Bloot wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Footlover53

Wandelaar
75
26/05/23
63
Ik wandel graag naakt en thuis doe ik dat meestal wel als ik alleen ben.
In een sexcinema durf ik het ook wel eens, maar dat hangt dan vooral van de andere bezoekers af. Soms kunnen er echt wel opdringerige en intimiderende types rondlopen en dan is mijn goesting snel over.

Maar nu vraag ik mij af of er nog leuke plaatsen zijn waar je ongestoord naakt kan rondlopen.
Ik bedoel geen naaktstrand want dat is logisch, maar bv een club waar dit ok is of een sauna waar al eens iets meer gebeurd.
Het Kelmonderhof is bv. zo'n plaats waar dit ook kan, maar zijn er nog andere in België of Nederland?
 
Er zijn in elk geval in het oosten van Nederland twee sauna's waar iets meer gebeurt; Azzurra in Beuningen en Steamworks in Arnhem.
Ik ben er zelf niet geweest, dus de ervaringen moet iemand anders daarover delen.
 
Als ik naar een swingersclub ga, dan loop ik ook het grootste deel van de tijd naakt rond. Dat is dus zeker ook een optie, maar wel iets duurder dan een sexcinema natuurlijk.
 
Het valt me mee dat ja als alleenstaande man nog toegang hebt tot zulke evenementen. Vaak wordt er toch van je verwacht dat je met partner komt?
Er zijn genoeg clubs die zich richten op een overschot aan mannen. Zeker als het je voornamelijk te doen is voor de thrill van naakt rondlopen en je niet noodzakelijk verwacht om te kunnen meedoen, dan kan je wel op veel plaatsen terecht. Als je echt gaat voor een club die zich richt op een mannenoverschot, dan zal er echt niemand je raar bekijken als je daar naakt rondloopt als man.
 
Twee adresjes waar ik in een ver verleden wel eens geweest ben.



Beide vond ik erg tegenvallen.

Mistyque rucphen in de zomer aan het zwembad.

Verder kun je wel terecht op de gemengde dagen/avonden bij veel (ex) gay sauna's.

Azzurra, steamworks, sauna Joe, sauna beek limburg, javali Heerhugowaard etc
 
Laatst bewerkt:
Azzurra was top en zeker voor herhaling vatbaar! 👍🏼
Ik was er van 13u tot 16:15u en er waren de hele tijd minstens 6 actieve koppels.
Geen vervelend gedrag gezien en ook het volk dat binnen was, was heel aangenaam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan