wat trek jij aan bij bezoek DVP?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wat trek je aan bij bezoek dvp?

  • jeans, shirtje, casual

    Stemmen: 32 72,7%
  • werkkleding

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik trek alleen iets uit

    Stemmen: 9 20,5%
  • condoom

    Stemmen: 3 6,8%
  • dhoti, kurta, djora djama

    Stemmen: 1 2,3%
  • saree

    Stemmen: 0 0,0%
  • joggingsbroek

    Stemmen: 3 6,8%
  • niks

    Stemmen: 0 0,0%
  • korte broek slippers

    Stemmen: 3 6,8%
  • kostuum

    Stemmen: 3 6,8%
  • jurkje

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Bezoek ze zelf niet 😆

Maar wat ik voorbij heb zien komen:

Kostuum
T shirt met spijkerbroek
Overhemd met nette broek
T shirt met nette broek
Overhemd met spijkerbroek
Werkkleding
T shirt met korte broek
Leger outfit
Biker outfit


Onder de overhemden zit vaak een t shirt.

Daaronder:

Sokken of geen sokken
Hema onderbroek
String
Damesondergoed
Boxershort
Luxe herenondergoed
Hemd met of zonder gaten
Latex onderbroek

En afhankelijk vh weer, een jas of geen jas.
 
Casual : nette/geklede broek, hemd met niks onder (+ trui als het een frisse dag is) en sportief schoeisel. Er onder boxershort met bijpassende sokken. Haar niet in de gel (valt op als je vertrek met gel in en terug komt zonder). Als bril drager, draag ik ook niet men dagelijkse montuur voor een plezier bezoek. In de zakken : gsm, pas., enkel de autosleutel en x 2 het afgesproken bedrag (never know where you end😉). De rest rijbewijs,thuis sleutels, rook gerief (sigaretten/sigaars/tabak en vloei), etc... blijven in de wagen.
 
Ik heb toch sterk het vermoeden dat men zich drukker maakt dan nodig. Als je fatsoenlijk onderhouden bent, fris gewassen en geschoren en je hebt een fatsoenlijk fris gebit, is het denk ik niet zo relevant wat je draagt. Meestal gaat het toch uit lijkt me. Ik zeg niet dat je in een jogging broek moet verschijnen (hoewel ik dat ook wel eens heb gedaan) maar het zal de DVP vermoedelijk jeuken wat je draagt. Zolang je zakken maar gevuld zijn met de juiste financiële middelen.

Dus voor mij geldt met name dat ik fris geschoren en gewassen op pad ga. Net als liveit met wat meer geld dan noodzakelijk. Uitsluitend cash, geen pasjes, geen rijbewijs, geen persoonlijke zaken bij me en ik schakel mijn telefoon uit voordat we beginnen. Het voordeel van een kale kop is dat je je geen zorgen hoeft te maken dat je haar door de war zit na het douchen :)
 
Ik kleed me naar gelang de weersomstandigheden maar altijd schoon, fris en verzorgd zoals ik dat ook verwacht van de dame die ik bezoek. Altijd thuis scheren zowel gezicht als intiem, uitgebreid onder de douche, nette schone kleren, deo + geurtje en mijn haar moet altijd cool zitten. 😎

In de rechterzak het afgesproken bedrag en in de linkerzak sleutels, wat pasjes en wat extra cash. Bij nieuwe dames neem ik alleen het noodzakelijke mee wat ik nodig heb voor de date. Bij vaste dames alles wat ik normaal in het dagelijkse leven nodig heb.

Voor aankomst telefoon uitzetten zoals ik dat ook van de dame verwacht; niks is zo irritant om tijdens de sex telefoongeluiden te horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan