Wandelprogramma deze week

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
denk deze week en de week erop niks..
had eigenlijk wel langs Sabrina in Roosendaal willen gaan..maar de dame is nogal varierend in haar service..
sommigen zijn lyrisch..sommigen zijn zwaaaaar teleurgesteld..
als ik dan bijna 200 moet achterlaten..dan kan ik daar best pissig over worden als het allemaal klote is achteraf..
bovendien zit ik al weken op een monumentaal pand te prullen..(klein kasteel in het bos uit de 19e eeuw)..en dat kost giga concentratie..
eerst dat maar afmaken..
bovendien..is het aanbod ook niet veel van bijzonder in de regio..
 
Hoe is de planning ?
vanavond naar voetbalmatch , als ik niet blijf hangen rijd ik daarna nog ff SKW.
morgen Sur.dame in Rotterdam Ommoord.
Donderdag cardate bij Wetteren.
Is de week weer vol. En wat doen jullie ?
Ik wandel niet iedere week. Gemiddeld 2x per maand en dat is voor mij prima. Deze week ga ik een prettig wandelen. Op deze manier blijft het leuk voor mij. Wel met een cobra, want anders schiet het niet op. Toch een dagje ouder aan het worden.
 
Ik wandel niet iedere week. Gemiddeld 2x per maand en dat is voor mij prima. Deze week ga ik een prettig wandelen. Op deze manier blijft het leuk voor mij. Wel met een cobra, want anders schiet het niet op. Toch een dagje ouder aan het worden.
Die cobras zijn stevige kerels he
Was er de laatste keer helemaal dood van
GA het voorlopig bij gewone 100mg houden
 
Straks terug van vakantie en ik denk dat ik Zoey Karin's home weer ga bezoeken, haar orale kunsten zijn hemels. Misschien later in de week Cassie van stout privé in den haag, dat wordt een eerste keer maar ik ben betoverd door haar foto's.
Van al die mooie vrouwen op het strand heb ik wel honger gekregen, de eerst volgende dame zal het merken in ieder geval 😅
 
Ik lag er even uit vanwege een kleine brand. Maar t wandelschema weer opgepakt. Even stoppen met Gangbang en SKW ( wil niet te bekend worden daar) , weer wat mij reeds bekende dames opgepakt. Vandaag een date met alleenstaande moeder in Rotterdam die ik ook weer jaartje ken. Later deze week nog naar Gent.
 
Vanavond werd mijn date in t verre Kuurne gecancelled, dame positief bevonden op Covid. Plan B een cardate Merelbeke ook met een nieuwe dame kreeg ik niet meer rond.
Naar SKW of Rozenhofke geen zin in.
Zaterdag weer verder . Die date gaat vast door.
 
Wandelen blijft toch het onzekerste moment van de dag .Zo vaak gaat een date niet door op het laatste moment , vooral bij amateurdames.
Zondag bij de Gangbang van Kelly geweest de rest van het weekend gezopen.
Als t goed is komt er straks een amateurdame. Ik heb haar1.5 jaar niet gezien. Ze zegt steeds af. Zo niet dan rijd ik naar SKW daar hoop ik stiekem op.Ook al weer 3 weken terug dat daar was.
Donderdagmiddag met een Belgizche dame naar het strand. Zo sukkelen we verder, de tijd gaat snel
 
Wandelen blijft toch het onzekerste moment van de dag .Zo vaak gaat een date niet door op het laatste moment , vooral bij amateurdames.
Zondag bij de Gangbang van Kelly geweest de rest van het weekend gezopen.
Als t goed is komt er straks een amateurdame. Ik heb haar1.5 jaar niet gezien. Ze zegt steeds af. Zo niet dan rijd ik naar SKW daar hoop ik stiekem op.Ook al weer 3 weken terug dat daar was.
Donderdagmiddag met een Belgizche dame naar het strand. Zo sukkelen we verder, de tijd gaat snel
Uit welke regio komt die amateurdame?
 
Terug
Bovenaan Onderaan