Recensie Yasmin 25 Pieter Vanderdoncktdoorgang 19 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
8
08/10/23
4
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Klein mollige meid van 25 uit hongarije.
Heel spontaan en vriendelijk. Sprak redelijk goed engels. Zei dat haar naam yasmin/jasmin was. Stelt je erg snel op gemak met de manier waarop ze tegen je praat. Heeft me goed verwend door me goed op te warmen met haar mond. ze heef me op willekeurige plaatsen kusjes gegeven, ook vond ze het leuk als je met haar borsten speelde. cowgirl gedaan en afgemaakt met missionaires.
Mijn type is helemaal niet mollig met grote borsten maar net het omgekeerde, maar er was iets dat me aantrok naar haar en ik heb er geen spijt van. Ik ga zeker eens terug
 
ze heef me op willekeurige plaatsen kusjes gegeven, ook vond ze het leuk als je met haar borsten speelde. cowgirl gedaan en afgemaakt met missionaires.
Mijn type is helemaal niet mollig met grote borsten maar net het omgekeerde, maar er was iets dat me aantrok naar haar en ik heb er geen spijt van. Ik ga zeker eens terug

Ik hou wél van mollige dames met (redelijk) grote borsten, daar kan ik goed mee spelen. :D Ik hoop deze ooit te treffen. Ik heb tot nu toe nog geen echt mollige raamdame bezocht in Gent.
 
Ik hou wél van mollige dames met (redelijk) grote borsten, daar kan ik goed mee spelen. :D Ik hoop deze ooit te treffen. Ik heb tot nu toe nog geen echt mollige raamdame bezocht in Gent.
Ik ben nog niet lang een wandelaar bij de dvp maar het was ook de eerste keer dat ik haar zag. En hopelijk ni de laatste keer. Ik probeer ook om op zo'n onregelmatig mogelijke dagen en uren te gaan zodat ik int begin zeker alle meisjes een keer gezien heb & idd hou ik deze site zeker int oog voor goede reviews :p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toen ik deze avond voorbij liep tikte ze op het raam en ontblootte haar borsten. Ik kon niet meer weigeren ;-). Ze is heel communicatief, stelt je op je gemak, en luistert naar je wensen. Ze staat voor heel veel open mits meerprijs.

Niet 100% mijn smaak, maar ze verwent je! Pzc, beffen, tepels zuigen. Ze houdt haar aandacht ook echt bij jou, en dat mis ik vaak!

Ze begint iedere dag om 13u, en doet door in de nacht to ze geen zin meer heeft.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
2de keer dat ik bij jasmine/yasmine kom. Ik was/ben haar laatste klant vd dag. Hele lieve meid, brengt je meteen op je gemak. Deze keer voor een uurtje met haar. No limits maw pzc , beffen, .. Na een goeie vrijpartij men zaad volledig in haar geschoten te hebben (met condoom) kreeg ik een volledige body massage, waarna ik haar nadien ook een volledige massage mocht geven. Laatste 15min naakt naast elkaar gelegen & een leuke babbel gehad: hoelang is ze in België, doet ze het graag? (hangt ervanaf wat voor klant) wanneer gaat ze in congé (miss vrijdag) wanneer ik terug kom (zullen ze allemaal wel zo zijn :p) Alsk ni teveel gedronken had had ik zwz nog een 2de keer haar kutje (met condoom) vol gespoten.
Herhalingsgevaar? Voor my groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan