WHEM Tina Schippersstraat 9/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Coolio

Stamgast
399
19/03/23
178
16
Ik lees geregeld dat de buurvrouw van Cathaleya even goed zou zijn.

Ik ben er zelf nog niet bij geweest. Maar aangezien de nummer 1 Cathaleya zelden vrij is.

Kan iemand wat info geven over Tina. Doet ze ook zo perfecte gfe met tongzoenen?
 
Spreekt mij ook wel aan, ze stond er dinsdag middag in jeans maar ik had jammer genoeg geen tijd meer om binnen te gaan. Kan het trouwens zijn dat dit hetzelfde meisje is ? Beschrijving komt alvast overeen en de naam ook :)

 
Volgens mij doen ze dat niet.
En bovendien ze zijn zelde gelijktijdig vrij. Pas kwam ik van Tina af , en Cataleya liet net een sloeber uit. Ze zei vriendelijk hallo tegen me en liet de volgende klant binnen. Dit duurde nog geen halve minuut.
Zijn ze echt beiden zo goed in gfe. Ok je gaat 200 kwijt zijn voor een uur. Maar dat is Cata meer dan waard. Ik vond het zelfs bijna te weinig. Nog nooit ergens zo goed gehad als bij Cata.

Ik vond het echt bijzonder dat je zo een high class als CATA kon vinden in een SKW. Straf!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb goede zin vandaag. Dus iets over Tina.
Ja ze geeft wel soort van GFE , net als Cata maar dan anders. TZ zal ze (de eerste keer )zeker niet doen.
Ik vind haar persoonlijk knapper , maar dat is smaak.
Ze heeft ook borsten i t t Cataleya, al is ze daar gevoelig op omdat ze nog kindje de borst geeft.
Beide dames zijn absoluut een bezoek waard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan