Recensie Yuki, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob20

Newbie
22
14/08/21
8
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-yuki.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Knappe Aziatische waarvan de fotos raar maar waar waarheidsgetrouw zijn😉. Adverteerde met zowel massage als prive en had voor massage gekozen maar daar is niet veel van in huis gekomen. Ze is een knappe vrouw, wel jammer van de harde silicone borsten.
Uiteindelijjk zeker een spannende date maar het blijft wel moeilijk om met haar af te spreken.
 
😅 heb ik nu iets nieuws verteld, kon topic niet zo snel terug vinden [ Mod voeg dit eens samen},dame is al zeker 15jaar actief en had in Brecht [onder de naam ploy] een groot klanten bestand opgebouwd met zeer goede service,toen was er al sprake dat ze verbouwd was,als dit werkelijk zo een shock is hang half antwerpen boven de....:ROFLMAO:
 
Ik ben ontelbare keren bij Ploy op visite geweest in Brecht. Heb er alleen positieve herinneringen aan over gehouden. We hadden al vlug een klik en dan is er veel mogelijk. Ik heb al haar gaatjes mogen inspecteren. Nadat ik vragen stelde over haar vreemd poesje heeft ze me zelf verteld dat ze geboren was als jongen. Ik vond ze steeds zeer aangenaam en sexy en dat 'poesje' heb ik dikwijls verwend.
 
Om de discussie te vervolledigen, Dini,/Ploy/Yuki, is van afkomst Chinees/Japans en dus niet een Thaise volbloed.
Ik vind haar nog steeds een prachtig en aangenaam persoon en knappe vrouw. Helaas liggen de privébezoekjes voor mij niet meer zo éénvoudig om budgettaire redenen,. Anders zou ik haar zeker terug gaan bezoeken. Misschien zou ik een crowdfunding kunnen starten. :unsure: Wat denken jullie?
 
Waarom niet? Ze is toch gewoon een vrouw?
Nee, dat is ze dus duidelijk niet. Toch niet 100%. Wat ze er ook van denkt en wat er ook op haar paspoort moge staan. Dit is simpelweg seksueel grensoverschrijdend gedrag, gebrek aan vragen naar consent voor iets waarvan je weet dat het gevoelig ligt. Maar met poco's aan het roer heb je wsl geen poot om op te staan. Degoutant.
 
Knappe Aziatische waarvan de fotos raar maar waar waarheidsgetrouw zijn😉. Adverteerde met zowel massage als prive en had voor massage gekozen maar daar is niet veel van in huis gekomen. Ze is een knappe vrouw, wel jammer van de harde silicone borsten.
Uiteindelijjk zeker een spannende date maar het blijft wel moeilijk om met haar af te spreken.
Weet iemand waar Yuki (voorheen Ploy) momenteel is? Ze is al bijna een maand niet ingelogd op WhatsApp. Is ze op vakantie?
Ik zie dat op Redlights er ee advertentie staat van ene Yuki die bij Golden Hands werkt, maar volgens mij is dat iemand anders. Of vergis ik mij?
 
.
Weet iemand waar Yuki (voorheen Ploy) momenteel is? Ze is al bijna een maand niet ingelogd op WhatsApp. Is ze op vakantie?
Ik zie dat op Redlights er ee advertentie staat van ene Yuki die bij Golden Hands werkt, maar volgens mij is dat iemand anders. Of vergis ik mij?

Dit lijkt mij inderdaad iemand anders. Ik heb haar ook al lange tijd niet meer bezocht of gehoord. Mocht er iemand iets meet weten?
 
.


Dit lijkt mij inderdaad iemand anders. Ik heb haar ook al lange tijd niet meer bezocht of gehoord. Mocht er iemand iets meet weten?
Ik ben zo blij dat ik op een kleine honderd kilometer van Antwerpen afwoon want als dat niet het geval was gewest dan was ik volledig aan haar verslaafd geraakt! :giggle:
 
In de jaren dat Ploy bij Bansuksom werkte, ben ik er diverse keren geweest (steeds als Min niet beschikbaar was).
Ik had lichte twijfels over haar en in een ander forum op deze site heb ik hier onlangs ook met enkele mensen over gesproken. Daarbij werd het toch niet helemaal duidelijk of het nu een omgebouwde man was of niet. Als ik dit allemaal zo lees, dan is het toch wel duidelijk en dat verklaart dus ook wel het een en ander.
Desalniettemin vond ik haar toch altijd een aangenaam alternatief voor Min.
Beide dames zijn overigens al enige tijd niet meer bereikbaar......helaas.
 
Dat van Yuki is correct. Heb tijdens mijn laatste bezoek gehoord dat ze naar Laos vertrok. Zou voor 3 à 4 weken zijn dacht ik. Maar heb de indruk dat het wat langer duurt. We zullen moeten wachten tot haar haar advertentie terug verschijnt 🙂 om zeker te zijn.
 
Klopt Spritzen77, met onze Ploy/ Yuki heerlijke en geile avonturen meegemaakt. In November nog voor het laatst bezocht in Antwerpen. Zij heeft me zelfs nog een braziliaanse TS aanbevolen. Toen gaf ze ook aan dat ze waarschijnlijk in februari naar Pattaya op vakantie zou gaan, ben benieuwd wanneer ze terug is om weer eens te spelen.
Toen Yuki/Ploy ik eind december voor het laatste zag, heeft zij mij ook een Braziliaanse ts aanbevolen, waarschijnlijk dezelfde.

Ik hebt Ploy voor het eerst ontmoet ergens in 2017, na het lezen van laaiend enthousiaste reviews over haar op het inmiddels ter ziele gegane hookers.nl. Dat ze een post-op ts zou zijn was voor mij een extra reden om haar met een bezoek te vereren.

Ik heb haar de afgelopen jaren talloze keren ontmoet maar we hebben het er nooit over gehad dat ze een post-op ts was. Dat hoefde ook niet te worden uitgesproken omdat ik tijdens onze eerste ontmoeting al terloops tegen haar had gezegd dat ik op ladyboys val en dat ik het heerlijk vind om door een mooie ts in mijn kontje te worden geneukt ;)

Tijdens al mijn ontmoetingen vroeg ze mij voortdurend naar ervaringen met transseksuelen. Dat wond haar zichtbaar op en dat werd vooral versterkt door het feit dat ik bottom ben.

Ik heb heel wat ervaring met Dames van Plezier, met vrouwen die zo geboren waren en met transseksuelen. Maar iemand die er zo zichtbaar van genoot als Ploy ben ik nog nooit tegen gekomen. Ik weet heel zeker dat het bij mij niet gespeeld was. En dat had had waarschijnlijk alles te maken met mijn ladyboy fascinatie ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan