

Zo, jij bent een lekkere hoer

Zal geen dvp blij maken als je het tegen haar zegt.
Is het zelfde als dames klanten hoerenlopers noemen ipv klant of wandelaar....toch?
 
Is het zelfde als dames klanten hoerenlopers noemen ipv klant of wandelaar....toch?
De precieze benaming maakt mij niet zo veel uit.

Ik vind het eigenlijk eerder in het voordeel van de dame dan in het voordeel van de klant als ze hem client of wandelaar noemt ipv hoerenloper.

Zij probeert daarmee eerder haar beroep beter aanzien te geven ipv de hoerenloper niet te beledigen.

Wij vinden het volgens mij meestal prima om hoerenlopers genoemd te worden, maar dames zullen bv 'lekker hoertje' al snel als een denigrerende term ervaren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan