Wat is het meest verslavend aan bezoek aan dvp?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is het meest verslavend aan een bezoek aan dvp?

  • 1)- De weg ernaartoe, en bij het binnengaan haar lichaam ruiken en in de armen/wereld gesloten worde

    Stemmen: 30 29,1%
  • 2)- Het actieve sex gedeelte met haar, wat je ook kiest.

    Stemmen: 44 42,7%
  • 3)- De babbel met haar, voor, tijdens en vooral misschien na de sex....

    Stemmen: 29 28,2%

  • Totaal aantal stemmers
    103
559
29/09/22
776
3
Wat is het meest verslavend aan bezoek aan dvp?

1)- De weg ernaartoe, en bij het binnengaan haar lichaam ruiken en in de armen/wereld gesloten worden van de dvp.
2)- Het actieve sex gedeelte met haar, wat je ook kiest.
3)- De babbel met haar, voor, tijdens en vooral misschien na de sex als je een goede klik hebt met haar gevolgd door een afscheidskus.

Ik denk toch vooral, voor mij, het avontuur, de weg naar de dvp, de spanning opbouwen, het nog te goed hebben maar weten dat punt 2 en 3 er nog aankomen. Natuurlijk als je punt2 eindigt met een hoogtepunt is de date orgasme gewijs geslaagd, maar de weg ernaartoe is toch afscheid nemen van de gewone dagelijkse sleur en weten dat je eindelijk effe - als is het maar kort - effe een andere wereld binnen gaat. Punt3, als de sex was zoals gehoopt, en zo lang mogelijk genieten met haar alvorens in haar klaar te komen met een onvergetelijk lekker gevoel, ja dan is punt3 natuurlijk ook enorm verslavend om vooraf je geldbeugel open te trekken en thuis te vertrekken. Maar na het gesprekje en afscheidskus, sta je weer op straat en voor je het weet ben je weer thuis. Alles begint dan toch met punt1 voor mij. Zeker als je een nieuwe dame gaat bezoeken. Soms kies je voor een dvp die wat verder af is, de reis er naartoe met de auto of openbaar vervoer, is altijd leuk en spannend als je alles nog te goed hebt, eens je der bent gaat alles zo vlug en voor je het weet sta je weer op straat.
 
Voornamelijk de actieve sex, maar de babbel moet zeker niet worden uitgesloten. Beide punten zorgen ervoor dat de kans groter is dat ik dan bij een dame terugkom. Punt 2 is belangrijk voor mij. Alleen heb ik wel eens dvp's bezocht waarbij de babbel er nauwelijks was, maar waarbij de sex goed was.
 
Je gaat uiteraard om seks te hebben met iemand, dus dat deel is heel belangrijk, maar zeker even belangrijk voor mij is de babbel ervoor en erna, als die niet goed is zal er voor mij ook nooit een volgende ontmoeting komen.

Maar twee puntjes samen aanduiden lukt blijkbaar niet, dus een genuanceert antwoord aanduiden is niet mogelijk, jammer want toch belangrijk als je geïnteresseerd bent in de "uitslag".
 
Laatst bewerkt:
het naakte lichamelijk contact met de dame, aanraken, aangeraakt worden , het intiem contact

Ik vind de babbel het belangrijste. Ook al spreek ik af voor de sex met hun. Als de klik er niet is ga ik niet rap terug keren. Ook al is de sex zo goed.
Deze twee gecombineerd. De daadwerkelijke sex komt pas hierna.
De sex moet dan wel echt tegenvallen voordat het een mindere date is, als die ook nog goed is kom ik zeker (vaker) terug
 
Voor mij is dat:
1. de weg ernaartoe, de spanning die dat met zich meebrengt, het vooruitzicht een naakte vrouw te zien/voelen en de hoop dat het goed wordt
2. de eerste oogopslag, het verlangen
3. het zien en voelen van een naakte vrouw en zachtjes toewerken naar affectie (waarbij tongzoenen en hevig knuffelen zeker toe behoren)
 
- Afspreken met een vrouw die ik aantrekkelijk vind en zekerheid op seks zonder gedoe (gedoe betekent slechte review).
- Kinky fantasieën die ik werkelijkheid kan maken door kinky dvps (wat menig vrouw niet aanbied).
- Het voelen van een naakte vrouw (aanmaken van oxytocine).
- Met lekkere grote billen en tieten spelen van DVPS.
- Seksuele onderdanigheid van de DVP en mijn dominantie die ik kan uitten.
- Spanken
- Mooie ogen waar je in kan verdrinken.
- Mooie doggystyle uitzicht als ze grote billen heeft en een zandloper figuur tijdens sexy time.
 
De verslaving zit 'm voor mij in het voelen van de warmte van een vrouwenlichaam, de omhelzing, het vasthouden en vastgehouden worden, het teder kunnen aanraken van een mooi gezichtje, het kunnen strelen van een wang of een neusje, een kus op het voorhoofd geven. De uitingen van affectie geven en krijgen. Ik merk het vaak dat wanneer een dvp mij in haar armen neemt en we zoenen, ik met elke vezel in m'n lichaam voel hoezeer ik hier aan toe was.
 
Je gaat uiteraard om seks te hebben met iemand, dus dat deel is heel belangrijk, maar zeker even belangrijk voor mij is de babbel ervoor en erna, als die niet goed is zal er voor mij ook nooit een volgende ontmoeting komen.

Maar twee puntjes samen aanduiden lukt blijkbaar niet, dus een genuanceert antwoord aanduiden is niet mogelijk, jammer want toch belangrijk als je geïnteresseerd bent in de "uitslag".

Dan moest de vraag ook anders gesteld zijn. Op dit moment is de sex zelf, staat dit op de laatste plaats. Ik denk dat mensen op dit forum ook de echte liefhebbers zijn die van een 'hoer' een dvp maken en echt van haar houden. Dat is mooi, dat dit ook in de voorlopige uitslag te zien is. We gaan voor veel meer dan sex alleen. We houden van onze dvp. Leuk om te zien.
 
Voor mij matchen de topic titel en de poll niet helemaal.

Wat het voor mij "verslavend" maakt, waarom ik telkens meer wil, is voornamelijk Jokes punt, het telkens wat nieuws mee kunnen maken. Ik wil nog eens die proberen, en zo een, en als die weer terug is die. En misschien eens een saunaclub. En ik wil nog terug naar die, en die, en ik heb zin om die van afgelopen week eens thuis te laten komen en naakt door m'n huis te zien lopen. En nog eens dat uitproberen, en beter worden daarin, etc.

Wat betreft de poll, wat een sessie voor mij zo waardevol maakt, is voor mij een mix van alle 3 de punten plus Rondwandelaars punt. Het moment dat je haar voor het eerst ziet kan wow zijn, daarna wanneer je haar naakt ziet, dan wanneer je haar lichaam voelt, met je handen, met jouw lichaam tegen het hare, etc. Het idee dat je het met haar doet, of dat zij jouw pik in d'r mond neemt. Het kleine tedere waardeer ik ook erg.
De penetratieve seks vind ik wel fijn, maar is voor mij niet het belangrijkste.
Praten met haar kan me ook heel blij maken. Soms is het bevrijdend, bv over seks, maar ook over belangrijke dingen in het leven. Net als met de seks, snel to the point zonder al die ingebouwde voorzichtigheden zoals in het "normale" leven.

Naar de een wil ik terug voor de goeie seks, naar de ander voor het praten, een ander voor het tedere, een ander omdat ze zo mooi is. We mogen ons gelukkig prijzen dat dat kan met dvp's.
 
Niet overdrijven hè.

'Oprecht waarderen' zou wat mij betreft een betere woordkeus zijn 😘


Ik weet wat je bedoelt maar houden van kan ook voor één dag zijn.

Als ik klaarkom in een dvp en we dan zachtjes over elkaars lichaam strelen en we knuffelen nog wat, ja 'ik hou van je' soms zeg ik dat dan. Dat is dan de emotie van het moment. Je hebt een korte tijd zeer intens met een vrouw doorgebracht, lekker gepraat, gestreeld, geknuffeld, en het sex gedeelte erbij als hoogtepunt. Ja, dan heb ik van haar gehouden op dat moment. Zij deed haar werk, en het werk wat ze doet is zeer intens naar mij toe geweest. Met een dame van het kapsalon zal ik dit nooit meemaken, die doet alleen men haar.
 
Als ik klaarkom in een dvp en we dan zachtjes over elkaars lichaam strelen en we knuffelen nog wat, ja 'ik hou van je' soms zeg ik dat dan.

Jij hebt een rijke fantasie. Dat bedoel ik positief, dat is echt rijkdom.

Zover ga ik niet, dat ik dat zeg.

Voor de dvp lijkt het me het beste compliment dat ze kan krijgen, dan weet ze dat ze haar werk goed heeft gedaan, het zal haar voldoening geven.
 
Bij raamdames, toch eerst het uiterlijk, je weet niet wat voor aandacht / service je krijgt, het kan eenmalig of iets voor vaker zijn.
Dat kan ook spannend zijn of een domper.

Bij Gangbangs is de gezelligheid wat mij aantrekt, het is een stuk luchtiger dan een 1 op 1 date.
Je praat wat met de heren, je praat met de dames, met een hapje drankje en uiteindelijk heb je toch seks.
En kijken natuurlijk, als je daar van houdt

Uiteindelijk stil je je huidhonger met een vrouw, hou echt van vrouwen en zou mij nooit kunnen toewijden aan 1 vrouw in mijn leven 😅

Dat maakt het verslavend
 
Wat is het meest verslavend aan bezoek aan dvp?

1)- De weg ernaartoe, en bij het binnengaan haar lichaam ruiken en in de armen/wereld gesloten worden van de dvp.
2)- Het actieve sex gedeelte met haar, wat je ook kiest.
3)- De babbel met haar, voor, tijdens en vooral misschien na de sex als je een goede klik hebt met haar gevolgd door een afscheidskus.
Voor mij 1 en 2: de voorbereidingen (douchen, scheren, paar dagen onthouding, uitzoeken naar wie, fantaseren over de date), de weg er naar toe met een verhoogde hartslag en een groeiende bobbel in mijn broek, het naar binnen gaan of de wandeling over het plein, het moment dat ze voor je staat, achter haar aan lopen richting de kamer, het uitkleden, wassen van de lovemachine, haar geur, haar lichaam voelen, de warmte, de geile sex, mijn wensen vervuld zien worden door haar........

En er is voor mij nog een vierde factor: het stiekeme, het verbodene, iets doen wat eigenlijk niet mag, wat niemand mag weten, de verboden vruchten des levens genieten.....

En factor vijf: het nagenieten.
 
Laatst bewerkt:
Voor mij ligt de verslaving niet in de seks. Heel lekker om te rollebollen met een dame die anders in geen honderd jaar oog voor me zou hebben, maar dat is niet de primaire reden waarom ik terug blijf gaan.

Mijn reden is het gevoel van echt wederzijds contact met een leuke dame. Een mentale connectie waarin we open naar elkaar durven te zijn en er persoonlijke verhalen en gevoelens gedeeld worden. Een fysieke connectie simpelweg door aanraken en aangeraakt worden. Seks is bijna bijzaak.

Dames die me zo'n ervaring geven werken als een magneet op me. Hoeft de seks niet eens bijzonder te zijn. Laat ze me geaccepteerd en gewenst voelen, dan ben ik als was in haar handen. Dan wil ik alleen maar vaker afspreken en het gevoel herbeleven.

Ik weet dat ik hiervoor verguisd wordt, maar een hapje eten, met een goed gesprek en een lange intense knuffel en kus achteraf, zou voor mij in veel situaties al genoeg voldoening geven. Niet dat ik zonder seks kan leven, maar ik heb het minder vaak nodig dan dat ik de dames nu bezoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan