Waarschuwing profiel milana FAKE

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Carlo1985

Wandelaar
59
01/01/22
37
6
Beste mensen,

Ik dacht dat milana terug was:

Dus heb haar een app gestuurd, in de eerste instantie dacht ik dat er wat aan de hand was aangezien het niet ging zoals normaal.
We kennen elkaar namelijk best goed.
Dus ben ik even grondig door de profiel gegaan en kreeg meer twijfels.

Weer contact gezocht met haar, geconfronteerd met mij constatering en om selfie gevraagd. Ik kreeg foto en video maar het is niet milana, ze is wel mooi ook tattoos die op die van milana lijken maar links zit rechts en rechts zit links.

Heb nog gevraagd waar wij elkaar ontmoet hebben en dit klopte ook niet.
Morgen video call met haar om haar de voordeel van de twijfel te geven.

Maar dus wees gewaarschuwd.
 
Heb net video call gehad en het is der echt niet, maar ze houd vol dat ze het wel is.
De tattoo die ze niet heeft, heeft ze weg laten laseren zegt ze. De service zoals ze zegt "like always" maar ze kan het niet benoemen, maar de prijs komt niet overeen.
 
Ze had eerder ook naturel foto's, nu alleen maar glamour. Sws een red flag als een dame geen naturel foto's plaatst, daar is vaak een goede reden voor zoals bij haar collega Sandra 😄

Maar ik dacht dat ze bij de bekende gk-kliek hoorde dus dat het via een booker ging. Maar jij hebt blijkbaar rechtstreeks contact met haar?
 
Laatst bewerkt:
Ze had eerder ook naturel foto's, nu alleen maar glamour. Sws een red flag als een dame geen naturel foto's plaatst, daar is vaak een goede reden voor 😄

Maar ik dacht dat ze bij de bekende gk-kliek hoorde dus dat het via een booker ging. Maar jij hebt blijkbaar rechtstreeks contact met haar?
Ja er missen zo ie zo een paar foto's, maar mogelijkheden kloppen ook niet.. is ook een nieuw gemaakt profiel en reviews staat aan, die staat altijd uit bij haar.
Net video call gedaan met haar maar het is wel een volhoudertje 😂

Maar ik heb idd altijd rechtstreeks contact met haar.
En ze appt me altijd zelf als ze er weer is.
 
Via zelfde nr als altijd? Misschien heeft ze haar telefoon dan aan een kennis gegeven ofzo. Opties zijn wel interessant ja: heel weinig, maar wel 'kontlikken' 😂
Nee ander nummer, maar dat gebeurt wel vaker. Ik heb nu van deze ook twee nummers.
Aangegeven welke service ik van milana gewend ben en ook de prijs.
Donderdag toch afspraak met haar 😂
Wordt vervolgd zullen we maar zeggen 🙈
 
Nee ander nummer, maar dat gebeurt wel vaker. Ik heb nu van deze ook twee nummers.
Aangegeven welke service ik van milana gewend ben en ook de prijs.
Donderdag toch afspraak met haar 😂
Wordt vervolgd zullen we maar zeggen 🙈
Maar dit is best raar. Als je een dame kent en er vaak geweest bent weet je precies hoe ze er uit ziet. Als je dan een videocall doet en het is een andere dame is het toch raar, als zij weet dat je de echte Milana kent, dat die andere blijft volhouden dat ze is wie ze niet is.


Nog weirder is het dat jij dan toch met haar gaat afspreken....of denk je dat ze een compleet andere look heeft en dat je haar niet herkent of weet je dat het haar niet is, maar vind je die andere dame ook wel ok?
 
Maar dit is best raar. Als je een dame kent en er vaak geweest bent weet je precies hoe ze er uit ziet. Als je dan een videocall doet en het is een andere dame is het toch raar, als zij weet dat je de echte Milana kent, dat die andere blijft volhouden dat ze is wie ze niet is.


Nog weirder is het dat jij dan toch met haar gaat afspreken....of denk je dat ze een compleet andere look heeft en dat je haar niet herkent of weet je dat het haar niet is, maar vind je die andere dame ook wel ok?
Ja het is ook weird.
Ze blijft volhouden en zegt "wait and see."
Het is er gewoon echt niet, je er zou bv wel heel goed der zus kunnen zijn.

Voor de rest heb ik wel het gevoel dat ze oke is, en ben heel benieuwd naar haar.
Als Milana er dan toch niet is, waarom geen poging wagen bij deze dame.
 
Alina was in Utrecht dus die belde mij.
En aangezien ik al heel veel twijfel had over Milana (ik was al onderweg)
Normaal gesproken die ik dat niet, maar aangezien dit een hele rare situatie is heb ik echt veel twijfel of ik wel moet gaan.
Dus ja toen belde een toppertje en daar kon ik geen nee tegen zeggen.
 
Ik ben inmiddels al weer meerdere malen geweest.
Ze is gewoon echt de Milana, de planner is gewoon heel anders zeg maar.
Heb haar zeker mijn excuus gemaakt.
Wij hebben nu ook geen contact via de planner maar rechtstreeks met elkaar.
En ze levert voor mij een top service dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan