Meest vrouwelijke shemale

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gecko69

Wandelaar
42
07/06/22
41
2
Hallo mede-wandelaars,

Waar kan ik terecht voor de mooiste en vrouwelijkere shemales?
En dan bedoel ik echt een mooie vrouw met een pik. Niet een waarbij je van een afstand al ziet dat het een opgemaakte man is met borsten..
Echt een geval niet van echt te onderscheiden totdat ze haar broekje uit doet..

Voor een lekkere deepthroat, prostaat massage en om eens lekker anaal genomen te worden.

Nederland of België, maakt niet uit.
Alvast bedankt voor jullie suggesties!
 
Ik volg rustig mee. Toevallig vroeg ik me dat ook recent af. Ben heel benieuw
ik volg ook rustig mee...vraag me dit reeds een hele tijd af...
de fotos in de advertenties zijn ofwel waarheidsgetrouw en dan vind ik het te mannelijk ofwel zijn de foto's teveel gefotoshopped.
...mss zijn we opzoek naar die wilde parel...

fotoshop voorbeeld

 
Laatst bewerkt:
Hallo mede-wandelaars,

Waar kan ik terecht voor de mooiste en vrouwelijkere shemales?
En dan bedoel ik echt een mooie vrouw met een pik. Niet een waarbij je van een afstand al ziet dat het een opgemaakte man is met borsten..
Echt een geval niet van echt te onderscheiden totdat ze haar broekje uit doet..

Voor een lekkere deepthroat, prostaat massage en om eens lekker anaal genomen te worden.

Nederland of België, maakt niet uit.
Alvast bedankt voor jullie suggesties!
Tja, ik vind Naomie echt wel vrouwelijk: https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/518335-naomie-ts

Ik ben in de Geleenstraat 1 keer bij haar geweest en vond haar vrij afstandelijk.
Maar het kan heel goed dat ik te oud en te lelijk was voor haar.
 
Welke trans is het meest vrouwelijk? Ik kom tegenwoordig veel advertenties tegen op kinky, waarvan de fotos niet op de personen in het echt lijken?(Deze zien er vaak veel en veel vrouwelijker uit dan in het echt)
 
Klopt Naomi is heerlijk. Een paar keer bij haar geweest. De ene keer wel leuker dan de andere keer. Mooi vrouwelijk gezicht. Als je haar op straat zou tegenkomen. Dan zou je niet beter weten, dat ze een vrouw is
 
Terug
Bovenaan Onderaan