Wie heeft ervaring met Fabien uit Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Digin

Newbie
11
06/12/21
2
1
Las op Kinky eeen leuke ad van fabien met geile video's.
We een "massage"waar ik van hou. Kom helaas op deze site nog geen ervaringen tegen. Wie o wie kan mij een berichtje sturen?
 
Ik ben er aantal keer geweest. Vond het niet de moeite om er op hookers over te schrijven. Daar stond een recensie die later zomaar ineens weg was. Verwacht geen passievolle massage. Beetje afstandelijk, borsten mogen niet aangeraakt worden. Zakelijk ook. Kom er nooit meer.
 
Fabien geeft voor een redelijk tarief best goede massages. Ze heeft een professionele kamer
voor de massage ingericht en de massage is gewoon goed, niet heel bijzonder.

Locatie is prima in de buurt van Prins Alexander, parkeren voor de deur en Fabien is de dame van de
advertentie.

Wil je het ervaren, ga gewoon langs.....
 
Verwacht vooral geen sympathiek ontvangst. Ze geeft je het gevoel dat je dankbaar moet zijn dat je toe gelaten wordt. Dacht het niet… Voor dat geld kun je beter terecht.
 
Adverteert al denk ik een jaar of 15. Helemaal vergroeid met haar vak. Alles op de automatische piloot en wars van een ook maar iets wat op vriendelijk communiceren lijkt. Alleen al om het laatste lekker links laten liggen. De rode loper hoeft echt niet uit voor mij maar een beetje het idee geven van leuk, een klant zou best ok zijn.
 
Toch spreekt het mij aan de ene kant best aan, al vind ik een sympathieke ontvangst en een beetje vriendelijkheid wel prettig altijd. Dus dat weerhoudt mij tot nu toe om het eens te proberen.

Reageert ze doorgaans wel een beetje snel?
 
Ga het gewoon proberen. Ik weet wat je denkt. Het is een rare, maar haar massage, als je verder niks wil, is prima
Aantal jaren geleden haar gebeld, voor ik wat kon zeggen werd ze boos, en verbrak de verbinding. Paar weken geleden kwam ik haar tegen in lokale winkelcentrum, ik zei haar gedag en ze lachte vriendelijk terug. Volgende keer een praatje met haar aanknopen, ze ziet er prima uit voor haar leeftijd. Wel zin.
 
Hmmm had der ad geopend en dacht tieten; mwah zou ik best wel willen voelen, en die video's; jerk skills heeft ze wel...gezicht vond ik niks en dacht ik al iets in te zien...en dan daarna alle bovenstaande comments...dat niet aan de tieten zitten vind ik altijd zo ruk en nouja vd rest niks positiefs eigenlijk...jammer, vraag je je echt af waarom sommige mensen dit werk doen als ze er schijnbaar zelf weinig plezier uit halen (het iemand anders naar de zin te maken).
 
Haar borsten zijn echt mooi, maar zullen wel sili's zijn. Als je er niet mag aankomen, dan zie ik geen reden om zoveel te betalen.
Maar er staat nochtans wel "Russisch" op de advertentie?
De video's zijn best geil!
 
Inmiddels heb ik haar de afgelopen tijd ook twee keer bezocht en dat is mij best goed bevallen. Contact verliep, behalve de eerste keer in lockdown, eigenlijk best soepel en ik vond haar bij beide bezoeken ook best vriendelijk. Zeker op basis van mijn verwachting door de berichten hier. Nog een beetje gekletst beide keren.

Ik deel de mening van @Andyw over de kwaliteit van de massage, daar is weinig mis mee!
 
Fabien staat al ages op Kinky, foto's zijn in de loop der jaren niet echt veranderd.
Heb haar nooit bezocht, wel telefonisch contact gehad maar werd niet echt warm van haar persoonlijkheid.
Prijzen zijn aan de ruime kant, gezien het aangebodene.
 
Ik heb ooit een keer bij haar de Fabien special gehad. Nou, ik kon het verschil met een normale massage niet merken maar ik was wel duurder uit.

Ze heeft echt heerlijke tieten, maar helaas kan je er niet aanzitten...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan