Welke fantasieen hebben jullie nog die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik zie meer en meer een goede gangbang wel zitten, zo een waar nu reclame mee wordt gemaakt op RL in Landen. Een gang bang met 10-tal meiden.
 
Dat is nog best fors geld... en benieuwd welke site of app? hahaha

1000 euro per maand? Van een echte sugar daddy? Dat is nog weinig. Zo'n persoon betaald juist alles.. dat redt een wannabee niet met slechts 1000 euro. Ken wel wat dames die design tassen, design schoenen + kleding en zelfs een scooter of elektrische fiets hebben gehad van die waarde of meer en dan is er vaak niet eens seks.

Dus staar je niet blind op een sugar daddy zijn, want dat is het gros helemaal niet. Als iemand komt met lagere bedragen dan lachen de echte sugar girls je uit hoor. Je bent dan gewoon een hoerenloper die iets meer wil betalen dan anderen doen, moet je wel mazzel hebben dat je er überhaupt op mag kruipen dan.
 
Ik heb de fantasie om het in publiek te doen, bv met dame die op krukje in n bar zit en dan lekker langs achter haar rokje/kleedje omhoog trekken en haar lekker langs achter nemen (anaal of vaginaal).
Of in een wagon of vlieger in de stoeltjes. Elkaar lekker verwennen (vingeren, trekken, pijpen, likken...) en dan...
Telkens met iemand die je net ontmoet en ook lekker geil loopt... moet toch zalig zijn.

Of ook met n meid onder n waterval (zelfde zoals je ziet van die onderwatervideos, maar hier kan je nog naar adem happen 😏), waarbij je haar lekker verwent en dan staand neukt.

Ook zo'n fantasie waarvoor ik wil sparen, meedoen bij n groep meiden (meer of 2, 3) die lekker met elkaar bezig kunnen zijn.

Dromen en wensen genoeg 😏
 
Laatst bewerkt:
Een trio 1 of met meer bare gangbang alles onder het zaad. no limits.

maar iets weerhoud me.

Ik ken wel een dame die ik momenteel bare neuk en volspuit, nee niet vragen wie of wat, ze staat er ook voor open maar ik ken ook de risico's.
 
Laatst bewerkt:
1000 euro per maand? Van een echte sugar daddy? Dat is nog weinig. Zo'n persoon betaald juist alles.. dat redt een wannabee niet met slechts 1000 euro. Ken wel wat dames die design tassen, design schoenen + kleding en zelfs een scooter of elektrische fiets hebben gehad van die waarde of meer en dan is er vaak niet eens seks.
Er zijn er genoeg hoor @JokePrive die tevreden zijn met 1000 extra in de maand met een vast iemand valt misschien meer onder FWB
Je hebt natuurlijk ook de zogenaamde dames die denken dat geld gratis is de Sylvie meiss en Yolanthe van kassa
 
1000 euro per maand? Van een echte sugar daddy? Dat is nog weinig. Zo'n persoon betaald juist alles.. dat redt een wannabee niet met slechts 1000 euro. Ken wel wat dames die design tassen, design schoenen + kleding en zelfs een scooter of elektrische fiets hebben gehad van die waarde of meer en dan is er vaak niet eens seks.

Dus staar je niet blind op een sugar daddy zijn, want dat is het gros helemaal niet. Als iemand komt met lagere bedragen dan lachen de echte sugar girls je uit hoor. Je bent dan gewoon een hoerenloper die iets meer wil betalen dan anderen doen, moet je wel mazzel hebben dat je er überhaupt op mag kruipen dan.
Ik was ook geen echte sugardaddy he. Daar ben ik met mijn 39 te jong voor. Meid was net 18 en heel blij met 1000 per maand. Was geen dvp he.Trouwens redelijk werekdvreemd om te stellen dat 1000 euro weinig geld is. De meeste mensen moeten daar ruim een halve maand voor werken.
 
Trouwens redelijk werekdvreemd om te stellen dat 1000 euro weinig geld is. De meeste mensen moeten daar ruim een halve maand voor werken.

Dat klopt, maar een sugar daddy is vaak iemand die buitengewoon veel cash heeft. Dat is niet wereldvreemd zijn, maar een feit. 1000 euro is voor hun dus peanuts, waar het voor vele anderen een hoop geld is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan