Inderdaad had ik al eens gevraagdNee ik ben werkzaam bij een privehuis en doe geen priveontvangst dus ik heb geen eigen website. Denk dat je mijn details al hebt door PB.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad had ik al eens gevraagdNee ik ben werkzaam bij een privehuis en doe geen priveontvangst dus ik heb geen eigen website. Denk dat je mijn details al hebt door PB.
nice!Een "United Colours of Benetton" blank-Zuid-Oost Aziatisch-Ebony MVV triootje voor enkele uurtjes tropisch-passioneel stoeiwerk!
Hier zijn opnames van:Ik vermoed dat maxima ook een fanta heeft die nooit kan gebeuren,
Sex met 2
mannen tegelijk.
Nu maar hopen dat er inderdaad een mevrouw aan de andere kant van de muur staatAfgezogen worden door een dame in een glory hole, en haar gezicht helemaal onderknallen op 't eind.
Daarmee nog niet echt glory holes gezocht, wil niet een verrassing van achter de muur krijgen. Er is wel een dvp in Brecht dat dit aanbied, maar laat alleen cim toe en geen facial dus twijfel wat om te gaan.Nu maar hopen dat er inderdaad een mevrouw aan de andere kant van de muur staat
Dat is nog best fors geld... en benieuwd welke site of app? hahaha
Ik had dit aan het begin als MVVV gelezen. Dus blanke, Thaise/Indische en Ebony met jou.Een "United Colours of Benetton" blank-Zuid-Oost Aziatisch-Ebony MVV triootje voor enkele uurtjes tropisch-passioneel stoeiwerk!
Drie hete meiden die mij willen verslinden! Wow!Ik had dit aan het begin als MVVV gelezen. Dus blanke, Thaise/Indische en Ebony met jou.
Hoe zit het met die Arab danIk had dit aan het begin als MVVV gelezen. Dus blanke, Thaise/Indische en Ebony met jou.
Voeg er maar nog eentje toeHoe zit het met die Arab dan
Hup, in het winkelwagentje!Voeg er maar nog eentje toe
Als ik dat maar overleef!Voeg er maar nog eentje toe
Als je je aanmeldt om in de hofhouding te komen werken, maak je misschien een kans.Mijn fanta gaat hoogst waarschijnlijk niet uitkomen,.....
Maxima in alle gaten
Er zijn er genoeg hoor @JokePrive die tevreden zijn met 1000 extra in de maand met een vast iemand valt misschien meer onder FWB1000 euro per maand? Van een echte sugar daddy? Dat is nog weinig. Zo'n persoon betaald juist alles.. dat redt een wannabee niet met slechts 1000 euro. Ken wel wat dames die design tassen, design schoenen + kleding en zelfs een scooter of elektrische fiets hebben gehad van die waarde of meer en dan is er vaak niet eens seks.
Ik was ook geen echte sugardaddy he. Daar ben ik met mijn 39 te jong voor. Meid was net 18 en heel blij met 1000 per maand. Was geen dvp he.Trouwens redelijk werekdvreemd om te stellen dat 1000 euro weinig geld is. De meeste mensen moeten daar ruim een halve maand voor werken.1000 euro per maand? Van een echte sugar daddy? Dat is nog weinig. Zo'n persoon betaald juist alles.. dat redt een wannabee niet met slechts 1000 euro. Ken wel wat dames die design tassen, design schoenen + kleding en zelfs een scooter of elektrische fiets hebben gehad van die waarde of meer en dan is er vaak niet eens seks.
Dus staar je niet blind op een sugar daddy zijn, want dat is het gros helemaal niet. Als iemand komt met lagere bedragen dan lachen de echte sugar girls je uit hoor. Je bent dan gewoon een hoerenloper die iets meer wil betalen dan anderen doen, moet je wel mazzel hebben dat je er überhaupt op mag kruipen dan.
Trouwens redelijk werekdvreemd om te stellen dat 1000 euro weinig geld is. De meeste mensen moeten daar ruim een halve maand voor werken.