Algemeen YinYang, Roermond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag was ik bij YY...ik ontmoette een dame uit Hongarije, Nikita (ze spreekt Hongaars, Engels en Duits), ongeveer 40 jaar oud, met rood haar en krullen. Ik raad het niet aan

Ik heb haar twee keer gevraagd hoeveel het kost voor 30 minuten, ze vertelde me € 70... uiteindelijk vroeg ze me om € 100, wat een onaangename ervaring

alles ging gehaast en hij had een zeer onvriendelijke houding toen we in de kamer aankwamen

Zorg goed voor deze dame, Nikita !!
Ik heb 2 keer met Nikita gekamerd en heb het als zeer positief ervaren. De beste kamergangen die ik in de Nieuwe Yinyang gedaan heb. Dus ik vermoed dat het aan OleEduard zelf ligt.

Ik heb 2 keer met Nikita gekamerd en heb het als zeer positief ervaren. De beste kamergangen die ik in de Nieuwe Yinyang gedaan heb. Dus ik vermoed dat het aan OleEduard zelf ligt.
Ik ben al jarenlang klant bij de Yinyang club... Ik weet hoe het werkt, ik weet dat sommige dames ook "extra services" hebben, daarom heb ik haar twee keer gevraagd hoeveel 30 minuten kost, ze vertelde me € 70

toen vroeg hij mij om € 100,- zonder enige uitleg

voor mij was het een onaangename en onprofessionele ervaring

Ik ben al jarenlang klant bij de Yinyang club... Ik weet hoe het werkt, ik weet dat sommige dames ook "extra services" hebben, daarom heb ik haar twee keer gevraagd hoeveel 30 minuten kost, ze vertelde me € 70

Je bent niet samen met de dame in kwestie naar de receptie gelopen om het voor te leggen? No way dat ik me op deze manier zou laten naaien.

Je begint elke keer verhaal dat je gekamerd hebt met een dame genaamd Nikita.
Maar je sluit bij meerdere reacties af dat je betaalde bij een hij
Klinkt alsof er nog een derde persoon in het verhaal is die ook iets wilde verdienen;)

Dat komt door
Je begint elke keer verhaal dat je gekamerd hebt met een dame genaamd Nikita.
Maar je sluit bij meerdere reacties af dat je betaalde bij een hij
Klinkt alsof er nog een derde persoon in het verhaal is die ook iets wilde verdienen;)
Dat komt door Google translate vanuit het Frans. Google zou er "zij" van moeten maken.

Je bent niet samen met de dame in kwestie naar de receptie gelopen om het voor te leggen? No way dat ik me op deze manier zou laten naaien.
Dat doet vrijwel niemand, getuige dit soort verhalen die regelmatig opduiken. En, voordat het een stammenstrijd wordt, dit gebeurt overal in elke club. Jouw favoriete dame(s) zou(den) het doen als ze de kans krijgt of kregen, evenals mijn persoonlijke favorieten, die van W5 of Bachatero.

Dat doet vrijwel niemand, getuige dit soort verhalen die regelmatig opduiken. En, voordat het een stammenstrijd wordt, dit gebeurt overal in elke club. Jouw favoriete dame(s) zou(den) het doen als ze de kans krijgt of kregen, evenals mijn persoonlijke favorieten, die van W5 of Bachatero.
Ik heb eens in SS bij de receptie geklaagd over een dame. Zij is daarover aangesproken waarna zij "wraak" nam door mij zwart te maken bij de andere dames.

Dankzij enkele stamgasten geven de dames mij nu de voordeel van de twijfel

Dankzij enkele stamgasten geven de dames mij nu de voordeel van de twijfel
Ik zou zelf niet met dames willen gaan die door andere klanten overtuigd moeten worden…...

Maar, ik heb het ook wel eens meegemaakt, een jaloerse dame die roddelde. Helaas voor haar net tegen de verkeerde dames. In SS en YY lopen meerdere meiden rond die zonder meer voor mij in zouden staan. Enkele daarvan ben ik nog nooit mee op kamer geweest.

Als je ermee akkoord gaat, komt de dame ermee weg en zal ze het bij een volgende gelegenheid doodleuk weer doen. Ik ken een aantal dames die dit absoluut nooit zullen doen, 2 Bulgaarse sloopkogels in het zuiden des lands om er maar 2 te noemen.
Plotsklaps 30 Euro extra vragen terwijl je ervoor 70 overeen bent gekomen. Geen enkele dame is heilig en er zijn er zat die bij passanten een hogere prijs hanteren dan bij stamgasten. Maar extra vragen waar er duidelijk afspraken gemaakt zijn, dat laat ik mij niet gebeuren.

Je kent een aantal dames die dat nooit zouden doen en vervolgens zeg je dat geen enkele dame heilig is? Zou je je hand voor een club dame in het vuur steken? Je weet toch dat er in clubs altijd dames zijn die met (veel) meer weg komen dan andere dames? Meer krediet hebben om verschillende redenen.
Ik ken een aantal dames waar veel over geschreven en gepraat word waarvan ik met eigen ogen zag en eigen oren hoorde dat er discussie was in de kleedruimte over de afgesproken prijs. Dames uit de top van de lokale miss verkiezing. Je kunt er nog zoveel voorbeelden tegen aan gooien waarom wel of niet maar het is gewoon een feit. Wind je er niet over op zou ik zeggen. Top dat je je bekommert om eerlijke handelspraktijken in een SC 🫣 maar tegelijkertijd wek je ook de indruk er niet zeker van te zijn dat wat je zegt ook echt klopt.
Mijn ervaring / gevoel is dat het in YY en SS prima in balans is. Het gaat echt niet de prijzen ineens laten exploderen. Zie het in perspectief.

Ik denk dat Yinyang ook deels de schuld draagt... ze zouden vaste tarieven moeten hanteren en geen "extra diensten" in rekening mogen brengen
De dames zijn niet in dienst van YY maar ze werken als zelfstandige, en zijn vervolgens geheel vrij om te vragen wat ze willen. YY zou hooguit wat adviesprijzen kunnen geven om zo wat te bij te sturen.
Uiteindelijk is het gewoon marktwerking tussen de dames onderling. Het staat je vrij wel of niet in te gaan op hun aanbod.

Het is voor ons als buitenstaander ook moeilijk te beoordelen waarom de dame in kwestie opeens 30 meer vroeg, misschien was het wel een reactie op een actie van de klant.

Je kent een aantal dames die dat nooit zouden doen en vervolgens zeg je dat geen enkele dame heilig is? Zou je je hand voor een club dame in het vuur steken? Je weet toch dat er in clubs altijd dames zijn die met (veel) meer weg komen dan andere dames? Meer krediet hebben om verschillende redenen.
Ik ken een aantal dames waar veel over geschreven en gepraat word waarvan ik met eigen ogen zag en eigen oren hoorde dat er discussie was in de kleedruimte over de afgesproken prijs. Dames uit de top van de lokale miss verkiezing. Je kunt er nog zoveel voorbeelden tegen aan gooien waarom wel of niet maar het is gewoon een feit. Wind je er niet over op zou ik zeggen. Top dat je je bekommert om eerlijke handelspraktijken in een SC 🫣 maar tegelijkertijd wek je ook de indruk er niet zeker van te zijn dat wat je zegt ook echt klopt.
Mijn ervaring / gevoel is dat het in YY en SS prima in balans is. Het gaat echt niet de prijzen ineens laten exploderen. Zie het in perspectief.
Geen enkele dame is heilig en is best bereid bij een passant een hogere prijs te hanteren om er zelf beter van te worden. Ik heb daar niet zoveel moeite mee omdat het mij niet schaadt.
Onenigheid/discussie over de afgesproken prijs waar jij op doelt in de kleedkamer KAN aan zowel de dame liggen als aan de heer. Jij en ik waren niet bij die afspraken aanwezig en jij en ik weten ook niet wat er op de kamer heeft afgespeeld en of er een legitieme reden is dat de prijs hoger uitvalt dan was overeen gekomen.
Ik wind me er zeker niet over op, ik heb het nog niet meegemaakt maar mocht het wel gebeuren, dan blijf ik voet bij stuk houden.

Ik kom oorspronkelijk uit Spanje, ik woon al ongeveer 15 jaar in Nederland, mijn vrouw komt uit Roemenië, ik spreek Roemeens vrij goed

het gaat om het karakter van de meisjes...ze weten niet dat ik begrijp wat ze zeggen

Deze meisjes zijn zo gemeen en praten zo vies over ons mannen... je verwacht nooit hoe vies ze kunnen praten

Voor meisjes is alleen ons geld belangrijk

Terug
Bovenaan Onderaan