Witte Paard te koop voor € 600.000

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.455
09/12/21
2.509
58
Ik kom er af en toe langs, ben verbaasd te lezen dat deze club open is. Ziet er van buitenaf nogal verloederd uit.
Als ik op internet zoek vind ik geen informatie, ook op kinky of sexjobs nooit iets gevonden. Niet raar dus dat er weinig klanten zijn. Succes met de verkoop!
 
Ik heb via sekswerker.nu wel een site gevonden: http://clubhetwittepaard.nl/
Alleen ze hebben dus 0.0 info over de dames op de site staan. Vragen geen entree en voor een uur betaal je E130.
Uit pure nieuwsgierigheid zou ik er bijna eens iets afspreken.
Geen dames en weinig informatie op de website is meestal geen heel goed teken. Aan de andere kant is deze toko nog wel open dus, terwijl er honderden anderen dicht zijn gegaan.
 
veel geld voor zo'n verouderde toko..
doe er nog maar de helft bij om het weer up to date te krijgen..en dan zijn de binnen foto's nog bij lamplicht gemaakt
maar vervalt die vergunning niet als de huidige uitbater uitchecked?
 
veel geld voor zo'n verouderde toko..
doe er nog maar de helft bij om het weer up to date te krijgen..en dan zijn de binnen foto's nog bij lamplicht gemaakt
maar vervalt die vergunning niet als de huidige uitbater uitchecked?

Nee die vergunning vervalt niet bij verkoop, alleen is de gemeente niet zo makkelijk als het gaat om het verlenen van nieuwe vergunningen.
 
veel geld voor zo'n verouderde toko..
doe er nog maar de helft bij om het weer up to date te krijgen..en dan zijn de binnen foto's nog bij lamplicht gemaakt
maar vervalt die vergunning niet als de huidige uitbater uitchecked?
Nee, maar je moet wel door de hele molen, o.a. Bibop.

Dat is het interessantste nog van zo'n pand, de vergunning die erop zit. Al is dat de laatste jaren ook minder. Veel van dit soort clubs zijn gesloten. Voorheen waren er honderden, misschien wel een paar duizend in NL. Nu enkele tientallen nog.

Saunaclub zoals in het artikel staat? Ja. Qua grootte van het terrein, kan dat. Pand zelf moet je wel paar ton tegenaan gooien om het daarvoor geschikt te maken. En dan is het de vraag wat de gemeente daar van gaat vinden. Een privé club met een paar dames of een drukke saunaclub, daar kijken ze anders tegenaan.
 
Gezien de regio is zo'n saunaclub best aantrekkelijk. Maar de vraag is inderdaad gerechtigd of het het waard is om een smak geld tegenaan te gooien.
Ja, voor hetzelfde geld verbouw je dat hele pand. Dat kost je gauw een paar ton bovenop de aankoopprijs en gaat de gemeente moeilijk doen als er i.p.v. handjevol dames opeens tientallen dames werken en er i.p.v. handjevol klanten per dag opeens tientallen klanten of meer komen.

Dames moeten normaal ook via opting-in moeten werken, wat niet heel interessant is in vergelijking met Duitsland. Eventueel zou je misschien kunnen werken met zelfstandige dames, ingeschreven bij de KVK. Dat staan dames achter de ramen ook.

Maar goed, blijft de vraag hoe de gemeente erop gaat reageren. Als die die club binnen de kortste keren sluiten, dan ben je je investering kwijt. Ook zul je een bankrekening moeten kunnen zien te krijgen met de mogelijkheid om contant geld af te storten. En er zijn nog wel wat uitdagingen.
 
Kun je beter er een arbeidsmigranten hotel van maken..
Hier in de regio heb je binnen 3 weken alle vergunningen, en bak subsidie toe..
Geen gezeik met overlast, en je hebt heel de gemeenteraad mee.. Win/win.. 😁😁

Inderdaad.

Aantal voormalige seksclubs zijn ook omgebouwd tot arbeidsmigrantenhotels. Qua indeling is het daar geschikt voor met al die kamertjes. En je hebt er veel minder gezeik mee. Veel minder gezeik met de gemeente, veel minder regels, je vindt sneller arbeidsmigranten die iets willen huren dan dames die via opting-in in een seksclub willen werken en je hebt, als het toch goed blijkt te draaien, niet allerlei gedoe met louche figuren die mee willen eten.
 
Net die foto's nog eens bekeken.. Is echt een ouwe kooi.. Alles klein en bekrompen binnen..
Nodigt ook totaal niet uit om daar binnen te gaan..
Moet je echt veel aan verbouwen.. En dan dikwijls de riolering oud, fundering slecht.. Hok tegen hok aangebouwd..
Beter platdouwen zoiets en nieuw wegzetten..
Maar dat is inderdaad voor die branche een veel te groot risico..
En ofdat je daar vergunning voor gaat krijgen.. Inderdaad dat Bibop..
Rondje welstand.. Zit er toevallig 1 lesbische theeleut tussen.. Dan ga je al..
 
Zoiets dacht ik al ja..
Gaandeweg wat dingetjes verandert en opgeknapt de afgelopen 40 jaar..
Zodat het in zijn totaliteit een mengelmoes is van decennia rommel van de Gamma..
Veel succes ermee..
Ze mogen me gerust bellen voor een offerte om het te doen.. Maar ik zou alvast een fles whisky opentrekken.. Dan komt de klap iets minder hard aan
Als ik je ongeveer een bedrag noem..
En de 'stelpost' zal niet misselijk zijn. 😁😁
 
Ik heb ervaring met bemiddeling van verkoop of koop van een club. Maar in de meeste gevallen, is het altijd verborgen addertjes waar de koper vaak achteraf pas achterkomt. Vergunning is inderdaad niet overdraagbaar en die moet vooraf eerst worden aangevraagd.

Ik heb een klant gehad die in Belgie een club overgenomen had, en tot de conclusie kwam dat de verwarming (heet water bijv) van het gebouw niet werkte. De gordijnen in alle kamers zaten vastgespijkerd. Veel ruimtes hadden gebreken en was zelfs niet eens brandveilig meer verklaard. Zelfs lekkages... Nou als je als koper dan een aardig bedrag al stuksmijt en vervolgens met nog eens 40k aan onkosten geconfronteerd wordt ben je ook aardig zuur ja.

Je moet er gewoon goed op letten. Nu ben ik bezig voor een klant met een budget tot 8 ton voor in Belgie. Maar zoiets als dit loop ik al met een boog omheen voor de klant. Het aankoopsbedrag moet ook reeel zijn en niet alleen kijkend naar het pand zelf. Je weet ook weinig van de history van zo'n tent, wellicht was het de laatste 5 jaar gewoon ruk. Het aantal legitieme clubs enz daalt gewoon in een rap tempo de laatste 10 jaar al af.
 
Zoiets dacht ik al ja..
Gaandeweg wat dingetjes verandert en opgeknapt de afgelopen 40 jaar..
Zodat het in zijn totaliteit een mengelmoes is van decennia rommel van de Gamma..
Veel succes ermee..
Ze mogen me gerust bellen voor een offerte om het te doen.. Maar ik zou alvast een fles whisky opentrekken.. Dan komt de klap iets minder hard aan
Als ik je ongeveer een bedrag noem..
En de 'stelpost' zal niet misselijk zijn. 😁😁
Gewoon lekker uurtje factuurtje doen ;).
 
Had ik niet eens bij stilgestaan.. Maar de elektrische installatie alleen al..
Die keuren ze bij zoiets meteen af voor de brandverzekering..
Overigens moet er een brandvertragend plafond inliggen, volgens mij zelfs een uur.. Of langer.. Vroeger was dat enkel bij een verdiepingsvloer
Tegenwoordig ook bij een plat dak..
En ga zo maar door..
 
Klopt. Voor je het weet koop je een hoop baksteentjes voor flink wat geld waar je feitelijk geen reet aan hebt en niet eens gekeurd is voor exploitatie. Maar dat verteld een verkopende partij je ook even niet. Nieuwe kopers tuinen er zo in.
 
Klopt. Voor je het weet koop je een hoop baksteentjes voor flink wat geld waar je feitelijk geen reet aan hebt en niet eens gekeurd is voor exploitatie. Maar dat verteld een verkopende partij je ook even niet. Nieuwe kopers tuinen er zo in.
Ja, hij presenteert het een beetje alsof je met een likje verf er zo een saunaclub kunt beginnen.

Wat iemand hier al schreef. Dit moet plat en opnieuw gebouwd worden. En dan kun je er ook heel wat anders van maken dan een seksclub. Zie dat er daar in de buurt huizen voor minder of vergelijkbare bedragen weggaan, die ongetwijfeld in veel betere staat zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan