Weet iemand een DVP waar je ook kan overnachten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet echt een dvp die nog werkt; maar ik heb het ooit één keer gedaan in 2020. Jammer dat het bij die ene keer bleef.
Ik denk ook dat je bij je ''vaste'' dvp als je haar goed kent de nacht door kunt brengen (als ze geen relatie thuis (niet haar ontvangstadres) heeft). Het zal wel een hoop extra kosten. Maar waarschijnlijk slaap je toch het grootste deel van de tijd. Ikzelf kan geen uren achtereen sexueel bezig zijn.
De (thaise) dame in kwestie woonde in een huisje dat ook het ontvangstadres was, een kleine erotische massagesalon in België tegen de grens met Nederland aan. Er werkte nog een andere dame die kwam meestal als ze zelf zin had om wat te verdienen, ik heb maar een keer een massage van haar gehad.. Dus je moest eigenlijk altijd een afspraak maken.
Haar tarief was al niet erg hoog; op een keer vroeg ze me eens te overnachten. Ze zou niets met me doen, gewoon alleen overnachten en 's ochtends weer weg. Ze vroeg er geen extra geld voor. Een van de volgende keren dat ik er was nam ik extra spullen mee en maakte ik een avondafspraak. Na de gewone erotische massage (met alle extra's :) ) keken we samen nog TV en we gingen toen (apart!) naar ons eigen bed. Ik verwachtte half om half dat ze misschien 's nachts bij me kwam liggen maar nee - gewoon alleen slapen.
We ontbeten samen en ik dacht nog: okee, overnachten hoeft van mij niet meer maar ze had nog een verrassing: ze zou me nog een korte massage geven. Boven in de massagekamer bleef ze nu zelf gekleed, maar ze gaf me een heerlijke massage met alleen haar hand waarvoor ze opnieuw niets extra vroeg.
Helaas door het ''C'' virus kwam er een einde aan haar massagesalon. Financiëel zat ze al niet erg ruim en toen kwam dat er ook nog bij. Het telefoonnummer bleef nog een tijdje gehandhaafd; de website werd op non-actief gezet. En ik was een hele leuke massagedame kwijt...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan