Wie kent in Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Booster

Newbie
16
03/10/21
4
Een leuke slanke jongedame met kleine borsten?
Rebecca van Huize Sandra leek me leuk, maar ik ga zelden wandelen en dan gedoe met een verveelde dame geen zin in.
Er zijn ook leuke jonge dames maar welke?
 
Als we het over RvP hebben, voldoet Merel ook wel aan de omschrijving. Kan alleen niet zeggen hoe ze op de kamer is; ik ben tot nu toe nog iedere keer de kans misgelopen om met haar af te kunnen spreken.
 
Als we het over RvP hebben, voldoet Merel ook wel aan de omschrijving. Kan alleen niet zeggen hoe ze op de kamer is; ik ben tot nu toe nog iedere keer de kans misgelopen om met haar af te kunnen spreken.
Merel is een leuke meid, hele kleine borsten A, super slank. Op de kamer moet jezelf maar oordelen. (Als het slecht was had ik 't wel gemeld.)
 
Wat een rare constructie.. heb je toevallig ook namen die wel inclusief zoenen zijn?
Beste Thijs, kijk iedere dame komt en is verantwoordelijk voor haar eigen verdienste er zijn bepaalde regels met het huis afgesproken wil jij van de regels afwijken moet je dat met de dame op de kamer bespreken als je met je bezoek klaar bent ga je weg kusje aan de voordeur en mondje dicht , helaas beste Thijs , kan ik dat niet tegen jou zeggen want ze kijken mee wat ik wel kan zeggen dat het veel meer kost .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan