Wie zou je nog eens willen ontmoeten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nope, andere.
Maar ging ff kijken en die ik bedoel heet Sofia.

Beetje Italiaans "achtig". Klein, krullend donkerblond /bruin jaar, tattoo sleeve...echt teringlekker...Ontving in Amsterdam Osdorp, Bos en Lommer, Amstelveen.

Gleed naar mijn idee "opeens" een beetje af, bood nog even trio's aan, recensies werden slechter en ineens...verdwenen en nooit meer teruggezien.
Meerdere jaren top afspraakjes mee gehad zoals nooit tevoren (en amper erna met wie dan ook).
 
Laatst bewerkt:
Nee dan hebben wij het over verschillende dames. Ook Dhewi zou ik nog wel eens willen ontmoeten. Ontving voor het laatst in De Meern. Maar de laatste jaren vooral Oost Europees georienteerd. Veel leuke dames.
 
The one and only Layla. De mooiste, meest intense sexuele ervaring.. De herinnering hieraan is zo mooi dat een tweede keer alleen maar tegen kan vallen.. En dan wordt het lente, hormonen spelen op en hoor je Claude op de radio. Lay-lay-lay-layla, neem me met je mee naar..Oh ze loopt door m'n dromen, en ze stroomt door m'n bloed. Incroyable, niet te geloven, hoe een femme fatale dat doet.. Toeval of meant to be.. time will tell..
 
Klopt....
Amy, opvallende ogen, gele bikini, tieten, Oostblok, leeftijd klopt, heeft ook op 21 gewerkt...
Kan toch bijna niet missen.
Maar alleen jij weet het :)
Ze heeft ook een topic dacht ik maar ik kan het niet vinden, als Amy/Daisy.
Zij is in ieder geval regelmatig aanwezig op nr 18 (tegenover 21).
 
Klopt....
Amy, opvallende ogen, gele bikini, tieten, Oostblok, leeftijd klopt, heeft ook op 21 gewerkt...
Kan toch bijna niet missen.
Maar alleen jij weet het :)
Ze heeft ook een topic dacht ik maar ik kan het niet vinden, als Amy/Daisy.
Zij is in ieder geval regelmatig aanwezig op nr 18 (tegenover 21).
Nr 18 staat al 3/4 weken leeg daar staan de dames met rare prijzen meestal, weet je zeker dat amy daar te vinden is?
 
Oeps foutje.
Inderdaad niet nr.18
Het is een paar deuren verder naar rechts, nr. 22.
Ze staat beneden en de kamer is boven.
Ze kijkt vaak uit het bovenraam als ze wacht op een afspraak.
 
Laatst bewerkt:
Sofie uit Haarlem, is dat die slanke, met de lange benen die ook wel eens filmpjes voor/ met Kim heeft gemaakt?
Zal deze Sofie wel zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan