wandelen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
yes after a while it gets boring and monotonous.
My last round on sex workers were at the end of last year also.
1 day in brussels red light and 1 day in ghent, 800 €, after that was in a private house with a girl that didnt understood english 180€

Nothing like having an Argentian girlfriend for example.
 
in ghent first i entered a room with a girl that after awhile i ask her if she understood anything at all because there is some sex workers that just dont understand basic english for sex and what drugs has she been taking, i ask her, i told her if you want keep the 50€ but I think you should give me back the money, after a "blowjob and a handjob" got my money back went to the girl on the window next to her, my belly hurts she says, after handjob , I refuse the blowjob,went for cowgirl and than doggy it come a shitty smell so I had to come quicly to avoid it haha, very strange plus other romanian girl always banging on the window.

In den hagg i never saw a latina that was at least okay.

Once went with a girl that she had a night dress and I had to do it with that thing on, She didnt take the night dress out than she doesnt use lube she says shes alergic to it so she takes the bubblegum from her mouth and uses that on her pussy to finish with a handjob because of running out of time she just used handsoup on my dick. that was after i had been with a girl that her pussy feels like a bucket.
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd, was ook gestopt nadat ik een nieuw lief had gevonden.

Na de eerste ruzie zat er weer een vreemde dame bovenop me te heen en weer te wiebelen... was er weer aan toe. Nu enkele jaren later, de roze bril is van mijn neus gevallen, en altijd met dezelfde in bed gaat mij toch vervelen, heb ik de wandelschoenen regelmatig aan.
 
gefeliciteerd, was ook gestopt nadat ik een nieuw lief had gevonden.

Na de eerste ruzie zat er weer een vreemde dame bovenop me te heen en weer te wiebelen... was er weer aan toe. Nu enkele jaren later, de roze bril is van mijn neus gevallen, en altijd met dezelfde in bed gaat mij toch vervelen, heb ik de wandelschoenen regelmatig aan.
Ach laat die jongen toch lekker even op zijn roze wolk zitten joh , hij kan nog lang genoeg hypotheek aflossen , afwas doen , vuilnis zakken buiten zetten , midden in de nacht jankende kinderen verschonen , schoonouders en bijbehorende betweterige zwagers aanhoren ,etc, etc,etc
 
Zoals ik al eens eerder opmerkte: een sekswerkster-bezoek betaal je met geld, een huwelijk met je leven.

Maar ik citeerde ook al eens in een ander verband de grote (helaas ook grotelijks vergeten) schrijver Multatuli: "De hevigste uitdrukking van smart is sarcasme" (Idee 324).

En mijn hevigste smart is het veel te vroegtijdig gestorven zijn van mijn partner.

Ik sluit me graag aan bij de vorige spreker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan