Waarschuwing Annelies Ommen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Streamliner

Wandelaar
74
09/08/22
41
Heren, bij deze een waarschuwing.


Dinsdag had ik een afspraak met haar.
Alles wat in de advertentie klopt niet. Ze was wel vriendelijk. Bij binnenkomst viel mij direct op dat het een gigantische bende was daar in huis bijna een slooppand geen vloerbedekking een stuk of 6 katten, met haar naar boven gelopen onderweg kattenbakken tegen gekomen. Toen ze de kleren uit deed vroeg ze wat ik wilde maar besloten een pijp date te doen. Dat kale nate kutje zoals ze beschrijft, leek er niet op, en kan ook wel een waslap gebruiken was blij dat ik alleen ben gepijpt dat was overigens nog wel redelijk goed. Ze vroeg of ik van beffen hield, normaal gesproken wel maar nu gezegd niet echt,dacht nog ik ga geen viszaak schoon likken . Absoluut geen herhalings gevaar. Eingelijk maar 1 advies blijf daar uit de buurt !!!!!
 
Onlangs bij haar geweest. Mailcontact ging wel goed. Bij huis aangekomen is het een bende, verbouwing. Zou haar vriendin wonen. Naar zolderkamer. Vraag van pijpdate of intiem. Intiem voor half uurtje gekozen. Uitgekleed, wilde haar helpen maar dat werd resoluut afgewezen. Op bed dacht ik te gaan tongzoenen wat ze in het mailcontact bevestigde. Nee, dat vond ze niet hygiënisch. Ze begon met pijpen , haar voelen en aanraken ontweek ze best wel. Tussen haar benen proberen te vingeren mocht niet.
Standje 69 kon ik haar beffen, was niet vies(wel zo eerlijk). Zij pijpte behoorlijk door en wild me dus zo snel mogelijk klaar hebben. En dat lukte🙈. In haar advertentie nu staat meerdere hoogtepunten. Nou nee, binnen 15 minuten stond ik dus weer buiten.
Echt geen herhalingsgevaar dus. Met andere woorden ..... zoek maar ff verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan