Welke nationaliteit heeft jouw voorkeur.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aziatische dames zijn vaak heel klant- en service gericht. Leeftijd niet te jong, dus >30 jaar. Willen dan ook nog eens lekker klaar komen, als je een 'klik' met haar hebt.
Donkere dames staan vaker open voor van alles en willen ook graag genieten.
Ervaringen met Latina's kunnen heel uiteenlopend zijn, net als met Oost-Europeaanse.
Alle veralgemeningen zijn uiteraard met een korrel zout te nemen.
 
Met Oost-Europese dames heb ik de meeste positieve ervaringen, ongeacht van welk land ze vandaan komen. Ik vind ze vaker aantrekkelijker, leuker en intelligenter. Niet allemaal natuurlijk, heb ook minder goede ervaringen gehad. Maar als ik dan toch de nationaliteiten moet noemen : 1. Roemenië 2. Oekraïne 3. Polen 4. Hongarije 5. Rusland.
En het liefst de leeftijd tot eind dertig.☺
 
Ik kan in de oogopslag van jonge 25-30 jaar Roemeense of Bulgaarse vrouwen verdrinken. Vaak prachtige hoekige wenkbrauwen, mooi verzorgd. Intelligent en open voor geile grillen. Ik begrijp eigenlijk niet waarom er vrij weinig Aziatische vrouwen achter de ramen staan anders zou ik die vaker bezoeken. Latinas of Afrikaanse vrouwen trekken mij minder aan.
 
Een waaier van nationaliteiten dus veralgemenen is een benadeling voor degene die het wel goed doen!
Ikzelf heb meestal betere seks met eerder kleinere dames omdat ikzelf niet veel meer dan 1 meter 70 ben,
van leeftijd eerder 25 a 30 jaar.
Het grootste verschil heb je eerder bij Afrikaanse dames, ik heb er wel maar ooit 4 verschillende bezocht en dat gaat van supergoed
tot mega slecht.
 
Een waaier van nationaliteiten dus veralgemenen is een benadeling voor degene die het wel goed doen!
Ikzelf heb meestal betere seks met eerder kleinere dames omdat ikzelf niet veel meer dan 1 meter 70 ben,
van leeftijd eerder 25 a 30 jaar.
Het grootste verschil heb je eerder bij Afrikaanse dames, ik heb er wel maar ooit 4 verschillende bezocht en dat gaat van supergoed
tot mega slecht.
Het gaat niet over veralgemen maar eerder over smaak van persoon tot persoon ikzelf heb super sex gehad met Duitse, Russische,Poolse dames maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar marokaanse dames?
 
Ik zoek het normaliter vaak in de Aziatische hoek. Meestal Thais maar huidige oriëntatie is ook Chinees.
Waar ik van hou is de klant aandacht en vooral, zoals eerder genoemd, als je merkt dat ze het zelf ook lekker vinden en klaar komen.
Wat ik minder vind bij, vooral Chinese dames, als het net iets te duidelijk alleen geld gericht is.

Interessant is dat Marokkaanse dames vaak genoemd worden. Dat ga ik eens proberen als ik er een kan vinden. Suggesties zijn welkom!
 
Nationaliteit is niet relevant voor mij. Iedereen kan ondertussen wel eender welke nationaliteit aannemen.

Kijk maar naar België: 99% van de "Marokkaanse" vrouwen zijn waarschijnlijk al een paar generaties Belg.

Etniciteit is iets anders, maar dat is enkel maar de verpakking. Niet onbelangrijk natuurlijk. En zeker in een DVP-context, is dat iets dat (mij) het eerst in het oog springt. En daar hou ik wel van wat exotica: Aziatisch of Afrikaans bij voorkeur. Maar er is niet zoiets als "de" Aziatische of "de" Afrikaanse. Een typisch Japanse, Chinese, Thaise of Filipijnse dame ziet er helemaal anders uit. Idem voor Afrikaansen. Bij Aziatische dames ga ik voor het meer slanke, ietwat kleinere, A of B-cup tieten, lang sluik haar type. Bij Afrikaansen vind ik het wat meer gevulde type heel sexy: stevige tieten C of D met flinke zuigtepels erop, volle lippen, krullerig haar of vlechten, een mooie ronde kont.

En tenslotte de culturele achtergrond. Het lijkt inderdaad wel alsof bepaalde culturen minder eng met sex omspringen dan hier in het Westen gebruikelijk is. Dat is mooi meegenomen als je naar "ginder" gaat. Maar ook daar zijn de verschillen groot en uiteindelijk zijn de verschillen nog groter persoon per persoon. In een DVP-relatie is dat echter minder van belang, vind ik. Uiteindelijk kopen we een uurtje fantasie.

Dus wat vind ik bij het wandelen het meest belangrijk? De verpakking. Dat is wat mij aantrekt en waar ik op af ga. Is dat altijd een succes? Zeker niet, maar zelfs als de andere elementen (service, warmte, ...) wat minder zijn dan heb ik dat toch al. En over het algemeen is dat genoeg om LittleBenny te doen presteren.
 
Het vloog bij mij alle kanten op maar sinds een jaar kan ik zeggen dat Oekraïens en Russisch mijn sterke voorkeur heeft. Leeftijd dan in mijn geval tussen 24-35 jaar.
Die ik ontmoet heb zijn slim, leuk en oprecht geil. En ze worden in eigen land nogal eens sequeel ondergewaardeerd en daar schijnen wij hier juist geen last van te hebben dus het mes snijdt aan twee kanten.
Zij blij, ik blij.
 
Ik denk inderdaad dat, zoals @BigBenny ook al aangeeft, etniciteit of afkomst bedoeld wordt en niet nationaliteit.

Mijn top vijf ziet er als volgt uit:
- Nederlands
- Japans (helaas weinig actief in Nederland)
- Scandinavisch (Deens, IJsland, Noorwegen en Zweden)
- Schots (redhead ftw)
- Aziatisch

Eigenlijk kun je mijn voorkeur en ervaring kort door de bocht samenvatten tot:
Europees -> Aziatisch -> Latina -> Noord Afrikaans -> Midden Oosten -> overige Afrika

Leeftijd tussen de 24 en de 35, geen fan van milfs (al zijn die niet nationaliteit afhankelijk :p)
 
Ikzelf heb geen voorkeur, maar met zuid Amerikaans ( Brazilië ) heb ik toch een aantal goed ervaringen achter de rug.

Misschien vloeken in de kerk :unsure: ik zou wel eens een besneden dvp willen neuken, gewoon voor het idee, ik weet niet eens of deze er zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan