Zit Sayuri nog op de Barndesteeg? En wie kent haar vriendin?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

svenske

Newbie
6
14/10/23
3
Ik ben een jaar geleden bij deze bloedmooie dame geweest en vroeg mij af of ze nog daar aanwezig is, ze zat toen op nummer 7.

Ik ben binnenkort weer in Amsterdam en wil weer graag langs.

En kent iemand de naam van haar vriendin (ladyboy) die zit ook op nummer 7 en heeft zo'n soort politie uniformpje aan,

Bedankt alvast.
 
Sayuri zat een maand of twee geleden nog achter het raam.

Wat die ladyboy in dat politiepakje betreft, ik weet wie je bedoelt maar haar naam weet ik niet. Ik heb ook geen ervaring met haar. De laatste twee keer dat ik de wallen heb bezocht, zat ze overigens niet achter het raam.
 
Sayuri zat een maand of twee geleden nog achter het raam.

Wat die ladyboy in dat politiepakje betreft, ik weet wie je bedoelt maar haar naam weet ik niet. Ik heb ook geen ervaring met haar. De laatste twee keer dat ik de wallen heb bezocht, zat ze overigens niet achter het raam.
Bedankt, ik loop er binnenkort langs en zal je het laten weten.
Met die in t politiepakje had ik nog een redelijk goeie trio een jaar geleden op veel te klein kamertje. Mischien wil ze langskomen in een hotel?
 
Die in dat politiepakje is een rare

Ik ben daar heel vaak binnen geweest voor 20€. Dan gaat ze je pijpen wat ze goed doet, dan gaat ze dr kontje aan je aanbieden en smekend vragen of je die wilt likken. Als je zegt nee wordt ze boos, pakt de 20€ uit een laadje naast het bed, geeft ze terug en vraagt je weg te gaan.

Dit heb ik echt al 5-6x bij dr gedaan. Als je je verveelt kan je dit dus iedere keer bij dr doen, ben je toch weer 10minuten verder 😂😂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan