Wandel teleurstellingen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Daan040

Wandelaar
58
22/08/21
75
Wat was je grootste wandel teleurstelling?
(En hoe dit te voorkomen ?)

Een aantal teleurstellingen:
DVP komt niet opdagen, na 100 km reizen voor haar.
Foto's komen niet overeen.
Zoenen bleek toch niet mogelijk te zijn.
 
Teleurstellingen kunnen altijd wel voorvallen, zeker bij onervaren wandelaars en minder bij ervaren wandelaars, al kan het bij ervaren wandelaars ook voorvallen.
Uitsluiten kun je bijna nooit maar bij sommige advertenties kun je soms al uw buikgevoel volgen van dit zit niet goed.
Ervaringen van anderen lezen is dan de beste oplossing om teleurstellingen te vermijden al is niet alles wat voor de 1 goed is voor de ander ook goed is.
Ge kunt niet genoeg bijleren.
 
Vorig jaar ook een pijnlijke ervaring mee gemaakt gezocht opeen sex site en zag daar hele mooie Oost-Europese dames contact gezocht zaten op een vacant ie park naar wat op en neer geappt kreeg ik t nummer van het huisje klop aan en toen de deur op werd gedaan kwam er een leuke mooi dame te voor schijn maar die deed niet aan sex werk en begeleide mij naar een van de kamers en toen lag daar een dronke dame die het werk deed bewoog amper en zij in gebrekkig Nederlands neuken ik wouw het eerst doen maar ben gauw weggegaan en hep mijn zelf buiten maar even geholpen want was toch opgewonden 😛 🫣wat voelde ik mijn n loezer dit nooit meer 😏beter opletten en niet je piemel laten denken 🤨
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan