Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag nog is langs het rozehofke geweest daar aangekomen rond 15u was er vrij rustig. Een paar vaste waardes die aanwezig waren. Donkere Melissa., Linda nog 2 oudere vrouwen die ik niet ken denk in totaal een 8 tal vrouwen waarvan ik er een nog nooit gezien had. En het bleek dan nog een Belgische te zijn volgens haar afkomstig van regio Genk. Blond haar dat opgestoken was had een zwart kort kleedje aan met op de armen Gorter steentjes. Boezem was ook wel goed gevuld. Na een tijdje wat de kat uit de boom te kijken en te hopen dat er nog andere bekende dames zouden toekomen wat niet het geval was het e top gewaagd en bij haar gaan zitten samen iets gedronken, en kennis gemaakt na een tijdje gepraat te hebben de sleutel gevraagd en de kamer opgezocht. Boven op de kamer direct beginnen tongzoenen en samen de douche in, daarna op bed beland terug volop tongzoenen intussen was ze met haar handen tussen mijn benen geraakt en mij zachtjes aan het aftrekken ondertussen zocht ik ook haar poesje op met hand en heb haar een tijdje gevingerd, dan een lange zalige pijpbeurt gekregen zonder condoom en standje 69 gedaan na een tijdje heb ik gevraagd dat er nog iets anders kon gebeuren condoom aan en kwam ze op mij zitten en mij berijden en ondertussen ook veel tongzoenen we dachten op een moment dat het bed ging doorzakken zo hevig dat ze mij an het berijden en ze genoot er nog echt van denk ik kreunen was niet overdreven en denk dat ze wel klaar gekomen was want voelde dat ze ineens zich hard opspande en begon ook hard te zweten. Dan nog een pijpbeurt gehad zonder condoom en haar na eent tijdje en het met de hand laten afwerken En lekker klaar gekomen op haar buik en borsten. Was nog is een heel goede kamer wat je echt zelden meemaakt in het rozenhofke. Weet niet meer wat haar naam was maar was de 3 de keer dat ze in het rozenhoke kwam vertelde ze mij ze zou 41 jaar zijn volgens haar zeggen maar denk wel dat ze iets ouder is. Maar dat maakt niet zo uit het was heel goed en zeker voor herhaling vatbaar, ik hoop ze er nog tegen te komen herhalings gevaar is dan zeer hoog of Ashia moet terug zijn dan wordt het een moeilijke keuze 😄

Terug
Bovenaan Onderaan