Vandaag korte stop in de YY de winter is niet mijn saunaclubseizoen ik kan het in geen enkele club veel langer uithouden als 3/4 uur dan of ik moet met wat maten meer gaan om me naar de kloten te zuipen en dat is vrijwel nooit gelukkig maar.
Nu hebben ze daar in de YY ideaal een 3 uur tarief voor perfect voor mij zeker omdat ik redelijk in de buurt woon, daarom vandaag eens in de late middag gegaan een tijdstip dat ik in de zomer zelden zou nemen.
Maar qua dames een ideale tijd je pakt meestal alle dames zo mee die er die dag zijn, eerst een korte ronde door de bar een aantal dames en de optiek vond ik redelijk hoog en de dames mix was divers wat heet buiten een boel Roemeens ook heel wat Latina's een Nederlandse en paar Duitse vooral ( trouwens de dame die hier als Aziatisch genoemd wordt is ook Braziliaans naar eigen zeggen trouwens wel met een deel Aziatisch bloed ).
Een enorm pluspunt voor mij Ik trof o.a. Turks/Duitse Celine een Nederlandse met exotische roots genaamd Roos, Majestic en met nog een aantal andere dames een praatje gemaakt.
Er werkt inmiddels nog een dame die zich Celine noemt ook Duits met exotisch en Russisch bloed naar eigen zeggen knappe meid dat wel maar kon op haar precieze service geen vinger leggen en dan is het bij zo een jonge knappe dames al een no go voor mij.
Daarna even het restaurant in waarin ik een oudere dame tegen een nieuwe dame hoorde zeggen welkom in het bejaardenhuis op zijn Duits dan, de gemiddelde leeftijd laat in de middag liet wel raden waarom.
Maar goed over het eten ik was dik tevreden lekkere uitgebreide keus vlees, vis, frites, aardappelen, pasta, diverse toetjes en vers fruit etc. hier verslaan ze voor mij nog altijd hun concurrentie.
Daarna weer een rondje bar ik hoorde van vastere dames dat er de laatste dagen idd. een nieuwe lading dames was aangekomen en eerlijk de optiek was goed tot zeer goed.
Voor een woensdag versloegen ze met de dames qua aantal niet de SS maar qua optiek moet ik zeggen dat ik deze beter vond als mijn laatste keren SS ( let op dat was wel eind augustus inmiddels ja ik weet het ik moet weer wat vaker gaan )
Uiteindelijk terecht gekomen bij een dame die niet vanaf het eerste half uur op mijn radar stond, een stijlvolle blanke Braziliaanse MILF genaamd Paris.
Ze werkt hier maar incidenteel en voor de lol naar eigen zeggen, is wat ouder als de meeste dames maar we hadden ineens een aparte klik.
Die klik ontwikkelde zich verder super op de kamer zonder verder te veel te verklappen een van de betere sessies dit jaar GOSC tegen de correcte prijs.
Geen wachttijden een ruime kamer met badkamer in het oude gedeelte ik moet zeggen de YY heeft deze keer zeer goede punten bij mij gescoord ik zal in 2026 proberen ook buiten het zomerseizoen wat vaker te gaan.
Eenmaal terug in de bar begrijp ik wel dat voor sommige heren de muziek dan iets te hard kan staan echter het is dan wel 19:30 geweest ik snap ook dat de YY dan op een iets andere sfeer hoopt en er een wat jonger publiek meer en meer binnen komt.
Er kwam trouwens ook nog een gratis ronde shots langs in de bar van de club uit, en ik zag dat er enorm hard gewerkt wordt de wellness uit te breiden, toch waren de dames de meeste tijd ruim in de meerderheid. Ik hoop dat er door de week ook nog meer heren gaan komen weten jullie alvast mijn goede voornemen voor 2026