White List

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
443
29/08/21
471
119
Zoals algemeen bekend circuleert er al enige jaren een White List bij veel Oosteuropese dames met telnrs van betrouwbare klanten. Is jullie bekend wat hier allemaal in staat? (bv seksuele voorkeuren, of je afspraak nakomt, of je ruw of soft bent?) En wordt dit na elk bezoek van een klant geupdate?
 
Wat ik er van gehoord heb zijn er meerdere lijsten die circuleren en in ieder zijn er een aantal lijsten waar ook een aantal persoonlijke kenmerken op staan, zoals of een klant ruw / soft is en meer van dat soort dingen.
Voor wat het waard is.
 
Ben altijd wel geïnteresseerd hierin, zeker omdat verschillende dames weleens met verschillende maten meten. Ben weleens geblokt op Whatsapp omdat ik geen foto wilde sturen, zou het wel fijn vinden te weten of zo'n impulsieve dame me dan ook gelijk op een zwarte lijst gooit of zo.
 
dat is volgens mij een beperkte groep dames ,die er gebruik van maakt..
volgens mij de dames die over het algemeen goede iets uitgebreidere service geven..je herkent de advertenties op Kinky bijna gelijk..
mooie glamour foto's op een mooie set geschoten ..
stuk voor stuk uit Oost Europa..
1 van die dames uit dat Aalsmeer/Breda/Zwolle circus heeft me dat ooit eens uitgelegd ...ze schrok een beetje dat ik dat doorhad en haar confronteerde..
hoe het precies werkte weet ik niet meer ..werkte geloof ik via de organisatie die hun tot op zekere hoogte hielp om hier te kunnen werken..
men houd bij
ofdat je een lul in omgang bent
ofdat je de dame helemaal suf knalt met eventueel een 20 cm gun
ofdat je mogelijk met vals geld betaald hebt
ofdat je handhaving of wout bent of mogelijk bent
ofdat je een uur in de wind stinkt
ofdat je 140 kilo zwaar bent
maar bij de gemiddelde dame die hier een week of iets zit en vervolgens verdwijnt?..
neuh ,die houden dat niet bij..
de paar vaste hier in de regio onthouden zelf wel van hoe en wat..die hebben hun eigen 'dossier'
die herkennen gasten uit de regio toch meteen zij het negatief dan wel positief..1 dame heeft mij een keer laten zien dat ik in haar telefoon als contact stond onder 'nice guy,no stress'..wat dat ook moge betekenen
vantevoren was er een fakerslist op Kinky..
dat hielp ze misschien ook wel eens..maar je koopt bij de Aldi gewoon een prepaid sim ,en je begint opnieuw..scheert je baard of snor af ,of laat hem staan en niemand herkent je 1,2,3
dus dan kon je alsnog ,wanneer je op iemand lijkt qua schrijven en houding ,misschien nog wel voor iemand aangezien worden..
en dus geblocked worden zonder reden..
is mij ook wel eens gebeurt..
ook wanneer een stel dames in hetzelfde pand zitten lullen ze onderling over je..ze neuken niet allemaal heel de dag..dus ga je wel eens door de mangel..
een jaar geleden zaten er hier 4 Roemeense dames bij elkaar..
die heb ik om beurten geproefd ,sommige 2x..nadat de 1e 2 keer redelijk moeizaam verliepen qua contact leggen..was het erna geen enkel probleem
zou bijna de voordeursleutel gekregen hebben ..
maar als ik een gigantische lul had geweest (of gehad)..of bij wijze van tijdens doggy ineens anaal had geprobeerd?
dan kom je nooit nog ergens binnen..niet eens misschien..
in de regel valt zo'n groepje meiden dan uiteen na een tijd en gaat er eentje of een deel naar een andere locatie..en kom je dan ineens voorbij en men herkent je?
niet goed..dat komt niet goed..
 
Op veel kleinere schaal (niet echt een 'lijst') , maar ik hoorde eenmaal bij de afspraak dat ze aan haar collega met wie ze ruimte deelde even gevraagd had of die mijn telefoonnummer herkende => "Leuke man, geen fake, die wil echt komen".
(ik was inderdaad een tijd eerder ook bij de collega geweest).
Blijkbaar is "afspreken maar niet komen" best een probleem.
 
Fijn dat dit topic er is. Ik heb hier heel vaak aan gedacht. Ik heb het een paar keer gehad namelijk gehad dat als ik een DVP voor het eerst appte en ik haar vervolgens belde, dat ze dan precies wist waar mijn roots liggen, wat mijn leeftijd is en wat de afkorting van mijn naam is. Ik vond dat zo apart dat ik toen heb gevraagd hoe ze aan die info kwam aangezien dit het eerste contact was. Daarop werd mij dus (meerdere keren door verschillende dames) gezegd dat er een lijst zou zijn van klanten, op basis van het telefoonnummer en waarop staat of diegene fake is en dus meer informatie. Zo gaf een latina een keer aan dat ik 'erg sweet ben en dat er meerdere dames positief over mij zijn'. Het is dus niet alleen een lijst die circuleert onder Oost-Europese dames maar ook onder de latina's. Toen ik tijdens 1 van die afspraken vroeg of ik de lijst mocht zien werd er gedaan alsof het niet bestond, of werd gezegd dat ik de volgende keer kon kijken of er werd alleen gezegd dat het voor de dames op Kinky alleen zichtbaar is.

Hoe het dus precies zit weet ik niet, maar dat er een lijst is, is zeker. Anders zouden verschillende dames met wie ik nooit contact heb gehad, nooit dingen kunnen weten zoals roots, uiterlijke kenmerken of een deel van mijn naam.
Als iemand weet hoe het precies zit ben ik heel benieuwd.
 
Ik heb zelf nog wel eens het vermoeden dat ik op een lijst aangemerkt sta als een klant die je makkelijk voor de afgesproken tijd weg kan sturen. Ik heb toch al meerdere keren bij de 'oostblokkliek' meegemaakt dat ik een kwartier of meer eerder buiten stond. Had dat op het moment zelf niet goed in de gaten, ik heb nu eenmaal geen goed gevoel voor tijd en als er geen klok is dan kunnen ze me vrij makkelijk voor de gek houden.
 
Ik heb zelf nog wel eens het vermoeden dat ik op een lijst aangemerkt sta als een klant die je makkelijk voor de afgesproken tijd weg kan sturen. Ik heb toch al meerdere keren bij de 'oostblokkliek' meegemaakt dat ik een kwartier of meer eerder buiten stond. Had dat op het moment zelf niet goed in de gaten, ik heb nu eenmaal geen goed gevoel voor tijd en als er geen klok is dan kunnen ze me vrij makkelijk voor de gek houden.
Ik had dat ook wel idd, maar ik hou zelf altijd mn horloge om. Als een dame dan diep aan het pijpen is kun je ff vluchtig op je klokje kijken hoelang je nog hebt ;-)
 
Ik ben een erg domme jongen. In heel veel opzichten. Ik kom dan ook alleen maar op oliedomme vraagjes.

Werkt men in die grote "witte lijst" met symbolen ? Er zijn weinig Roemeense schonen die Bulgaars verstaan, nauwelijks Latina's die Russisch lezen - et cetera. En hoe komt die "lijst" dan in handen van die plezierdames die er het nut van inzien ? Een speciale white app ? Een dark net-kwestie ?

Heeft iemand ooit zo'n (nationale) "witte lijst" gezien ?

Of is er een aantal "lijsten", in die zin dat er bepaalde (qua samenstelling fluctuerende) damescombinaties zijn die er in hun eigen taal een op nahouden ?

Wie houdt die dan bij ? "Pooier" betekent in oorsprong "drinkebroer", maar in onze tijden "administrateur" ?

"(-) werkte geloof ik via de organisatie die hun tot op zekere hoogte hielp om hier te kunnen werken." (# 7)

Welke organisatie helpt voor een deel niet vergunde sekswerksters bij hun in dat geval illegale werk ? Of wordt er een souteneurclubje bedoeld uit het eigen moederland dat hier óók administratief actief is ?

Of is een en ander op de keper beschouwd toch wat overdreven ? En zijn er slechts een paar "groepen" van elk enkele (bij vele klanten populaire) dames die elkaar goed kennen en die voor hen en hun werk relevant geachte gegevens uitwisselen ?

Of tòch ... Big Sister Is Watching You ?
 
Ik ben een erg domme jongen. In heel veel opzichten. Ik kom dan ook alleen maar op oliedomme vraagjes.

Werkt men in die grote "witte lijst" met symbolen ? Er zijn weinig Roemeense schonen die Bulgaars verstaan, nauwelijks Latina's die Russisch lezen - et cetera. En hoe komt die "lijst" dan in handen van die plezierdames die er het nut van inzien ? Een speciale white app ? Een dark net-kwestie ?

Heeft iemand ooit zo'n (nationale) "witte lijst" gezien ?

Of is er een aantal "lijsten", in die zin dat er bepaalde (qua samenstelling fluctuerende) damescombinaties zijn die er in hun eigen taal een op nahouden ?

Wie houdt die dan bij ? "Pooier" betekent in oorsprong "drinkebroer", maar in onze tijden "administrateur" ?

"(-) werkte geloof ik via de organisatie die hun tot op zekere hoogte hielp om hier te kunnen werken." (# 7)

Welke organisatie helpt voor een deel niet vergunde sekswerksters bij hun in dat geval illegale werk ? Of wordt er een souteneurclubje bedoeld uit het eigen moederland dat hier ook administratief actief is ?

Of is een en ander op de keper beschouwd toch wat overdreven ? En zijn er slechts een paar "groepen" van elk enkele (bij vele klanten populaire) dames die elkaar goed kennen en die voor hen en hun werk relevant geachte gegevens uitwisselen ?

Of tòch ... Big Sister Is Watching You ?
Het enige wat ik weet is dat er bepaalde gegevens werden bijgehouden. Het hoeft niet per se een lijst te zijn maar een forum o.i.d. op Kinky voor DVP's kan ook.

Er bestond immers ook iets als een fakerslijst (met telefoonnummers) dus als je daarmee belde/appte dan werd überhaupt niet opgenomen of gereageerd met appjes door de dames.

Het hoeft niet per se te gaan om een uitgebreide ingewikkelde database maar het kan heel goed zijn dat dames bij een goede ervaring een telefoonnummer deelden met een 'kenmerk' of 'boodschap' dat iemand oké is.
Daarnaast is Engels zowat universele taal en maken veel DVP's hedendaags gebruik van vertaalprogramma's.

Ik kan alleen zeggen dat dames mij hebben verteld dat er zoiets bestond en dat zij dingen wisten die ze niet van mij konden weten. Blijkbaar hebben andere wandelaars dat dus ook opgemerkt.
 
Ik heb een keer een blik geworpen op een soort excel sheet. Was enorm (of iig hele kleine lettertjes) met ontelbaar veel goeie nummers.
En een behoorlijk kleinere zwarte lijst. Als je niet raar idioot en uit de hoogte en/of bezitterig doet kom je zeker door de selectie denk ik.
Daarnaast kun je vast pluspunten scoren, maar hoe dat werkt: geen idee
 
De dames krijgen hier van allerlei mannen (vaak pooiers genoemd, hoewel die behulpzame mannen niet rijk worden van de dames) hulp in onder andere technische dingen. Dan gaat het om het aanmaken van advertenties op kinky, maar ook om het opzetten / beheren van zo'n lijst. Verschillende 'klieks' van die dames hebben hun eigen lijst, die zullen ze (vermoed ik) ergens in de cloud hebben zitten en kunnen ze van alle kanten bij en dingen aan toevoegen. Ook zitten er vorken in die lijsten, dus het gaat op zich alle kanten op. Er zal ongetwijfeld ook een hoop gedateerde info op staan. Ook wel eens begrepen dat er soms namen op gegooid worden door een dame die haar dag niet heeft en dan appt er een klant, die gaat linea recta op de zwarte lijst.
Het is allemaal heel diffuus.
Zelf die lijsten nooit gezien, maar dit heb ik dan wel eens begrepen van iemand die behoorlijk close was met een aantal dames uit zo'n kliek.
 
Zijn voornamelijk app groepen van dames de elkaar uit het circuit kennen.
Delen voornamelijk nummers van agressieve klanten en fakers alsmede nummers die van de instanties zijn.
Goede klanten worden niet vaak vernoemd ivm concurrentie.
 
Lijst van klanten weet ik niet, maar van controleurs en instanties heb ik van een dame gehad, is een appje met alle nummers erin, je hoeft alleen maar toevoegen aan contacten te doen en ze staan in je lijst, belt er ooit iemand met een van die lijst komt vanzelf het contact in beeld. Was voor mij totaal misschien een minuut werk.
Dit geld natuurlijk ook voor goede of slechte klanten, een appje een minuut aandacht en je staat in de contacten lijst.
 
Het enige wat ik weet is dat er bepaalde gegevens werden bijgehouden. Het hoeft niet per se een lijst te zijn maar een forum o.i.d. op Kinky voor DVP's kan ook.

Er bestond immers ook iets als een fakerslijst (met telefoonnummers) dus als je daarmee belde/appte dan werd überhaupt niet opgenomen of gereageerd met appjes door de dames.

Het hoeft niet per se te gaan om een uitgebreide ingewikkelde database maar het kan heel goed zijn dat dames bij een goede ervaring een telefoonnummer deelden met een 'kenmerk' of 'boodschap' dat iemand oké is.
Daarnaast is Engels zowat universele taal en maken veel DVP's hedendaags gebruik van vertaalprogramma's.

Ik kan alleen zeggen dat dames mij hebben verteld dat er zoiets bestond en dat zij dingen wisten die ze niet van mij konden weten. Blijkbaar hebben andere wandelaars dat dus ook opgemerkt.

Het is erg logisch dat dames onderling in elk geval probleemklanten of fakers proberen te weren - alleen dat noem je een zwarte lijst.
Een witte lijst van 'gewenste klanten' kan natuurlijk ook - maar ze lopen wat meer risico dat de concurrentie goede klanten kan kapen.

Het verbaasd me dat zo'n dame zo onhandig is om duidelijk te laten blijken dat ze van alles van je weet .

Zie het als een reden om voorzichtig te zijn met prive-gegevens. Ook al zijn de dames misschien min of meer van goede wil, ik zou niet verwachten dat ze ook "dataveiligheid" als expertise hebben .
Of het nou een gedeelde google docs spreadsheet, een gedeelde dropbox, of een of ander prive forum dat door een technisch hulpclubje gerund wordt , dat soort dingen kunnen lekken , en dan liggen de zaken die ze over je gedocumenteerd hebben op straat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan