Waarom omschrijven we dvp's eigenlijk altijd met dezelfde cliches?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wellicht over the top, maar altijd beter dan "wat er op de kamer gebeurde blijft tussen ons"
Verschil tussen teveel info en geen. Dan gaat men tig vragen stellen, waarvan ik denk had het nu meteen geschreven, dan was het duidelijk.
Eens. Als ik een recensie van een restaurant lees, vind ik het leuk om in ieder geval iets over de gegeten gerechten mee te krijgen. Ik hoef echt niet tot elk kruimeltje de details te weten, maar vertel in ieder geval iets over de geconsumeerde waren.
 
Ipv dat men blij is dat er überhaupt iemand de moeite wilt nemen om iets te schrijven, maken jullie je druk om sommige uitspraken? Oké...

Clichés horen daar nou 1x bij.

En de uitspraak: "wat we deden blijft tussen ons", is gewoon iemand die te lui is om te beschrijven hoe de date een beetje ging 😄

Maar idd, dezelfde soort uitspraken kom je vaak tegen.

Overigens moet je 'herhalingsgevaar' met een grote korrel zout nemen 😏
 
Nu... ik ga naar een DVP voor de beleving! Gewoon 'zak legen' kan ik thuis ook...
En... als die beleving goed tot uitstekend is... deel ik dat graag met anderen op dit forum. En, ja... toegegeven... 'k heb een wat 'directe' schrijfstijl. Love it or hate it!

In ieder geval (véél) leuker dan al die negativiteit over 'fakers' en 'geldwolven' die je hier zo vaak op dit forum leest. Mijn mening!
 
En... zou het zomaar kunnen... dat zovele van die positieve belevenissen komen door de positieve energie die ik zelf uitstraal... waardoor m'n gelegenheidspartner ook al snel in 'the mood' komt... en de 'magic' begint?

Vrouwen zijn erg goed in het opvangen van zulke signalen...
 
Ipv dat men blij is dat er überhaupt iemand de moeite wilt nemen om iets te schrijven, maken jullie je druk om sommige uitspraken? Oké...

Clichés horen daar nou 1x bij.

En de uitspraak: "wat we deden blijft tussen ons", is gewoon iemand die te lui is om te beschrijven hoe de date een beetje ging 😄

Maar idd, dezelfde soort uitspraken kom je vaak tegen.

Overigens moet je 'herhalingsgevaar' met een grote korrel zout nemen 😏
Ik ben altijd voorzichtig bij het schrijven van een review.

Want niet alle dames willen hier dingen over hun lezen over hun prestaties. Of dingen als: man liesje het is een lief,stil maar wild. Ze wordt graag doorboord op al deze manieren. Om achter af het laatste druppeltje er uit te zuigen. Etc

Ik ben vaak zelf vaak vaag uit respect voor de dvp.
 
Ik ben altijd voorzichtig bij het schrijven van een review.

Want niet alle dames willen hier dingen over hun lezen over hun prestaties. Of dingen als: man liesje het is een lief,stil maar wild. Ze wordt graag doorboord op al deze manieren. Om achter af het laatste druppeltje er uit te zuigen. Etc

Ik ben vaak zelf vaak vaag uit respect voor de dvp.
Nu... heel wat dames zijn ook net NIET gediend met 'vage recensies'.
Het roept vaak alleen maar meer vragen op... En dan krijg je een hele resem van vragen/opmerkingen van andere leden... die in een 'recensie' topic dan weer verwijderd worden door de moderator!

Vele DVP's willen net een recensie die eruit springt en de aandacht trekt... en hun (potentiëel) nieuwe klanten oplevert!
 
Nu... heel wat dames zijn ook net NIET gediend met 'vage recensies'.
Het roept vaak alleen maar meer vragen op... En dan krijg je een hele resem van vragen/opmerkingen van andere leden... die in een 'recensie' topic dan weer verwijderd worden door de moderator!

Vele DVP's willen net een recensie die eruit springt en de aandacht trekt... en hun (potentiëel) nieuwe klanten oplevert!
Ik probeer wel altijd om het zo goed mogelijk te verwoorden en dat is niet altijd makkelijk.

Bij goede reviews ben ik wel minder vaag. Maar bij matige ben ik voorzichtig. Ze kan een slechte dag hebben ofz
 
En... verder vermeld ik heus niet alles wat er gebeurt tussen de lakens...
Dingen die bijvoorbeeld gebeuren 'in het heet van de actie'... maar die de DVP niet vermeld bij haar handelingen... of duidelijk laten weten dat ze dat 'niet met iedereen doet'...komen er NIET in!
Dat is ook normaal anders krijgt ze te horen en marco mag dat wel.
 
Ik probeer wel altijd om het zo goed mogelijk te verwoorden en dat is niet altijd makkelijk.

Bij goede reviews ben ik wel minder vaag. Maar bij matige ben ik voorzichtig. Ze kan een slechte dag hebben ofz
Inderdaad!
Daarom... altijd (proberen) op 'de bal' te spelen... en niet 'op de vrouw'
 
ik was pas in een saunaclub in Duitsland. (Finca Erotica).
ik zal de dames omschrijven.
Er waren lieve vriendelijke dames , er waren arrogante dames, en er was zelfs ook nog een kreng.
Dat kan niet, dat ligt aan je eigen uitstraling! Als je zelf een bruisende, sprankelende, positieve uitstraling hebt, verander jij zelfs de grootste bitch in een botergeile vamp, want tja, vrouwen pikken dat soort signalen feilloos op! Dus volgende keer na het neertellen van de flappen flink aan de bak om zo'n chagrijn die er geen zin in heeft te verleiden en het hof te maken, anders heb je het echt aan jezelf te danken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan