Wie mag er weten wat je allemaal uitspookt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou dat wereldwonder zich toch nog voor gaan doen, dan vertel ik het als het gesprek op onze seksuele historie terecht zou komen.

Volgens mij een prima indicator of je partner je echt vertrouwd en in je gelooft dat je dat deed als single en niet in een relatie. Plus een blijk dat je niks voor je partner achter zult houden.

Als ze er vervolgens niet mee om kan gaan, dan zou ik waarschijnlijk niet verder willen. Als ze je op zoiets niet vertrouwd, dan denk ik dat er ook andere zaken uiteindelijk boven water zullen komen waarop ze achterdochtig zal zijn.

Beter dat je daar al snel achter komt in plaats van na jaren en ze blijkt bijvoorbeeld stiekem op je telefoon te kijken wat je appt of waar je je geld aan uitgeeft.

Wederzijds vertrouwen is voor mij toch wel een basis van alles. But what do I know?

Ja helemaal mee eens. Wij willen uiteindelijk een huis kopen en kinderen krijgen, dat doe ik niet als ik dit soort dingen geheim moet houden. Het komt uiteindelijk toch wel uit denk ik, en als er dan onenigheid is dan heb je echt een probleem. Dan liever dat het nu al duidelijk is en evt. nu de relatie uit gaat. Maar dat is niet het geval gelukkig, een open relatie is prima :)
 
Stap 1 lukt me al 50 jaar prima aka nooit een relatie gehad.

Zou dat wereldwonder zich toch nog voor gaan doen, dan vertel ik het als het gesprek op onze seksuele historie terecht zou komen.

Volgens mij een prima indicator of je partner je echt vertrouwd en in je gelooft dat je dat deed als single en niet in een relatie. Plus een blijk dat je niks voor je partner achter zult houden.

Als ze er vervolgens niet mee om kan gaan, dan zou ik waarschijnlijk niet verder willen. Als ze je op zoiets niet vertrouwd, dan denk ik dat er ook andere zaken uiteindelijk boven water zullen komen waarop ze achterdochtig zal zijn.

Beter dat je daar al snel achter komt in plaats van na jaren en ze blijkt bijvoorbeeld stiekem op je telefoon te kijken wat je appt of waar je je geld aan uitgeeft.

Wederzijds vertrouwen is voor mij toch wel een basis van alles. But what do I know?
Je hebt overduidelijk nog geen scheiding achter de rug. Lucky you. Maar met een dergelijke grondhouding (hoewel het getuigt van een goede inborst) is vrijgezel blijven denk ik wel verstandig. Dit soort informatie kan na de relatie voor gigantische problemen zorgen. Want hoe leuk een relatie vaak is, zodra mensen uit elkaar gaan wordt het echt heel erg vaak ugly.
 
@jatsee Liever nog 50 jaar wachten dan een relatie waarin ik zoiets geheim moet houden.

@Richard75 Gelukkig niet nee, maar zou het zo zijn, dan roeptoetert ze maar. Ik ben niet onder de indruk en mijn familie en vrienden ook niet. Het zegt vooral iets over haar in zo'n geval en ik hoop dat meer mensen dat uiteindelijk zien. Ik zal niet met modder gooien iig.
 
Maar hoogstwaarschijnlijk blijft het daar niet bij. Zij zal dit doorvertellen aan al haar vriendinnen en daar gaat je reputatie.
Wat mijn reputatie bij dat soort burgertrutten is, zal me worst wezen. Iedereen die het nodig vindt om me op m'n hoerenbezoek af te rekenen zet zo zichzelf stante pede uit m'n vriendenkring. Geen moeite meer verspelen aan dergelijke sujetten. Makkelijk toch?
 
Wat mijn reputatie bij dat soort burgertrutten is, zal me worst wezen. Iedereen die het nodig vindt om me op m'n hoerenbezoek af te rekenen zet zo zichzelf stante pede uit m'n vriendenkring. Geen moeite meer verspelen aan dergelijke sujetten. Makkelijk toch?

Mooi standpunt , en je vrienden(kring) kun je wel enigzins uitkiezen.
Maar als je niet financieel onafhankelijk bent , heb je ook te maken met een (werk)omgeving - collega's, of klanten/opdrachtgevers .
Zelfs als je geen publieke functie hebt, zullen er mensen zijn die hun zakelijke keuzes mede laten afhangen van wat ze vinden over persoonlijke opinies en gedragingen - je ziet al heel rare dingen in het vaccinatiedebat en natuurlijk ook over politieke voorkeuren.

Vast niet openlijk - maar tussen alle woke en me2 gedachtenpolities schat ik de carriere kansen van de openlijke hoerenloper toch lager in dan van degene die 't voor zich houdt. "Pietje ligt toch beter in de organisatie als het nieuwe afdelingshoofd dan Jantje".
 
Mooi standpunt , en je vrienden(kring) kun je wel enigzins uitkiezen.
Maar als je niet financieel onafhankelijk bent , heb je ook te maken met een (werk)omgeving - collega's, of klanten/opdrachtgevers .
Zelfs als je geen publieke functie hebt, zullen er mensen zijn die hun zakelijke keuzes mede laten afhangen van wat ze vinden over persoonlijke opinies en gedragingen - je ziet al heel rare dingen in het vaccinatiedebat en natuurlijk ook over politieke voorkeuren.

Vast niet openlijk - maar tussen alle woke en me2 gedachtenpolities schat ik de carriere kansen van de openlijke hoerenloper toch lager in dan van degene die 't voor zich houdt. "Pietje ligt toch beter in de organisatie als het nieuwe afdelingshoofd dan Jantje".
Ik vrees dat je hier wel de spijker op z'n kop slaat. Ik heb een paar vrienden die het weten en een die het ook doet. En hoewel ik wel ruimte heb gekregen van mijn vrouw, kom ik er toch niet openlijk voor uit. Precies om het punt dat jij hier maakt. Helaas zitten we nog in zo'n hypocriete situatie. En die wordt er door sociale media en de huidige tijdgeest niet beter op. Dan maar in alle stilte, want we gaan natuurlijk wel door!
 
Ik heb in mijn familiekring wel eens laten vallen dat ik ergens midden in de Coronacrisis besloten had om prostituees die het zwaar hebben financieel te ondersteunen middels een bijdrage aan een noodfonds dat wordt gebruikt om voedselpakketten van te kopen en uit te delen aan dvp's die niet in aanmerkingen komen voor de steunpakketten van de overheid. Waarom steun je nu precies deze groep vroegen zij zich, duidelijk afkeurend, af? Voor mij was dit een duidelijk signaal dat er helaas niet op een normale manier valt te praten over prostituees, laat staan dat ik kenbaar maak dat ik ze zelf met veel genoegen bezoek. De kans dat ik dit laatste ooit kenbaar maak binnen mijn familiekring is dus eigenlijk nul.
 
Inderdaad. ik zeg er helemaal niks over. Niet afkeurend en niet supporting. Mijn gedachten komen helemaal in een vacuüm. Ondanks dat zitten de vrouwen uit mijn vriendenkring wel allemaal te zwijm bij Hugh Grant.
 
Mijn vrouw weet al vanaf dag 1 (zo'n 25 jaar geleden) dat ik prostituees bezoek, we praten er ook gewoon over en ik vertel haar ook wanneer ik ga of geweest ben. Zij heeft daar totaal geen probleem mee. Maar zij is echt de enige die er van weet. Maatschappelijk gezien is het nog steeds niet dusdanig geaccepteerd, laat staan genormaliseerd, dat je er zonder bijwerkingen of kleerscheuren mee wegkomt bij eigen volwassen kinderen, familie, vrienden en met name werkgever/collega's.
 
Een paar vrienden, één familielid en een enkele ruimdenkende ex-collega weten dat ik dvp's bezoek. Een aantal vrienden heeft zelf dvp's bezocht of doet dit nog steeds. Vaak wisselen we nog tips en ervaringen uit. Tegenover anderen begin ik er niet over en zal ik niet uit mezelf aan de grote klok hangen dat ik dvp's bezoek.

Je weet maar nooit wanneer deze informatie tegen je gebruikt kan worden.
 
Onlangs is mijn werkgever en personeelszaken erachter gekomen dat ik nog wel eens wandel.
Ze gingen er vrij nuchter mee om, maar ben benieuwd op de langere termijn ?

Op welke manier, eigenlijk ? Je praatte je mond voorbij , of liet je wandeltelefoon liggen, werd teruggebeld door een DVP en iemand nam je telefoon op "met het toestal van TheDude" ?

Ik denk niet dat je snel een bewijsbaar of herleidbaar gevolg zult merken - mocht de werkgever/HR er vooroordelen over hebben zul je denk ik eerder tegen een glazen plafond aanlopen (of geen coulance/begrip in de een of andere situatie krijgen die een andere collega waarschijnlijk wel gekregen zou hebben) . Van de werkgever zou het in elk geval dom/duur zijn om gevolg direct te koppelen aan iets in privetijd wat niet onwettig is en niet uitgesloten in je arbeidscontract.

(ook de DNB dame die als meesteres werkte is formeel ontslagen omdat ze zonder toestemming van de werkgever geen neven_functie_ mocht uitoefenen.)
 
Onlangs is mijn werkgever en personeelszaken erachter gekomen dat ik nog wel eens wandel.
Ze gingen er vrij nuchter mee om, maar ben benieuwd op de langere termijn ?
Het hangt heel erg van de bedrijfscultuur af hoe daar tegenaan gekeken wordt.
Zelf ben ik er op mijn werk meteen open over geweest, juist naar degenen die wat over mij te vertellen hadden. Maar goed, ik ken mijn collega's dan ook langer dan vandaag en wist dat het OK was. Nu ben ik ook niet chantabel naar mijn werk toe.

Ik hoop het beste voor je @TheDude01 .
 
Dank je @Krolse Kater ,

Ik ben alleen van mening of bang dat er altijd op een bepaalde manier naar gekeken wordt met de daarbij behorende vooroordelen.
Het ligt denk ik ook aan de ambitie en de functie die iemand vervuld.
Bij een operator op de werkvloer zonder al teveel ambitie zal het makkelijker geaccepteerd worden dan bij iemand met wat meer ambitie en waarbij de werkgever bij een interne vacature zal moeten kiezen uit een aantal mensen. Gedrag en persoonlijkheid zal dan invloed hebben.
 
Ja, dat kan zeker een rol spelen. Maar zonder te weten wat je functie / ambitie is, is daar weinig over te zeggen (en misschien ook wel zo verstandig om dat niet hier op het forum te noemen).

Hoe dan ook: ik zou er niet teveel over prakkezeren. Je draait het niet terug en je kunt alleen maar gissen naar mogelijke gevolgen.
 
@gm_b
Onlangs heeft iemand getracht mij af te persen, wraak te nemen, stalk gedrag etc etc. In dit proces is het hem gelukt mijn Google account over te nemen, al mijn socials te hacken en mijn betaalrekening geplunderd.
De beknopte versie is dat hij zich als mij heeft voorgedaan tegenover vrienden en kennissen, ook hun bedreigd, mijn familie bedreigd en noem maar op, en dit gedurende maanden.
Ook heeft hij diverse e-mails verstuurd onder mijn echte emailadres naar onder andere mijn werkgever met mijn wandelgedrag en in welke kringen ik mij begeef.
 
Ja, dat kan zeker een rol spelen. Maar zonder te weten wat je functie / ambitie is, is daar weinig over te zeggen (en misschien ook wel zo verstandig om dat niet hier op het forum te noemen).

Hoe dan ook: ik zou er niet teveel over prakkezeren. Je draait het niet terug en je kunt alleen maar gissen naar mogelijke gevolgen.
Wel lastig als je op het punt staat om van functie te veranderen. Als in: promotie maken.
 
Wel lastig als je op het punt staat om van functie te veranderen. Als in: promotie maken.
Ja, zeker lastig. Maar niet iets waar je echt wat mee kan, vooral ook omdat je niet weet hoe zwaar het weegt.
Als je bijvoorbeeld geen promotie maakt weet je nog steeds niet of het vanwege je wandelen is of om een totaal andere reden. Dat je te hard praat of te weinig vertelt tijdens de lunchpauze of weet ik wat (ik noem maar iets triviaals).
 
@gm_b
Onlangs heeft iemand getracht mij af te persen, wraak te nemen, stalk gedrag etc etc. In dit proces is het hem gelukt mijn Google account over te nemen, al mijn socials te hacken en mijn betaalrekening geplunderd.
De beknopte versie is dat hij zich als mij heeft voorgedaan tegenover vrienden en kennissen, ook hun bedreigd, mijn familie bedreigd en noem maar op, en dit gedurende maanden.
Ook heeft hij diverse e-mails verstuurd onder mijn echte emailadres naar onder andere mijn werkgever met mijn wandelgedrag en in welke kringen ik mij begeef.

Ai, dat is beslist geen prettige situatie . Het lijkt me dat het "uitlekken" van je wandelhobby nog een van de minst erge dingen in dat rijtje is.
Als mogelijke troost (of communicatie strategie) - als er wat tijd overheen gegaan kun je er steeds vager over worden mocht het ter sprake komen.

"Ach, ik was toen jonger en zat in een fase zonder vaste vriendin, en dan kies je ook wel eens voor een betaalde vriendin" .
Of "Och, ik heb in die periode korte relaties, one-night stands gehad, en incidenteel ook wel eens een vrouw betaald voor gezelschap".

Ter overweging - als je alias hier daarbij ook gelekt is zou je daar misschien afscheid van moeten nemen.
De optie om je wandelhobby tzt in het verleden te plaatsen staat natuurlijk niet open als je actief blijft posten en recenseren onder een alias dat gelekt is.
 
Ik zit ook in een aparte situatie. Zelf weet ik van mijn vader dat hij vroeger in zijn wilde jaren ook een hoerloper is geweest, maar
ik heb dit uit schaamte nooit met hem durven te bespreken. Als jonge jongen kwam ik foto's tegen die hij had gemaakt van
naakte Amsterdamse hoeren en hij was ook prive bevriend met een paar. Voor mijn moeder heeft hij dit nooit geheim gehouden, maar
is haar wel trouw gebleven tijdens hun relatie. Eigenlijk moet ik dit wel doen, want straks is hij er niet meer
en zal ik nooit de kans hebben om hem op dat vlak te leren kennen. Ik vermoed dat ik mijn passie voor hoeren van mijn vader heb
overgedragen gekregen.

Mijn beste vrienden weten dat ik af en toe naar de hoeren ben gegaan. Op mijn werk hou ik dit prive, aangezien de anderen
ook nooit iets vertellen over hun eigen seksleven en ik hen niet voldoende vertrouw met deze gevoellige informatie.

In de afgelopen 12 maanden ben ik naar 4 verschillende hoeren geweest, maar alleen in de tijd dat ik single was.
Vroeger heb ik ook hoeren bezocht toen ik niet single was, maar ik merkte dat dit de relatie met mijn vriendin mentaal wel beschadigde.
In mijn hoofd werd mijn vriendin en onze relatie minder waardevol. Nu ik sinds 2 maanden een nieuwe vriendin heb, heb ik mij
voorgenomen het hoerenlopen achter mij te laten maar wel af toe op dit forum van de zijlijn te genieten van mijn "stoute" passie.
Wat seks betreft kom ik bij mijn nieuwe vriendin niks te kort en zij staat open voor al mijn stoute fantasien, dus het zou
ontzettend stom zijn als ik ondanks de geilheid toch een bom onder mijn relatie zet.
 
Ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkelt en dat je ons een beetje op de hoogte houdt van de verleidingen van de DVP wereld. Zelf was ik te zwak om deze verleiding te weerstaan.
 
Ik zeg het gewoon openlijjk, maak er geen geheim van. Als ik ga wandelen zeg ik dat ik naar de hoeren ga......niemand gelooft mij......maar dat is hun probleem.
Ik kom op de een of andere manier heel onschuldig over....
Mijn werkgever weet ervanaf en steunt mij 100%, heeft mij zelfs een bonus gegeven voor mijn hobby....... nou ben ik eigen baas misschien heeft dat er wel iets mee te maken :)
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg het gewoon openlijjk, maak er geen geheim van. Als ik ga wandelen zeg ik dat ik naar de hoeren ga......niemand gelooft mij......maar dat is hun probleem.
Ik kom op de een of andere manier heel onschuldig over....
Mijn werkgever weet ervanaf en steunt mij 100%, heeft mij zelfs een bonus gegeven voor mijn hobby....... nou ben ik eigen baas misschien heeft dat er wel iets mee te maken :)
Ik vind het bijzonder boeiend dat dit mijn meest gelikte bericht is. Stilletjes hebben we allemaal in de laatste anderhalf jaar geleerd dat mensen leugens makkelijker geloven dan de waarheid......
 
Heren, ik ben een 24-jarige student en ik denk dat ik van deze hobby nog veel plezier zal hebben. Ik vraag me echter af of het verstandig is om eerlijk te zijn naar mensen in mijn omgeving over het wandelen. Vertellen jullie hierover? Als iemand bijvoorbeeld vraagt hoe gaat het met de chicks of heb je nog geneukt? Ik vind het een beetje vrang dat er een soort imago aan vast kleeft dat het niet chic is om naar de dvp te gaan aan de andere kant lijkt het me ook leuk om te vertellen aan mensen wat er allemaal mogelijk is in de wereld. Hoe doen jullie dit?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan