Algemeen Weg tussen Herentals en Lier 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week in het rozenhofke gehoord dat in de rio een dame die achter de toog stond ( weet niet wie ) op pensioen is en dat ze nu soms niemand vinden voor de toog te doen en dan doen ze dicht .

Well, de oppervlakte van een grond te kunnen verkopen voor en appartementsgebouw is, voor beide de eigenaar en het gemeente, altijd een goede zaak.

De waarde wordt dan de grondsoppervlakte maal zoveel verdiepingen....

Dus, voor de eigenaar van de RIO, als het gebeurt, met zo'n toegevoegde waarde, zal het een goede pensioen voor hem worden.

En ... voor de stedenbouwkundige en burgemeester volgt een verhoging in beide kadastraal inkomen..., en belastingsinkomen...

Maar voor de DVPs, die hun bron van inkomst zullen verliezen, zal het een pauperizering worden.

En voor hun klanten, zal het een verhoging in hun sexuele miserie worden.

Dus, volgens mijn begrip, wordt de sluiting van de RIO om het te toveren in een appartementsgebouw onvermijdelijk.

Dus, voor mede-wandelaars, sorry voor de slechte nieuws en perspectieven over de RIO. (Als ze bevestigd worden.)

Maar wees gerust : om van (betaalbaar) seks te kunnen genieten, zullen we altijd een weg vinden; en zullen de DVPs de weg naar ons terugvinden.

(glimlach)
 
Laatst bewerkt:
Well, de oppervlakte van een grond te kunnen verkopen voor en appartementsgebouw is, voor beide de eigenaar en het gemeente, altijd een goede zaak.

De waarde wordt dan de grondsoppervlakte maal zoveel verdiepingen....

Dus, voor de eigenaar van de RIO, als het gebeurt, met zo'n toegevoegde waarde, zal het een goede pensioen voor hem worden.

En ... voor de stedenbouwkundige en burgemeester volgt een verhoging in beide kadastraal inkomen..., en belastingsinkomen...

Maar voor de DVPs, die hun bron van inkomst zullen verliezen, zal het een pauperizering worden.

En voor hun klanten, zal het een verhoging in hun sexuele miserie worden.

Dus, volgens mijn begrip, wordt de sluiting van de RIO om het te toveren in een appartementsgebouw onvermijdelijk.

Dus, voor mede-wandelaars, sorry voor de slechte nieuws en perspectieven over de RIO. (Als ze bevestigd worden.)

Maar wees gerust : om van (betaalbaar) seks te kunnen genieten, zullen we altijd een weg vinden; en zullen de DVPs de weg naar ons terugvinden.

(glimlach)
De perspectieven voor de Rio zijn niet goed, maar dat geldt ook zo voor het Rozenhofke. De patron heeft helaas zware gezondheidsproblemen die denkelijk fataal zullen aflopen.

Het wandelgebeuren in de Kempen staat voor een zware en moeilijke te verteren omwenteling…
 
Wat ik hier allemaal lees is het toch jammer dat de Rio en Rozenhof vel vermindert is met de damens,plezier,muziek en noem maar op .
Ik zelf was wekelijks bezoeker zo een 20 j terug wat voor mooie damens er toen waren was niet te beschrijven tov nu amai das van 1ste klasse naar 4de klasse.
Pas op gelukkig bestaat het nog maar om daar een ganse avond gezelschap te hebben van knappe vriendelijke damens die dan ook nog Vlaams of Nederlands waren das voorbij.
Ik rij nu geen uur meer naar daar om mij te plezieren er zijn dan wel andere plaatsen waar plezier en een leuke babbel hebt.
Ik lees hier ook steeds dezelfde namen tegen over vroeger waren er regelmatig damens en heren die nieuw waren. Maar ja aan ieder mooi liedje komt een eind.
 
weet iemand of er al terug meer dvp in het rozenhofke aanwezig zijn ? Tijdens de verlof periode was dit maar triestig .
ondanks de trieste berichten die ik hier lees over beide zaken hoop ik dat toch 1 van de zaken open blijft zodat we er toch nog wat leuke tijden mogen beleven .
 
Volgens Google-maps, was niemand aanwezig toen de foto genomen werd...

Waarschijnlijk, werkte Google-Maps op een zondag...;)
 

Bijlagen

  • Screenshot 2023-09-19 at 01.02.46.png
    Screenshot 2023-09-19 at 01.02.46.png
    474,2 KB · Weergaven: 26
Dus Rio en het Rozenhof zijn gelijktijdig gesloten?
Jef,

op die datums op GoogleMaps kun je niet erg vertrouwen. Daarvoor moet je weten hoe heel dat systeem werkt. En da's ni gemakkelijk.
De eerste vragen daarbij zijn: wanneer zijn die foto's gemaakt, wanneer zijn ze gepubliceerd, en welke datum wordt er dan gepubliceerd.
En tussen het moment van opname en publicatie zit er heel wat tijd.
 
Jef,

op die datums op GoogleMaps kun je niet erg vertrouwen. Daarvoor moet je weten hoe heel dat systeem werkt. En da's ni gemakkelijk.
De eerste vragen daarbij zijn: wanneer zijn die foto's gemaakt, wanneer zijn ze gepubliceerd, en welke datum wordt er dan gepubliceerd.
En tussen het moment van opname en publicatie zit er heel wat tijd.
Dank voor je informatie, maar voor updates van een lokale situatie moet je inderdaad niet bij GoogleMaps zijn. Enkel te gebruiken als mogelijke referentie E. Musk kan daar wel voor zorgen.
 
Straks nog eens naar het rozenhofke voor een paar uur . Is zien dat het druk is en dat de rio nu dicht geweest is deze week . Als dat zo was zal het wel feest geweest zijn in het rozenhofke deze week . 😬🙈
 
Terug
Bovenaan Onderaan