Zindag 16 november ben ik naar YinYang geweest. Er gingen een aantal bekenden naar YinYang waarmee ik wel eens bij wilde praten. Ik had zaterdag in Sixsens al 3 topkamers gemaakt, dus de eerste focus was niet direct op de dames. Maar ik had toch wel wat geld meegenomen gezien mijn ruggengraat van een vis stick. De mannen had ik niets verteld en die reageerden natuurlijk verrast om mij buiten mijn natuurlijke habitat in Vaals te zien. Dat gold ook voor Annaïs, service topper Cateleya (de zeer slanke dame met de neus), Cleo en Vivian en later Erika. Bij Gulcan kon er amper een goedemorgen van af. Een andere DVP die dat toneel aanschouwde vond dat ze te arrogant was. Ik weet natuurlijk niet of dat het algemene beeld van haar is bij de andere dames? Nou ja, ze heeft inmiddels wel een enorme BBL gehad. De rest van haar lijf houdt ze nog steeds in een bewonderenswaardige conditie. De naamgeefster van mijn Barokkar: Simina toen ze nog Gia was in Venus, was er niet. En er bleken nog veel meer mij bekende mannen te zijn.
Het ontbijt was uitgebreid en goed. De eieren waren nu wel warm en er was een heerlijke vissoep waardoor ik de haringen niet eens mistte. Daarna gingen we de bar in waar Denise wat begon te dollen. Ik moest haar spieren voelen, want ze had vroeger handbal gespeeld. Ze was verder ook erg gevaarlijk dus ik zorgde er maar voor dat er een tafeltje tussen ons in stond. Zo ging het dollen nog even door en het einde van het liedje was dat ik de mannen vaarwel zei, nog even ging douchen en met haar de kamer op ging. Dat was een erg goede kamer. Een dame om voor terug te komen. Veel humor, mooi lang (1.76m) en toen de kleren uitgingen kwamen er ook nog verrassingen naar buiten in de vorm van 2 tepelpiercings op haar siliconen borsten. Na het uitgebreide voorspel met tongzoenen en goed
PZC gingen we neuken. Het is lang geleden dat ik een dame zonder gebruik van gel geneukt heb. Maar het ging prima en zij begon vrij nep te kreunen. Alleen wat bleek na een tijdje… het kreunen was niet nep
. Ongeveer 2 minuten na haar kwam ik ook. De rest van de dag bleef ze regelmatig een beetje dollen. De lunch bestond uit een stuk pizza, een vis nugget en 3 pruimen.
Een aantal bekende mannen waarschuwden mij dat met name de nieuwe dames diverse streken hadden het bordje van maximaal €70 per 30 minuten in de kleedkamer is weg en er wordt aangedrongen op het maken van prijsafspraken met de dames vooraf. 1 man (stamgast die er soms meerdere keren per week is) was met zo'n dame op de kamer geweest die na de sex nog even een sigaretje wilde roken. Daarna waren ze bij de receptie 2 minuten over de tijd heen geweest. En hij had een extra half uur moeten betalen. Ik maakte dus uit voorzorg maar steeds een screenshot van mijn telefoon bij de receptie voordat ik naar de kamer ging. Maar ik heb ze gelukkig niet nodig gehad. Mijn coaches stuurden mij ook bekwaam om gevaarlijke kliffen als Alexandra en Cindy heen. En ik heb een schijthekel aan die prijsonderhandelingen. Dus mijn coaches stuurden mij ook naar dames waar die niet nodig waren. Lorena was erg populair, maar niet echt iets voor mij. Te jonge uitstraling. Iris was ook niet echt mijn type. 1 dame zeker wel en ze zou nog goed zijn ook. De naam was onbekend. Helaas kreeg ik haar niet te pakken. Uiteindelijk koos ik Alice voor mijn tweede kamer. Ze vertelde dat ze Albanese was en inmiddels Roemeens sprak. Dit werd een solide kamer. Gewoon alles prima en ook hier werd geen gel gebruikt om mijn Barokkar naar binnen te schuiven. Prima tongzoenen, prima pijpen en lekker neuken in 2 posities.
Het avondeten was ook weer zeer goed. De friet heb ik niet getest op gaarheid, maar de spare ribs waren lekker en ik heb vooral veel groente opgeschept. De spruitjes waren helaas niet gaar, maar die vind ik ook half rauw wel lekker. Een kwestie van iets meer knagen. Ook nog een lekker toetje en wat fruit gehad. Na het eten verdwenen de mij bekende mannen 1 voor 1. Sonja ondernam een poging om mij mee te slepen naar de kamer. Er waren gelukkig nog een paar bekende mannen die mij stevig tegenhielden, zodat dat net werd voorkomen. Er was nog 1 dame waar ik een oogje op had. Een blonde dame met een mooi bordeaux rode body. Toen mijn jongeheer bij haar aanblik geen sprongetje van plezier maakte nam ik dat maar op als een teken om naar huis te gaan. Stel dat Erika nog was verschenen? Dan had ik wellicht nog een derde kamer gemaakt. Maar goed na 3 topkamers gisteren waaronder een trio en 2 goede kamers in YinYang was het ook wel mooi geweest voor 1 weekeinde. En morgenavond wacht mijn FWB, dus het was ook beter om er een eind aan te breien. De sfeer was erg mat (gelukkig werd de muziek niet zo onbenullig hard gedraaid). Rond 8 uur verliet ik de club na een prima dagje. Deze keer gelukkig geen puinhoop van rondslingerende slippers en badjassen in de kleedkamer. Dat bleef beperkt tot 2 paar slippers en 1 badjas. Ook niet onbelangrijk: er waren geen wachttijden voor de kamers! Als de nieuwe jacuzzi er is, dan zal ik wel weer eens gaan kijken denk ik.