Recensie Yza/Iza, Groningen (voorheen Zwolle) 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
459
30/06/21
663
32
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/8107602-iza
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de vele positieve reviews op de website van Kinky (ik vond ze niet te erg over de top) heb ik een bezoek gebracht aan Iza in Zwolle.
Het maken van een afspraak (voor de volgende dag) ging erg makkelijk, ook geeft zij direct de straat door waar je heen moet rijden.

Toen ik aankwam appte ik dat ik in de straat was en Iza belde me om het huisnummer door te geven. Binnengekomen zag ik een mooie vrouw, ik vind haar mooier dan de foto's op Kinky maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak, in een lange jas zonder BH en met hoge hakken. Bij het voorstellen gelijk een lekkere kus en al snel de eerste tongzoen.

Al tongend bereikten we de trap en gingen we naar boven waar we gelijk verder gingen met tongen. Tijdens het tongen gelijk haar lichaam gevoeld onder haar jas die ze nog steeds aanhad. En hoewel ik eigenlijk meer een borstenman ben bereikte ik tijdens het voelen Iza's billen en ik viel gelijk van mijn geloof. Dat voelde werkelijk erg goed, wat een lekkere kont is dat!
Op verzoek van Iza eerst de financiën afgewikkeld en even (gelukkig met haar hulp) even opgefrist.
Op het bed liet Iza er geen gras over groeien en pakte gelijk mijn pik en begon heerlijk te pijpen, terwijl ze dit deed kwam ze al snel in 69 houding en begon ik lekker mee te doen en haar kutje te likken.
Toen ik het bijna niet meer hield en zij volgens mij ook niet kwam ze reverse op mij zitten en begon me heerlijk te berijden in verschillende reverse posities. Na enige tijd hiervan te genieten draaide zij zich erg handig naar het normale cowgirl standje en ging vrolijk verder met berijden.
Na nog wat andere standjes uiteindelijk heerlijk in missionaris klaargekomen. Na de schoonmaak heb ik nog een lekkere massage van Iza gehad.

Ondanks lekkere seks en lekker zoenen voelde ik niet de klik die ik wel graag heb. Dus voor mij geen herhalingsgevaar. Met klik was ik zeker nog eens naar Iza teruggegaan want aan haar seks skills ontbreekt het niet.
 
Helemaal naar zwolle gereden om vervolgens geen gehoor te krijgen… loop nu al 3 uren rondjes in de stad. Ze leest de berichtten wel maar reageert gewoon niet. 10x niks dit.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hengelo/8107602-yza
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Yza/iza geappt in de namiddag met de vraag of ik s'avonds langs kon komen en had binnen een kwartier antwoord terug.

Dit was geen probleem en ze gaf me direct een straatnaam en verdere instructies via de app.

Ik heb haar nog wel gevraagd naar de mogelijkheden en bijkomende kosten. Antwoord daarop was dat pzc en cim €50 extra kosten.

Aangekomen in de straat heb ik gebeld en kreeg het huisnummer van haar, na het aanbellen deed ze open in enkel een soort badjas. Achter haar aan de trap op had een prachtig uitzicht op haar billen.

Boven gekomen de financiele verplichtingen afgehandeld, betaald voor 1 uur en pzc, daarna helpt ze je opfrissen aan de wastafel in de badkamer.

Yza begon met pijpen, niet geheel onverdienstelijk en daarna al snel over in 69. Dit korte tijd gedaan en toen ging het condoom erom, en zij bovenop.

Enige probleem van mijn kant was dat ik enorm zenuwachtig was en daardoor niet hard bleef, Yza heeft me meerdere keren weer gepijpt en daarna hebben we het opnieuw geprobeerd maar het mocht niet baten.

Uiteindelijk heeft ze me klaargepijpt, ik ben heerlijk gekomen, maar blijkbaar was dat voor Yza ook het teken dat het wel goed was. Ik kon me gaan opfrissen en vertrekken.

En dat na 30 minuten. Ik heb haar toen aangegeven dat ik voor een uur betaald had en niet voor 30 minuten. Uiteindelijk heb ik toen nog een lange massage gekregen tot de tijd vol was.


Conclusie:
Het is de dame van de foto's
Afspreken ging vlot en correct.
Communicatie ging soms moeilijk, dame spreekt matig Engels, ze beerst de Franse taal wel, dus als je Frans spreekt zal het beter gaan.
Verrichte handelingen zijn goed, maar klaarkomen was wel einde.

Herhalingsgevaar: geen.

P.s. dame gaf aan te werken tot de kerst en daarna ging ze naar huis.
 
Hoi Potus, ik sluit me bij jou aan, hier mijn ervaring:

Vanavond een bezoekje gebracht aan Yza, ze heeft inderdaad een mooi lichaam maar haar services vond ik toch wat tegenvallen. Misschien had ik mijn verwachtingen ook wel wat te hoog na het lezen van alle positieve recensies. Ze praatte amper terug en het pijpen en beffen was snel klaar, haar vagina was ongeschoren maar was verder wel fris.

Ze drang telkens

aan om haar te neuken, daardoor kreeg ik een beetje het gevoel alsof ik zo snel mogelijk weer naar buiten moest terwijl ik voor een uur had betaald. Tijdens de seks maakte ze slecht oogcontact en leek het alsof ze wat moe was. In de kamer naast ons was er ook overduidelijk een andere vrouw bezig, vond dit zelf niet heel prettig maar dit is per persoon verschillend natuurlijk. De massage na afloop was oprecht heel goed, dat moet ik haar zeker geven, maar voor mij was dit eenmalig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan