Zeer slanke en jonge dames (onder de 27 jaar) in noord-brabant of limburg (nl/be)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is nu het verschil met de thread 'skinny, slanke, petit dames'?
Alleen dat je dan ook nog een leeftijdsbeperking aanvoegt.
Ik pleit voor samenvoegen!
En voor dat je eerst oriënteert welke threads er al zijn, voor dat je een nieuwe opent.
 
Geen idee of ze getest zijn.. vraag ze niet om papieren haha. Maar tref altijd hele verzorgde meiden en alles wordt met cd gedaan. Heb het idee dat bij iedereen hygiëne erg belangrijk is daar (tenminste waar ik geweest ben). Zo was ook Beatrice een erg verzorgde fijne meid waar ik wel even gebleven ben!

ps: ze is wel sinds kort op vakantie maar ze zei me de laatste keer gewoon van plan te zijn om terug te komen naar eindhoven.
 
Sommige dames wel maar standaard is gewoon mc. Je kan het altijd vragen en bij sommige schat ik in dat het wel een mogelijke optie is als je ze eenmaal wat beter kent. Maar in principe gebeurt alles veilig.
 
Het is niet de grootste buurt maar een bescheiden pleintje alles ziet er keurig uit. Bekijk anders eens het Eindhoven gedeelte op het forum. En nee ik heb persoonlijk geen ervaring met massagesalons
 
Wat is nu het verschil met de thread 'skinny, slanke, petit dames'?
Alleen dat je dan ook nog een leeftijdsbeperking aanvoegt.
Ik pleit voor samenvoegen!
En voor dat je eerst oriënteert welke threads er al zijn, voor dat je een nieuwe opent.
Daarnaast is er ook al een thread voor 'jonge dames (18-25)'. Het wordt inderdaad teveel een wildgroei aan gelijkaardige topics op deze manier. Waar zijn de mods?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan