Algemeen West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze Bella?

@shaykh

Die foto komt mij bekend voor, ik denk dat ik daar al eens mee afgesproken heb een tijd geleden (in Zulte) maar de dame was een Braziliaanse die geen woord Engels sprak en de service kan ik mij niet meer herinneren (matig dus).

Iemand ervaring met Lisselot?

Of met Carolina?

Met Kelly?

Niemand Lisselot? Zou in Aalst zitten nu ze heeft toch iers uitdagend om te bezoeken en goed te pakken😋

Iemand ervaring met volgende dame's?

Als bijdrage #1.226 een doorsnede is van het nieuwe aanbod, dan worden het barre tijden voor de liefhebbers van natuurlijke borsten. Zelfs die van de zelfverklaarde studente zijn al nep.
Zuid-Amerika heeft een enorme plastische chirugie cultuur. BBL's en borstimplaten zijn een relatief normaal geschenk voor 16jarige verjaardagen.
De mindset rond sex is er héél anders. Dankzij menig gesprekken met dvp's van daar begrijp ik dat kinderen krijgen aan 16j oud niet vreemd is, dat men trouwt aan 17-18jaar en sommige hun eerste sexuele ervaringen aan 12j gebeurt.

Hun mindset rond sex en sexualiteit is ver verwijderd van dat van ons.

De eerste keer dat ik bovenstaande zaken hoorde dacht ik dat het een uitzondering was. Meerdere dames later weet ik beter.

Het is niet omdat Columbus dacht dat hij een nieuwe vaarroute naar India ontdekt had, dat we Latijns-Amerika met India moeten verwarren. In zo goed als alle Latijns-Amerikaanse landen is de wettelijke leeftijd om te mogen huwen 18 jaar. Uitzonderlijk mogen ouders toestemming geven om vroeger te huwen, maar het is niet meer gangbaar.
@Hamzah: Maar voorts heb je gelijk qua beleving. Hoewel, voor zover ik weet is plastiek vooral in trek in Brazilië en (toen ze nog geld hadden) Venezuela.

Terug
Bovenaan Onderaan