Zien we steeds meer bare?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is dit voor geleuter over bare neuken hier? Ja natuurlijk bestaat dat en gebeurt het wat is dit nu toch, en ja ik neuk altijd bare en af en toe een shemale ook zo zc die kont volspuiten en dan die tieten bengelend waar ik naar aan het graaien ben. Houdt toch stelletje kanslozen
Dat vind ik link, hoor. Die she-males en ladyboys vind ik erg risky. En dan zo anaal zc… :confused:

die zit binnenkort toch in een potje op de schoorsteen ,als het tegenzit..
en het gaat een keer tegenzitten..kwestie van tijd..

Iedereen gaat daar vroeg of laat naartoe. Kan je net zo goed genieten tot dat moment.

En tegenzitten zal het waarschijnlijk niet. Het enige wat je daar vervroegd naartoe brengt is HIV. Als hij Prep gebruikt (mag ik hopen) is die kans 0.00000% (afgerond) dat hij dat krijgt.

Men leeft te veel in oude stigmas en angst. Het is absoluut veiliger om condooms te gebruiken, maar het idee dat je anders AIDS krijgt en doodgaat is zo achterhaald als maar kan.
Ik gebruik condooms omdat ik de rest van de ongemakkelijke SOAs vervelend genoeg vind. Die krijg je dan ook echt regelmatig. De echte enge HIV kan je met Prep negeren, dus die bangmakerij klinkt een beetje als mensen nu nog te vertellen dat ze mondkapjes op moeten doen en booster vaccins moeten blijven halen terwijl ze ook nog 3 meter afstand houden.

I wonder what is going on with nzc these days. I checked redlights for nzc possibilities and got more than 2000 offers. Is this the new normal, I have never done unsafe outside pzc.
This can't end well
?

Grtn
Interessante observatie! Het lijkt erop dat er de laatste tijd een duidelijke toename is. Misschien komt het doordat meer mensen openlijk vertellen wat ze zoeken en doordat platforms het makkelijker maken om te adverteren. Toch snap ik je bezorgdheid volledig: veiligheid moet altijd voorop staan en het is verstandig om binnen je comfortzone te blijven. Hopelijk komt de balans na verloop van tijd weer in evenwicht, maar voorzichtig blijven is zeker de beste aanpak.

Laatst bewerkt:
het is natuurlijk iedereen zijn eigen waarheid waar hij in geloofd..
zo zijn er dus mensen die denken dat je telkens volknallen met antibiotica goed voor je is..
als het uberhaupt nog helpt na regelmatig toedienen omdat je weer eens 'beet' hebt met een SOA..
of Prep eten..zal ook wel gezond zijn?
ik weet het allemaal niet..maar je hebt nogal wat organen in je lichaam die al troep genoeg binnenkrijgen in het dagelijks leven..
eten wat vol E nummers zit..verpakt in plastic..
nogmaals iedereen moet zelf weten ,en wellicht zijn er mensen die jarenlang een SOA bij hebben en er niet of nauwelijks last van hebben..
hulde aan hen..
wij zijn dus eigenlijk gewoon te bang..
of is het meer van 'het gaat goed zolang het goed gaat'..
beetje zoals dat motorrijden zonder pak..
kan me ook niet voorstellen dat iedereen die bare neukt aan de Prep zit..
last time i checked ligt het niet bij de Lidl aan de kassa in die bakken..

het is natuurlijk iedereen zijn eigen waarheid waar hij in geloofd..
zo zijn er dus mensen die denken dat je telkens volknallen met antibiotica goed voor je is..
als het uberhaupt nog helpt na regelmatig toedienen omdat je weer eens 'beet' hebt met een SOA..
of Prep eten..zal ook wel gezond zijn?
ik weet het allemaal niet..maar je hebt nogal wat organen in je lichaam die al troep genoeg binnenkrijgen in het dagelijks leven..
eten wat vol E nummers zit..verpakt in plastic..
nogmaals iedereen moet zelf weten ,en wellicht zijn er mensen die jarenlang een SOA bij hebben en er niet of nauwelijks last van hebben..
hulde aan hen..
wij zijn dus eigenlijk gewoon te bang..
of is het meer van 'het gaat goed zolang het goed gaat'..
beetje zoals dat motorrijden zonder pak..
kan me ook niet voorstellen dat iedereen die bare neukt aan de Prep zit..
last time i checked ligt het niet bij de Lidl aan de kassa in die bakken..
PrEP schijnt ook een zootje nare bijwerkingen te hebben

PrEP schijnt ook een zootje nare bijwerkingen te hebben
ja ,dat bedoel ik..
cocaine is ook geweldig als je het gebruikt..(zegt men,zou het niet weten)
zitten enkel nogal wat nadeeltjes aan..
om in 'mijn wereld' te blijven..
1000mg Test en Deca ,beetje Dianabol doen wonderen voor je fysiek..en je word er lekker gedreven van..
en ook mensen die het jarenlang gebruiken die nooit last hebben..
onder toezicht van een sportarts..
maar er zijn er ook bij die na 1 kuur gigantische bijwerkingen hebben zoals nierfalen of keihoog cholestrol..
in principe is dat ook gewoon medicatie toedienen op een gezond lichaam..

• Nierproblemen: PrEP kan invloed hebben op de nieren, daarom wordt de nierfunctie regelmatig gecontroleerd.
Belangrijk:
  • Het is belangrijk om regelmatig controles te laten uitvoeren, vooral nierfunctietests.

Lijkt me niet erg gezond. Je wilt echt geen nierproblemen.

• Nierproblemen: PrEP kan invloed hebben op de nieren, daarom wordt de nierfunctie regelmatig gecontroleerd.
Belangrijk:
  • Het is belangrijk om regelmatig controles te laten uitvoeren, vooral nierfunctietests.

Lijkt me niet erg gezond. Je wilt echt geen nierproblemen.

Je begrijpt dat wat je zegt in geen enkel verband staat met wat er geschreven is?

'Prep kan invloed hebben op de nieren' betekent niet dat Prep nierproblemen veroorzaakt.
Je hebt simpelweg redelijk gezonde nieren nodig voor bepaalde medicatie om er voor te zorgen dat de werkzame stoffen op de juiste manier worden afgevoerd. Als je gezonde nieren hebt, heeft Prep dus geen enkele invloed. Als je dat niet hebt, krijg je sowieso geen Prep.
Dit is net als zeggen dat noten slecht zijn omdat er mensen allergisch voor zijn.

Iedereen gaat daar vroeg of laat naartoe. Kan je net zo goed genieten tot dat moment.

En tegenzitten zal het waarschijnlijk niet. Het enige wat je daar vervroegd naartoe brengt is HIV. Als hij Prep gebruikt (mag ik hopen) is die kans 0.00000% (afgerond) dat hij dat krijgt.

Men leeft te veel in oude stigmas en angst. Het is absoluut veiliger om condooms te gebruiken, maar het idee dat je anders AIDS krijgt en doodgaat is zo achterhaald als maar kan.
Ik gebruik condooms omdat ik de rest van de ongemakkelijke SOAs vervelend genoeg vind. Die krijg je dan ook echt regelmatig. De echte enge HIV kan je met Prep negeren, dus die bangmakerij klinkt een beetje als mensen nu nog te vertellen dat ze mondkapjes op moeten doen en booster vaccins moeten blijven halen terwijl ze ook nog 3 meter afstand houden.
Yep prep daar zit ik aan en gewoon 4x per jaar testen, 3x een dia gehad in mijn leven was 3x in de privesfeer bij een dvp nog nooit so no worries.

Dat vingertje wijzen hier slaat nergens op, veel dames die hier besproken worden doen het ook en ja ik kom daar ook. Het is wat het is en zc neuken is het lekkerste wat er is

Wat me ook opvalt is dat deze soort dames (bare dames) vaak de oude tarieven hanteren en een stuk goedkoper zijn dan hun soortgenoten. Dat zorgt er ook voor dat veel mannen deze groep dames bezoeken, dus niet zozeer omdat ze bare aanbieden.

Laatst bewerkt:
Ik heb wat advertenties bekeken en ik zie wel uurprijzen van € 150 met waslijsten aan mogelijkheden waarbij geen extra kosten worden vermeld.
Ik heb daar mijn twijfels over.

Yep prep daar zit ik aan en gewoon 4x per jaar testen, 3x een dia gehad in mijn leven was 3x in de privesfeer bij een dvp nog nooit so no worries.

Dat vingertje wijzen hier slaat nergens op, veel dames die hier besproken worden doen het ook en ja ik kom daar ook. Het is wat het is en zc neuken is het lekkerste wat er is
ben benieuwd wat jouw naam is op het NZC forum..
want blijkbaar viel het onderwerp wat hier aangesneden werd niet in goede aarde..
ik moet eerlijk zeggen dat daar in topics nogal makkelijk dingen geschreven worden zoals
'sletten volspuiten'..
'wie gaat er eerst die kut volknallen zodat ik achterop kom'..
je moet het allemaal zelf weten ,maar er bestaat ook nog zoiets als fatsoen en fatsoenlijk met mensen omgaan..

nee..laat maar
uiteindelijk gaat dit toch verzanden in een welles nietes dingetje..
en dat kun je lang volhouden..
ik ben het heus wel met je eens dat neuken zonder lekkerder is..
maar word maar eens flink ziek ergens van..
ik ga het niet opzoeken hee..
ik draag op de motor ook geen badslippers en een korte broek.
ondanks dat ze tegenwoordig je helemaal terug aan elkaar kunnen plakken etc..
bovendien als je in loondienst bent kun je lekker bij je baas in de ziektwet..
ik betaal ook een godsvermogen per maand als zelfstandige..maar als ik 3x meld dat ik niet kan werken omdat mijn rug vast zit..
word ik op dat deel uit de verzekering geknikkerd..
stel je voor dat ik syfilis oploop door constant onveilig te neuken
daarom ga ik geen onnodig risico opzoeken..
ik heb nog een KLEIN beetje verstand
Ik was een paar weken terug in Boekarest, en de dames daar zagen dr zoveel beter uit dan de dames in NL😍😍

Kan dr wel de vinger niet opleggen wat daar dan voor zorgt.
genen..
en voedsel..niet zitten en liggen..
20u p/w is daar geen fulltime job..

nee..laat maar
uiteindelijk gaat dit toch verzanden in een welles nietes dingetje..
en dat kun je lang volhouden..
ik ben het heus wel met je eens dat neuken zonder lekkerder is..
maar word maar eens flink ziek ergens van..
ik ga het niet opzoeken hee..
ik draag op de motor ook geen badslippers en een korte broek.
ondanks dat ze tegenwoordig je helemaal terug aan elkaar kunnen plakken etc..
bovendien als je in loondienst bent kun je lekker bij je baas in de ziektwet..
ik betaal ook een godsvermogen per maand als zelfstandige..maar als ik 3x meld dat ik niet kan werken omdat mijn rug vast zit..
word ik op dat deel uit de verzekering geknikkerd..
stel je voor dat ik syfilis oploop door constant onveilig te neuken
daarom ga ik geen onnodig risico opzoeken..
ik heb nog een KLEIN beetje verstand
Ben al zo lang zelfstandige dat ik me niet anders herinner, voor mij geen reden om met alles rekening te houden leven is ook een dingetje

De oostblok dames letten gwn erg op hun voeding en met name suikers en koolhydraten. Zelf eet ik ook geen carbs, dus geen brood pasta enz. Ik voel me er ook veel beter door, en met dagen zoals vandaag weinig last van de hitte

De oostblok dames letten gwn erg op hun voeding en met name suikers en koolhydraten. Zelf eet ik ook geen carbs, dus geen brood pasta enz. Ik voel me er ook veel beter door, en met dagen zoals vandaag weinig last van de hitte
geef het je te doen..helemaal geen koolhydraten..
ik moet die toch altijd wel hebben voor squats of deadlifts..anders is de tank zo leeg..
een bord pasta of iets dergelijks..

Terug
Bovenaan Onderaan