Recensie Wawa, Happy Thai, Steenokkerzeel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mamasaninthehouse

Wandelaar
74
20/05/22
18
9
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.happythaimassage.be/nl-hostesse-wawa/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Niet lang geleden ben ik bij Wawa geweest, salon ligt niet ver van 9-star maar daar had ik een afspraak misgelopen.
Bij het binnenkomen werd ik verwelkomd door de bazin blijkbaar die me de 2 andere beschikbare dames voorstelde.
De ene dame was wat molliger en had ook niet zo'n sexy uitstraling, de andere Wawa is wat groter en heeft een mooi figuur en gezicht. Bij het naar bovenaan vond ik het figuur wat mannelijk uitzien.
Maar ik heb toch doorgezet. Ze was best wel vriendelijk en toen ze haar borsten ontblote zijn de siliconen zeer duidelijk, vind ze persoonlijk niet zo mooi.
De massage begon matig en toen ik me mocht omdraaien heeft ze haar best moeten doen om mij stijf te krijgen. Ik kon het gedacht niet van mij ontdoen dat ze een man geweest moet zijn. Uiteindelijk hebben we tonggezoend en vroeg ze me voor extra's. Daar heb ik voor gepast, heb haar poesje wel aangeraakt maar voor mij was dit eenmalig ondanks ze wel vriendelijk was en ik zeer uitzonderlijk kon tongzoenen bij een Thai Massage.
De 1e foto is fake, de 2e en de derde lijken wel correct.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan