Welke extra's kunnen dvp's zoal geven?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Welke extra's kunnen dvp's zoal geven, naast de standaard? Nieuwsgierig manneke, die wil bijleren. 🤫 Zodatk eens de horizon kan verbreden. 🧐
Afgelopen decennia veel meegemaakt, negatief is te verwaarlozen, bezoek niet vaak clubs, meer privé adres bezoeker. Afgelopen jaar 2x dat de dame, een Meesteres, en een masseuse, bij het afrekenen, zelf aangaven, met minder geld genoegen te nemen, ging om meerdere tientjes.
 
Nee hoor, geen slecht advies.
Je kan daar wel zien welke extra's ze kunnen aanbieden, het antwoord op de vraag.
Of de dame het daadwerkelijk doet is een ander verhaal.
 
Wat op kinky is aangevinkt is om je binnen te trekken, eenmaal binnen valt het merendeel weg. Ik vraag altijd in een van de eerste WhatsApp berichten, of het starttarief een gfe omvat, en dan ongeveer de helft vraagt wat gfe is.
Antwoord dan met tongen, beffen, vingeren, pzc, en dan haken de meesten al voor het starttarief af, tongen, en vingeren is dan ineens niet meer mogelijk. Is het wel mogelijk dan meestal tot je op de kamer bent, en kost dan ineens 30 of 50 meer, ik ben nu voortaan zover dat ik omdraai, en zeg dat het niet de afspraak was, soms kan het dan wel, soms ook niet, en dan zeg ik succes verder, en nog een mooie avond, niet zelden zijn de dames gepikeerd, en volgt er een blok op de WhatsApp, ik denk voortaan dus wel met de portemonnee, en niet met kleine Bassie.
Zouden meer wandelaars moeten doen.
 
Inderdaad @Bassie . Nooit voetstoots aannemen dat wat in de advertentie aan mogelijkheden staat echt mogelijk is.
Daarvoor is een onafhankelijk wandelaarsforum waarop we elkaar kunnen informeren nodig.

Er is een ander forum, dat eigenlijk een verkapt advertentieplatform is. Als er daar gevraagd werd of een dame dit of dat deed sprong steevast de beheerder ertussen met de mededeling "dat moet je aan de dame vragen". Nutteloze opmerking waarmee de man het nut van zijn eigen forum ondergraaft.
 
Inderdaad @Bassie . Nooit voetstoots aannemen dat wat in de advertentie aan mogelijkheden staat echt mogelijk is.
Daarvoor is een onafhankelijk wandelaarsforum waarop we elkaar kunnen informeren nodig.

Er is een ander forum, dat eigenlijk een verkapt advertentieplatform is. Als er daar gevraagd werd of een dame dit of dat deed sprong steevast de beheerder ertussen met de mededeling "dat moet je aan de dame vragen". Nutteloze opmerking waarmee de man het nut van zijn eigen forum ondergraaft.
Informeren.....ghoh je gaat toch niet achter de rug van een dvp zeggen tegen anderen dat jij meer mocht dan er op de adv stond? Mss wil ze het wel alleen geven aan een bepaald soort mannen. Ik ben van principe dat als er "meer" gebeurt dan vooraf "mogelijk" was dat het dan in de privesfeer tussen dvp en klant blijft.
 
Ga er vanuit dat bij de meeste dames alles extra is wat geen pmc of nmc is.
Als je mazzel hebt hoef je voor sommige mogelijkheden niets bij te betalen als het niet in een privehuis is. Heb je die mazzel niet... ga dan maar alvast extra sparen

Waar je nooit vanuit moet gaan is dat je niets bij moet betalen omdat er zo'n goede klik is. Dat zegt iemand hierboven wel, maar dat is geen goede hersenspinsel. Overigens kan er in de ogen vd klant wel een goede klik zijn, maar andersom is dat niet altijd zo. Een dvp kan uitstekend acteren als ze dat moet 😉 Zoiets noem je klantenbinding.
 
Ga er vanuit dat bij de meeste dames alles extra is wat geen pmc of nmc is.
Als je mazzel hebt hoef je voor sommige mogelijkheden niets bij te betalen als het niet in een privehuis is. Heb je die mazzel niet... ga dan maar alvast extra sparen

Waar je nooit vanuit moet gaan is dat je niets bij moet betalen omdat er zo'n goede klik is. Dat zegt iemand hierboven wel, maar dat is geen goede hersenspinsel. Overigens kan er in de ogen vd klant wel een goede klik zijn, maar andersom is dat niet altijd zo. Een dvp kan uitstekend acteren als ze dat moet 😉 Zoiets noem je klantenbinding.
De GFE
 
Ga er vanuit dat bij de meeste dames alles extra is wat geen pmc of nmc is.
Als je mazzel hebt hoef je voor sommige mogelijkheden niets bij te betalen als het niet in een privehuis is. Heb je die mazzel niet... ga dan maar alvast extra sparen

Waar je nooit vanuit moet gaan is dat je niets bij moet betalen omdat er zo'n goede klik is. Dat zegt iemand hierboven wel, maar dat is geen goede hersenspinsel. Overigens kan er in de ogen vd klant wel een goede klik zijn, maar andersom is dat niet altijd zo. Een dvp kan uitstekend acteren als ze dat moet 😉 Zoiets noem je klantenbinding.
Ben ik niet met je eens, in mijn loopbaan als redelijke actieve wandelaar zijn er wel dames die als je het starttarief betaald die gfe dingen erbij zijn.
En deze doen meestal ook niet moeilijk over wat andere dingen of wat uitloop. Zijn dan niet de jonge jagers op de euro's, maar dames de die in de tweede helft van de 30 zitten, en niet meer "moeten" scoren. Ze zijn er wel, je moet ze alleen weten te vinden.
 
Toch moet het ergens niet gekker worden, lief en vriendelijk voor elkaar zijn ( gfe ) een extra??

'Wat je zaait, is wat je oogst' Een gezegde wat zowel van klant naar Dame toe, als andersom van toepassing is. Tenslotte is een tevreden klant er één die terug komt en vaste klanten betalen jouw salaris.

Om het even tot in het absurde door te drijven: 'rubbertjes om de wielen, een stuurwiel in de auto, maar mevrouwtje toch, dat is allemaal extra hoor'. Alle gekheid op een stokje, we moeten een standaard dienstverlening niet met echte extra's verwarren. Extra's zijn in mijn optiek diensten waar je als Dame moeite voor moet doen; iets waar je je op moet voorbereiden. Een rollenspel, sm, anaal, p&p, nzc. Dat zijn extra's; dingen waar je echt iets voor moet doen.

Lang geleden was er op Hookers een Belgische Dame met een mooi gezegde: 'Behandel mij als princess en ik zal jou behandelen als koning. Maar behandel mij als hoer en ik zal jou behandelen als klant'. Ik voeg daar iets aan toe: 'En vice versa'.

Twintigers die denken dat ze alles voor weinig kunnen vragen, die kunnen nog wat leren van een groep oudere, vaak Oekraïnse Dames. Goede dertigers, soms de vijftig al gepasseerd. Af en toe ook Latina's zelfs.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan